Stránka 1 z 1

senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 04 říj 2012 18:13
od kubajz von odry
Přišel mi senzor tlaku oleje od VDO z Audi 80 - jsou na něm dvě svorky označené G a WK - je možné, že to je senzor zároveń na teplotu i na tlak? nebo je spíše jedna svorka na tlakoměr oleje a druhá pro rozsvícení kontrolky mazání na palubovce ?

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 04 říj 2012 21:24
od bóďa
mam ted doma kamosovo auto a chtel abych mu vymenil tenhle sensor. puvodni ma taky dva pripoje a to jeden je danej na kostru a druhej predpokladam vede k budiku. novej sensor ma jen jeden pripoj (nakonec jsem ho ani nemenil protoze mel jinej zavit a navic to byl to byl jen spatny kontakt)

takže jedno je kostra a druhý signál. jestli mu to teda nezapojili blbě :D

akorát teda moc nechápu proč když je jeden sensor evidentně ukostřenej přes tělo, tak ten druhej je ještě zvlášť...

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 04 říj 2012 21:50
od kubajz von odry
no že by to byla kostra se mi taky právě nezdá. ukostřené by mělo být podle mě celé... to čidlo je hodně podobné tomito a tam to popisujou jako výstup na kontrolku...

http://www.speedpro.cz/cidlo-tlaku-olej ... -6868.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ideálně kdyby se někd vyznal přímov Audi 80 - ten by nám řekl asi nejvíc (zkusim najít nějaké audiforum:)

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 04 říj 2012 22:05
od Juraj
po nastartovani promer oba ke kostre... ten ktery nebude vykazovat hodnotu je na kontrolku a druhy pro budik..

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 06 říj 2012 23:50
od bóďa
no jako taky mi to bylo divný :lol:
ale dneska jsem opět měnil za jíný a fakt tam má jeden kontakt na kostru :D. asi někdo nevěděl, co snim, tak šup s tim na kastli...

jinak WK je tedy na budík a to funguje

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 07 říj 2012 08:14
od Juraj
alespon vidis co za moulu to zapojovalo :-) (ono podle schema ma jit na kostru... to ano ale moc lidi uz si nevsimne ze funguje jako spinani kostry takze pro kontrolku ;-) ted ti to vlastne po nastartovani za predpokladu ze je mazaci tlak I.O sepne kostru na kostru takze se prd deje :-)

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 07 říj 2012 12:34
od bóďa
dneska jsem zkoušel odpojit to co je na kostře a nefunguje pak budík. resp. ručička se otočí do max.

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 07 říj 2012 12:47
od LJay
kubajz von odry píše:Přišel mi senzor tlaku oleje od VDO z Audi 80 - jsou na něm dvě svorky označené G a WK - je možné, že to je senzor zároveń na teplotu i na tlak? nebo je spíše jedna svorka na tlakoměr oleje a druhá pro rozsvícení kontrolky mazání na palubovce ?
G - výstupní signál pro budík
WK - spínač (připojuje kostru) pro kontrolku mazání
Obal - kostra snímače

Můžu se tě zeptat kde si ten snímač objednával a na kolik tě vyšel?

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 07 říj 2012 12:55
od goreff
to VDO je pěkně drahý :( mám baroskop od KMGY(bez kontaktu na kontrolku), je to vlastně licence VDO http://www.kmgy.hu/products/senders/pre ... round.html" onclick="window.open(this.href);return false; vyšel mě zhruba na pětikilo

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 07 říj 2012 13:02
od LJay
goreff: jj VDO je drahý jak čert. Používám je pro ty svý budíky a rád bych našel nějakou levnější, ale spolehlivou (ne raid a podobně) alternativu. Má KMGY v čechách nějakýho distributora, nebo to musíš objednat přímo od nich?

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 07 říj 2012 13:07
od goreff
jsem si je objednal v práci, myslím, že mi to sehnali odsud http://www.hdkovo.cz/sortiment/pristroj ... ganz-kmgy/" onclick="window.open(this.href);return false; jsou to budíky určené většinou do náklaďáků...

Re: senzor tlaku oleje VDO

Napsal: 07 říj 2012 13:27
od kubajz von odry
Tak už jsem si s tím pohrál, zatím teda jen provizorně, ale brzo to dotáhnu do finále.

Budíky VDO včetně čidla jsem koupil přes ebay z lotyšska, jinak je tu docela dost obchodů které VDO dodávají
pro příklad:

http://www.speedpro.cz/cidlo-tlaku-olej ... -6433.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tachograf-obchod.cz/snimace-tlak-VDO" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jlracing.cz/jl-racing/eshop/ ... kova-cidla" onclick="window.open(this.href);return false;

je fakt, že jsem ty budíky s čidlem a kabeláží (kterou jsem z 80% vystříhal a vykuchal) koupil za cenu toho čidla takže bych se určitě podíval na

ebay.com
allegro.pl
aukro.cz

jak píše bóďa, když sjem budíky zapojil bez čidla, tak se tlak vytočil do max. takže než si připravím redukci, musím mít budík připíchnutý k čidlu které je "na suchu" pod palubovkou

to: LJay - díky teď už je mi to dokonale jasné 8)


ještě řeším jednu věc. - mám budík teploty oleje s max hodnotou 170°C ale všady na netu jsou čidla jen do 150°C.. myslíte že to bude fungovat jak má? - samozřejmě že nepředpokládám že bych škvařil olej až ke 170ti, spíše jde o to aby dávalo čidlo "správný odpor"