Stránka 1 z 1
škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 20:40
od čara
dneska se mě kamoš ptal jestly by šel dát motor z favorita do škodovky 120 a nevěděl jsem jak mu odpovědět tak se chci zeptat vás
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 20:43
od Lordík
ne určitě to nepůjde

Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 20:43
od Rostack
To určitě né, nehledně na to, že fávo má motor vepředu a 120 vzádu..
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 20:45
od AR166
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 20:50
od čara
https://www.youtube.com/watch?v=n9QnBPzDNe8" onclick="window.open(this.href);return false; našel jsem tohle
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 20:53
od čara
takže je to aji docela složitý
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 21:08
od JRD McLAREN
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 21:23
od maRkus
paneboze.... to vis ze to de, ale to uz tady jako informaci mas.... jezdi jich tolik ze to je sileny
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 22:00
od čara
a ty držáky tam pasujou v tý 120cítce když tam dám ten s favorita ?
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 18 led 2013 22:16
od JRD McLAREN
ako vidis ..tak ano...
v podstate... na co si dat hlavne pozor... nez das motor do auta
kozisko v kluke pre mrkev..
spojkova lamela pre S130
venec pre starter - treba pouzit pre S105-130
vsetko ostatne sa da prerobit "az potom"
predpokladam ze stary motor s120 pojde do srotu...
takze ho pouzijes ako darcu organov..
budes potrebovat olejovu vanu, saci kos z olejoveho cerpadla..
pripadne vodnu pumpu (s velkymi lopatkami), remenicu z kluky v pripade ze mas motor s drazkami..
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 19 led 2013 20:21
od čara
ještě mám takovej dotaz když tam bude mmotor s favorita tak proč se tam majá dávat lamely a ložiska ze škodovky když ten motor tam nebude
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 09:33
od Breakthru
jestli myslíš spojku, tak bych typnul, že to kvůli převodovce.......
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 09:44
od Dejv
spojková lamela kuli tisícihranu na mrkvi,ložisko do kliky protože favorit nemá.dál budeš mít problém s karburátorem,víceméně se sacím a výfukovým svodem,páč favorit nemá tak zakloněnej motor.to budete řešit za a)podložko pod karbec, B)sehnáním 136tkových svodů(ale to samo o sobě sehnat je dražší záležitost než celá škoda 120)
jo a ještě může nastat jedna komplikace a to s převodovkou...podle toho elsi máte 5q nebo 4q....ale to psát nebudu páč už teď mi je jasný že to asi dohromady nedáte

Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 10:08
od AR166
ale ono ani nema cenu radit. ten postup ma uz, v odkazu, ve tretim prispevku popsanej. kdyz si to ani neprecte a pta se dal, tak to nema vyznam..
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 10:22
od JRD McLAREN
..dežo ví....
sme sa posunuli v case tak 20rokov dozadu ..ne...
do doby kedy tazajuci sa este nebol na svete...
(a ja som mal SOBI20)
alebo..
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 10:53
od AR166
ja mel skladaci esku.

Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 12:23
od JRD McLAREN
tu co sa vedela za jazdy zlozit na bok .. ??

Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 12:25
od AR166
jj, to je ona.

eska mela vyrobni zavod ve meste 30km vzdalenym, tak ji vlastnit byla povinnost.

Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 12:28
od Breakthru
Dejv:pětikvalt má jinej tisícihran, ne?Já škodovkám moc nerozumím, ale před letama to tu jima žilo, tak jsem něco málo pochytil....
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 13:02
od JRD McLAREN
Dejv píše:jo a ještě může nastat jedna komplikace a to s převodovkou...podle toho elsi máte 5q nebo 4q....
to mi teda vysvetli.....ze jakaaaa
4q na suchych poloosach som este nevidel.. 5q malo aj aj..
toto asi chlapci riesit nebuduu..
rozdiel ma akurat tak napada M8 a M10 na uchytoch..
+ - niektore 5q mali osadenie na "spodnych stiftoch", ci to nebolo dorabane "samodomo" som neskumal...
no a potom 4q sa zvykla ukrutit na kamenoch poloosaach na diferaku..
ci ty mas na mysli nieco inee..??
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 13:07
od Dejv
ne tisicihran je stejnej,jen je rozdil v tom konci co je zasunutej az v klice,dylka,prumer...
me se jednou podarila kulisarna se starym 4q z hundrta,spis z litrovky,byla to totiz dlouha mrkev s dlouhym vystupem a ja si toho vubec nevsimnul,sesrouboval sem motor k prevodovce,vemu za starter a vono jen cvaknuti...si rikam,no asi baterka,vosolil sem to prez nabijecku a jen tak vou vou a chytla ale sla jak kdyby setrvacnik vazil 5gramu. pridals plyn,ubral a hned padala do volnobehu. chcip sem to,rikam teee nejaky divny,vemu za remenici a klika se ani nehla

tak hned do chytry knizky hundrtu a tam byla rozkreslena mrkev pro stary kliky s labyrintem

cili motor znova ven,rozdelat deklik na prevodovce,vytahnout zavlacku mrkve(opatrne aby mi ta pruzinka nespadla dovnitr) kurva pica samozrejme mi tam spadla

vymena mrkve za puvodni,motor zpatky a uz pohoda...
Re: škoda 120 a favorit
Napsal: 20 led 2013 13:08
od Dejv
jrd: ne myslel sem rozdily v mrkvich.