Stránka 1 z 2

Power Box...Rada,ano či ne??

Napsal: 25 úno 2005 10:45
od Sokolda
Nemáte někdo zkušenost s http://powerbox.wz.cz/ ,Případně přijmu radu... :?:

Napsal: 25 úno 2005 11:04
od Lobo
ne....uz se to tady resilo, a je dela to akorad to ze to oblbuje teplotni cidlo a ten narust vykonu je pomerne malej...

Napsal: 25 úno 2005 11:07
od martin
Mám Racing Box ve svojí Fabii RS a vyndal jsem ho, motor kolem 1400 otáček škube, to mi vadí nejvíc, to je známka že něco neni v pořádku. Taky to auto nehorázně čudí, prostě to dává více paliva než chip v jednotce. Dále odezva na plyn je špatná, dáš trochu nohu na plyn a hned jak začne tlačit turbo tak to začne hrozně jet. Neexistuje nic mezi tim, prostě to buď jede jako kráva nebo vůbec. Ale dobrej fígl je v tom, že když ho odpojíš z baterky tak přes sebe pouští ten signál nezměněnej, takže jednoduše si ho můžeš uděl zapínací. Vyvedeš si dráty pod palubku na nějaký vypínač. Myslim že auto pojede víc s powerboxem než chipem, takže tak na sprinty je to good, ale jinak na normální používání je to nepohodlný.

Napsal: 25 úno 2005 11:11
od Bidrin
Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:

http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/

Napsal: 25 úno 2005 11:59
od Beaver
Chvilka napětí a -------- je to odpor. Tuning jak prase :D To by u Haltechu koukali jak se "správně" dělají "řídící jednotky" pro zvýšení výkonu. Nejdražší na tom budou ty konektory.

Napsal: 25 úno 2005 12:07
od Zemi
Bidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:

http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Zvykacka?

Obrázek

Napsal: 25 úno 2005 12:19
od NTI
Zemi píše:
Bidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:

http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Zvykacka?

Obrázek
Tohle bude jen nejaka "pena" na vypln aby to neco vazilo a nesterchalo, kdyby to bylo lehky tak by jsi tomu "neveril" :D :D :D :D

Napsal: 25 úno 2005 12:31
od Beaver
Já bych tomu nevěřil ani kdyby to vážilo kilo :D

Napsal: 25 úno 2005 12:41
od jarin
koukni se do Octavia Clubu, do starších příspěvků, tam se to řešilo hoooodně, taky jsem o to měl zájem.

Napsal: 25 úno 2005 13:16
od vrabi
Tahle krabička jen prodlouží dobu vstřiku a oblbne řídící jednotku. Auto jede opravdu líp, ale víc žere, kouří a ničí se motor. Navíc se mi zdá její cena drobet přemrštěná, odpor se dá koupit do 5,- :lol: . Výhoda je, že jí můžeš před prodejem auta vyndat a nový majitel nebude vědět, že jsi dával tomu motoru na prdel :D . Pokud budeš chtít zvedat výkon tak se obrať na odborníky a ne na ..... Kamarádovy tvrdil "prodejce" že v jeho krabičce už není jen odpor nýbrž speciálně namapovaný integrovaný obvod, když jsme to, ale chtěli ukázat a vysvětlit funkci tak odmítl :x

Napsal: 25 úno 2005 13:25
od vrabi
:lol:

Napsal: 25 úno 2005 13:41
od martin
Je pravda že Racingbox je upně jinej, potřebuje napájení a krabička má v sobě tišťák se zpoustou švábů, měl jsem to rozdělaný. Navíc se dává mezi jednotku a vstřiky myslim, procentuálně navyšuje dobu vstřiku, vlastně oblbuje vstřiky a ne jednotku, ale princip je stejnej. Prej to vyrábí rakušáci.

