Stránka 1 z 1

Tlaky motoru

Napsal: 02 úno 2013 14:49
od ravehanes
Nechal sem zmerit tlaky motoru na seat ibiza cupra 1.8 20vt a mam tyto hodnoty :
10.8-11.2-11.2-10.8
Jake maji byt zhruba vseobecne idealni tlaky?
Mam to resit nebo nechat byt?
Auto olej nebere.Startuje v pohode.
Jen sem cekal lepsi hodnoty.V serise mi bylo receno ze tyto tlaky sou vyborne ale .... Radsi se zeptam.Lina huba je hole nestesti.
Diky

Re: Tlaky motoru

Napsal: 02 úno 2013 15:39
od honza 2.0 16v
no jsou takovej průměr...

kámoš naměřil něco podobnýho (trochu vyšší) na jeho 1.8 20V NA.... 11,2-11,8 bar

pokud chceš pro dobro věci něoc udělat, naplánuj s výměnou rozvodů servis hlavy - stírátka na ventilech, rozměrová kontrola vodítek a dříků ventilů a přebroušení sedel.. nic víc pak by teoreticky tlaky mohly lehce vzrůst.. (turbomotory moc neznám - Kompresní tlaky co naměříš dost ovlivňuje i kompresní poměr a časování vaček..... na nově postaveným motoru TAZ 1433 v úpravě pro požární sport sem měl tlaky 16bar (KP 11:1), na stejným motoru, ale 1835ccm 17bar (KP 11,4:1), 2L 16V fiat 17bar (11,3:1) 2L 8v fiat 15 bar (KP 10,5:1, krom tohoto KP naprostá serie..)

Re: Tlaky motoru

Napsal: 02 úno 2013 15:46
od ravehanes
ono prave budu delat rozvody s pumpou tak se ptam.Auto ma ted (schvalne pisu) na budikach nalitano 230tkm.

Re: Tlaky motoru

Napsal: 02 úno 2013 16:11
od SPEEDY
Po 230tkm to mohlo být i horší ;) Jak píše Honza, klidně nech udělat tu hlavu, dáš nový těsnění a víš, že vršek motoru máš po GO a pokud to nežere olej, tak budeš zase X tisíc kilometrů jezdit ;) A když už musí rozvody dolů, tak sundat hlavu už nebude o moc víc práce ;)

Re: Tlaky motoru

Napsal: 02 úno 2013 16:20
od ravehanes
tak ono moje iba tu je na foru znama.Kazdej pohonil a pryc sni.Zivot nemela lehkej...
Ono udelat hlavu mam spocitano na cca 5t.Ale ted to zrejmne resit nebudu.Tlaky sou da se tedy rict prumer.A v lete chci davat jinej pajsl takze by se lizl i blok.
Chtel jsem jen vedet zda je to s temahle tlakama provozu schopne.

Re: Tlaky motoru

Napsal: 02 úno 2013 20:16
od honza 2.0 16v
bez problému.. je to foukačka, ta má obecně tlaky nižšší jak astmatik..takže v porovnání s tím co měl kámoš na astmatikoj 1.8 20V to není šatné a ještě to mnoho najezdí... pokud to nemá vyloženě velkej profuk do klikové skříně, nemá cenu řešit spodek, ale jen udělat ty ventily a sedla... ty trpěj dost a vždy s edivím jak můžou ty ventily ještě těsnit, když je na nich napečený buchví co + drobná eroze...