Power Box...Rada,ano či ne??
Napsal: 25 úno 2005 10:45
Nemáte někdo zkušenost s http://powerbox.wz.cz/ ,Případně přijmu radu... 

Největší forum o tuningu na českém internetu
./forum/
Zvykacka?Bidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Tohle bude jen nejaka "pena" na vypln aby to neco vazilo a nesterchalo, kdyby to bylo lehky tak by jsi tomu "neveril"Zemi píše:Zvykacka?Bidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Jo takze vsechny palubaky ukazujici spotrebu paliva a dojezd si v tomhle pripade musete vyhoditmartin píše:Je pravda že Racingbox je upně jinej, potřebuje napájení a krabička má v sobě tišťák se zpoustou švábů, měl jsem to rozdělaný. Navíc se dává mezi jednotku a vstřiky myslim, procentuálně navyšuje dobu vstřiku, vlastně oblbuje vstřiky a ne jednotku, ale princip je stejnej. Prej to vyrábí rakušáci.
Mě Racingbox funguje už 2 roky a chyba nějak nenastala... Myslím že jde o to že někdy ano a někdy ne... To ale s chipem nejde a proto jsem rád že Racingbox mám.Fazeey píše:na powerbox za tuhle cenu bych se vykašlal, nech si radši přeprogramovat ŘJ... ja mam ten PB dělanej z potenciometru a většinou ho mam vypnutej, zapínám jenom když chci předjet pár aut co se táhnou za sebou bez rozestupů, nastálo bez možnosti vypnutí bych si ho tam nedal... a jak píše Martin, někdy to taky cuká, je to když tam ten poťák nastavenej na menší odpor a tudíž tam už jde moc nafty..
Ja by som to pomenoval taktoBidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Já bych to pojmenoval ještě jinak:Maco píše:Ja by som to pomenoval taktoBidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Niekto pouziva vodu po holeni Pitralon a niekto Old Spice
No já mám dojem, že jenom ty konektory stojej docela ranec. Do 8 pětek by se to asi nevešlo.Maco píše:Presne si trafil klinec po hlavicke
Vyroba PowerBoxu stoji cca 80 korun
Klidně bych tomu odporu i věřil. Znám specialisty čipaře, kteří čipujou některý auta nalepením nálepky a počkáním na zákazníka, až příjde pro auto zpět a vysolí x tísíc, takže bych věřil, že jsou lidi schopný vymyslet kde co....Hovi píše:Doufám, že tomu vyfocenymu odporu neverite. Konektor z RJ do cerpadla ma 10 pinu a kdyz kterejkoli prerusite, tak to prestane jet.
Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.
Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku).
Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.
Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:Hovi píše:Doufám, že tomu vyfocenymu odporu neverite. Konektor z RJ do cerpadla ma 10 pinu a kdyz kterejkoli prerusite, tak to prestane jet.
Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.
Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku).
Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.
Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.
Fazeey píše:
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:
no když najdeš někoho kdo má uplně stejnej motor tak si je můžete přehodit, ale zas musíš předělávat immo.. možná byste si mohli rovnou prohodit i budíkyBosss píše:Mam dotaz, kdyz mam TDI chipnuty ze 150 na 180 koni... je naka moznost jak to vratit zpet..? teda mimo reklamace u firmy ktera mi to delala... Vymneni mi to treba v nejaky tuningovy dilne? Kdyz jim dam silnejsi 180 koni a oni mi za to daj slabsi 150...
Jo tak vy už máte ten PB kterej neni jen na pinech 2 a 3, ale i na dalších dvou že jo.. tak to je právě tenhle model co je na obrázcích.. někdo z dieselpoweru ho nabízel, za 1000 už sestavenej.. já bych to mojí pájecí pistolí nezvládHovi píše:Fazeey píše:
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:
Jo, asi to bude neco na ten zpusob.
S tim zhavenim mas pravdu, prvni verze, kterou jsme zkouseli to delala, ale to, co se podarilo postavit na druhej pokus uz problemy nedela a motor bezi mnohem lip na volnobeh.
PS: To se zapnutim az po nastartovanim fakt funguje, to jsme nezjistili.