Napsal: 25 úno 2005 13:52
od NTI
martin píše:Je pravda že Racingbox je upně jinej, potřebuje napájení a krabička má v sobě tišťák se zpoustou švábů, měl jsem to rozdělaný. Navíc se dává mezi jednotku a vstřiky myslim, procentuálně navyšuje dobu vstřiku, vlastně oblbuje vstřiky a ne jednotku, ale princip je stejnej. Prej to vyrábí rakušáci.
Jo takze vsechny palubaky ukazujici spotrebu paliva a dojezd si v tomhle pripade musete vyhodit 8) ... to muze nastat docela komicka situace pokud si nekdo zvykne se ridit tim palubakem ;)

Napsal: 25 úno 2005 13:54
od martin
A nebo si dojezd vydělíš dvěma a máš to 8)

Napsal: 25 úno 2005 14:39
od Fazeey
na powerbox za tuhle cenu bych se vykašlal, nech si radši přeprogramovat ŘJ... ja mam ten PB dělanej z potenciometru a většinou ho mam vypnutej, zapínám jenom když chci předjet pár aut co se táhnou za sebou bez rozestupů, nastálo bez možnosti vypnutí bych si ho tam nedal... a jak píše Martin, někdy to taky cuká, je to když tam ten poťák nastavenej na menší odpor a tudíž tam už jde moc nafty..

Napsal: 26 úno 2005 14:16
od Shr3k
Trochu jednodušší (Racingbox cca 6000): Obrázek
trochu složitější (Powerbox od KW Systems cca 15000): Obrázek

Napsal: 10 bře 2005 16:49
od Outcast
Nevíš kde by se to dalo sehnat? Vipadá to fakt super. Rád bych si to dzkusil dát do auta.

Napsal: 30 bře 2005 12:34
od Návštěvník
Fazeey píše:na powerbox za tuhle cenu bych se vykašlal, nech si radši přeprogramovat ŘJ... ja mam ten PB dělanej z potenciometru a většinou ho mam vypnutej, zapínám jenom když chci předjet pár aut co se táhnou za sebou bez rozestupů, nastálo bez možnosti vypnutí bych si ho tam nedal... a jak píše Martin, někdy to taky cuká, je to když tam ten poťák nastavenej na menší odpor a tudíž tam už jde moc nafty..
Mě Racingbox funguje už 2 roky a chyba nějak nenastala... Myslím že jde o to že někdy ano a někdy ne... To ale s chipem nejde a proto jsem rád že Racingbox mám.

Napsal: 07 dub 2005 06:21
od Maco
Bidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:

http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Ja by som to pomenoval takto
Niekto pouziva vodu po holeni Pitralon a niekto Old Spice

Napsal: 07 dub 2005 07:23
od Bidrin
Maco píše:
Bidrin píše:Nevím, jestli všechny PowerBoxy jsou konstruovaný stejně, ale sami si odhadněte funkci a pořizovací cenu tohodle:

http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for ... /PowerBox/
Ja by som to pomenoval takto
Niekto pouziva vodu po holeni Pitralon a niekto Old Spice
Já bych to pojmenoval ještě jinak:

Někdo prodává Old Spice a někdo Pitralon za cenu Old Spice a tvrdí, že je stejně kvalitní jako Hugo Boss.....

Napsal: 07 dub 2005 07:26
od Maco
Presne si trafil klinec po hlavicke
Vyroba PowerBoxu stoji cca 80 korun

Napsal: 19 dub 2005 14:20
od Návštěvník
Maco píše:Presne si trafil klinec po hlavicke
Vyroba PowerBoxu stoji cca 80 korun
No já mám dojem, že jenom ty konektory stojej docela ranec. Do 8 pětek by se to asi nevešlo.

Napsal: 25 dub 2005 23:03
od Hovi
Doufám, že tomu vyfocenymu odporu neverite. Konektor z RJ do cerpadla ma 10 pinu a kdyz kterejkoli prerusite, tak to prestane jet.

Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.

Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku :) ).

Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.

Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.

Napsal: 26 dub 2005 06:50
od Bidrin
Hovi píše:Doufám, že tomu vyfocenymu odporu neverite. Konektor z RJ do cerpadla ma 10 pinu a kdyz kterejkoli prerusite, tak to prestane jet.

Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.

Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku :) ).

Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.

Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.
Klidně bych tomu odporu i věřil. Znám specialisty čipaře, kteří čipujou některý auta nalepením nálepky a počkáním na zákazníka, až příjde pro auto zpět a vysolí x tísíc, takže bych věřil, že jsou lidi schopný vymyslet kde co....

