Stránka 1 z 1

chcipani za tepla - vstřiky

Napsal: 07 srp 2012 09:47
od bóďa
byl za mnou včera kámoš na diagnostiku, protože se mu za dva roky co auto má, párkrát stalo, že se mu tak na deset vteřit rozsvítila kontrolka vstřikování a auto mu chcíplo. teď mu to začlo dělat tak, že se s autem bojí jezdit, protože mu to chcípe často. vypozoroval, že se to děje za tepla, nicméně závada se nezapsala do paměti, takže jsme jí nemohli zobrazit, potom jsme auto nechali dlouho vrčet na volnoběh a jeli ho projet a nedojeli jsme ani sto metrů a udělalo to několikrát, ale aspoň se nám zobrazila závada na diag. jsou to vstřiky, jenže diag. neukáže který. vstřiky jsme změřili a všechny mají správný odpor. chtěli jsme změřit kabely, jestli nemaj někde špatnej kontakt, ale je to zapojený tak prapodivnym způsobem, že jsou z ecu jen dva kontakty (je to šestiválec, takže pokud se nemýlím, tak to může řídít maximálně dva vstřiky najednou) a jestli jsme to dobře pochopili tak oba z nich jsou kostry. dále to jde přes několik relátek, ale nepochopil jsem, jak ecu ty vstřiky řídí... o to ale nejde, proměřili jsme aspoň průchodnost mezi jednotlivými vstřiky k relátku, které je těsně před ecu a druhý kontakt od vstřiku až k ecu. vše ok. chci se tedy zeptat, jestli je možné, aby měl nějaký vstřik takovou závadu, že by měl správný odpor a fungoval by, ale za tepla by nefungoval jak měl a hlavně aby na to přišla ecu a hodila závadu. napadlo mě třeba, že by mohly byt zanesený a v určitym režimu by prostě nedávaly kolik maj, ale tam nevím, jakou by to mělo souvislost s tím teplem. poradí někdo?
jediný co mě napadlo poslat vstřiky do jetservisu, jenže kámoš musí s autem teď denně jezdit...

Re: chcipani za tepla - vstřiky

Napsal: 25 čer 2013 10:54
od bóďa
po zimě opět aktuální, nikdo neví?