HELP: Brzdy - stále brzdí, nebo naopak vůbec nebrzdí
Napsal: 03 lis 2015 20:53
Ahoj,
mám dost velký problém s puntem MK1, dozadu jsem sehnal nápravu z GT, tedy kotoučovou a s tím začali všechny problémy, pomocí odsávačky odvzdušním všechny okruhy bez problémů. Problém je v tom, že štelovací tyčinkou v posilovači brzd jsem schopen nastavit pouze to že tlak z brzd se po sešlápnutí pedálu nikam nevytratí a auto neustále brzdí nebo naopak do brzd natlačím dostatek kapaliny až tak při čtvrtém sešlápnutí pedálu (nic mezi tím). Uvažuji ji správně tak bych měl nastavit polohu, kdy se tlak ztrácí, to by bylo pro správnou funkci správně, ale potom bych musel sehnat nějaké extrémní vrtání hlavního válce, abych byl schopen dostat objem kapaliny do brzdového systému.
Výměny na autě:
Zadní bubnová náprava za kotoučovou
Přední kotouče a brzdič z fiatu marea
Posilovač a hlavní brzdový válec také z marei s vrtáním 22,2mm
Nicméně výše uvedené dva stavy problému jsou i s hlavním brzdovým válcem s vrtáním 20,64mm (ještě bych mohl sehnat 23,86mm), také jsem vyzkoušel už více posilovačů, různých třmenů na přední i zadní nápravě, zkoušel jsem taky s origo punto brzdami na přední nápravě a bez výsledku. Když by docházelo k zaseknutí pouze jedné brzdy, problém by nejspíše byl někde v potrubí nebo onom třmenu, tady se ale vždy jedná o celou brzdovou soustavu.
Ještě snad dodám, že se jedná o vozidlo bez abs a taky už jsem odpojil omezováky tlaku na zadní nápravu, prostě už jsem bezradný a asi budu muset zadní nápravu opět přehodit na bubny a doufat, že auto konečně začne brzdit.
Snad jsem si sám tou jednou větou neodpověděl, ale jelikož punto gt má kotouče vzadu v originálu, tak se mi to jeví také jako nesmysl.
mám dost velký problém s puntem MK1, dozadu jsem sehnal nápravu z GT, tedy kotoučovou a s tím začali všechny problémy, pomocí odsávačky odvzdušním všechny okruhy bez problémů. Problém je v tom, že štelovací tyčinkou v posilovači brzd jsem schopen nastavit pouze to že tlak z brzd se po sešlápnutí pedálu nikam nevytratí a auto neustále brzdí nebo naopak do brzd natlačím dostatek kapaliny až tak při čtvrtém sešlápnutí pedálu (nic mezi tím). Uvažuji ji správně tak bych měl nastavit polohu, kdy se tlak ztrácí, to by bylo pro správnou funkci správně, ale potom bych musel sehnat nějaké extrémní vrtání hlavního válce, abych byl schopen dostat objem kapaliny do brzdového systému.
Výměny na autě:
Zadní bubnová náprava za kotoučovou
Přední kotouče a brzdič z fiatu marea
Posilovač a hlavní brzdový válec také z marei s vrtáním 22,2mm
Nicméně výše uvedené dva stavy problému jsou i s hlavním brzdovým válcem s vrtáním 20,64mm (ještě bych mohl sehnat 23,86mm), také jsem vyzkoušel už více posilovačů, různých třmenů na přední i zadní nápravě, zkoušel jsem taky s origo punto brzdami na přední nápravě a bez výsledku. Když by docházelo k zaseknutí pouze jedné brzdy, problém by nejspíše byl někde v potrubí nebo onom třmenu, tady se ale vždy jedná o celou brzdovou soustavu.
Ještě snad dodám, že se jedná o vozidlo bez abs a taky už jsem odpojil omezováky tlaku na zadní nápravu, prostě už jsem bezradný a asi budu muset zadní nápravu opět přehodit na bubny a doufat, že auto konečně začne brzdit.
Snad jsem si sám tou jednou větou neodpověděl, ale jelikož punto gt má kotouče vzadu v originálu, tak se mi to jeví také jako nesmysl.