Napsal: 26 dub 2005 09:40
od Fazeey
Hovi píše:Doufám, že tomu vyfocenymu odporu neverite. Konektor z RJ do cerpadla ma 10 pinu a kdyz kterejkoli prerusite, tak to prestane jet.

Tyhle krabicky fungujou tak, ze prodluzujou dobu vstriku. Pripoji se paralelne na dva signalni vodice cerpadla, ktery ovladaj dobu vstriku a ten impuls prodluzujou.

Stavba je celkem jednoducha, ale ty soucastky prijdou na celkem dost. Treba kdyz chcete origo konektory, tak stojej 190 kus + bez pinu. Samotna elektronika se vejde do 400 - 500 (zalezi jak hezkou chcete mit krabicku :) ).

Kamos to zkousel cvicne postavit a funguje to celkem dobre. Musi se tam hlavne osadit dostatecne citlivej potenciometr pro regulaci. Na Oktavce 99 90k fungoval bezchybne, na Leonovi 02 90k byly mensi problemy s volnobehem pri vetsim vykonu a z Cordoby 99 110k to udelalo raketu.

Kazdopadne potom zacne auto vic kourit, kdyz mu nalozite na maximalni vykon, co zvladne, tak se z vas stanou superrychly kominici.
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:



Obrázek

Obrázek

Napsal: 26 dub 2005 15:56
od Bosss
Mam dotaz, kdyz mam TDI chipnuty ze 150 na 180 koni... je naka moznost jak to vratit zpet..? teda mimo reklamace u firmy ktera mi to delala... Vymneni mi to treba v nejaky tuningovy dilne? Kdyz jim dam silnejsi 180 koni a oni mi za to daj slabsi 150...

Napsal: 27 dub 2005 03:27
od Hovi
Fazeey píše:
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:



Obrázek

Obrázek

Jo, asi to bude neco na ten zpusob.

S tim zhavenim mas pravdu, prvni verze, kterou jsme zkouseli to delala, ale to, co se podarilo postavit na druhej pokus uz problemy nedela a motor bezi mnohem lip na volnobeh.

PS: To se zapnutim az po nastartovanim fakt funguje, to jsme nezjistili.

Napsal: 27 dub 2005 03:31
od Hovi
Jeste k tomu obrazku, co tam dela ta ledka???

Napsal: 27 dub 2005 08:41
od Fazeey
Bosss píše:Mam dotaz, kdyz mam TDI chipnuty ze 150 na 180 koni... je naka moznost jak to vratit zpet..? teda mimo reklamace u firmy ktera mi to delala... Vymneni mi to treba v nejaky tuningovy dilne? Kdyz jim dam silnejsi 180 koni a oni mi za to daj slabsi 150...
no když najdeš někoho kdo má uplně stejnej motor tak si je můžete přehodit, ale zas musíš předělávat immo.. možná byste si mohli rovnou prohodit i budíky :) .. ale myslim že v nějaký dobrý čipařský firmě by mohli mít i originály, protože nabízej záruku že ti vrátěj ecu do původního stavu pokud se ti to nelíbí jak auto jede atd..

Napsal: 27 dub 2005 08:47
od Fazeey
Hovi píše:
Fazeey píše:
no hele mě to stálo 25.90,- .. ty konektory potřebuješ akorat když to chceš udělat čistě, jinak ti stačí spojit ty dva kablíky aby se vytvořil obvod s tim rezistorem.. fachá to fakt dobře, ale taky jsem radši zvolil potenciometr a vypinač kuli přesnýmu nastavení.. s tim rezistorem je to fakt pravda blby ale je že ti bliká kontrolka žhavení po celou dobu jízdy. když to zapneš až při jízdě tak to nedělá... tvuj kamoš si možná dělá udělal tohle že jo:



Obrázek

Obrázek

Jo, asi to bude neco na ten zpusob.

S tim zhavenim mas pravdu, prvni verze, kterou jsme zkouseli to delala, ale to, co se podarilo postavit na druhej pokus uz problemy nedela a motor bezi mnohem lip na volnobeh.

PS: To se zapnutim az po nastartovanim fakt funguje, to jsme nezjistili.
Jo tak vy už máte ten PB kterej neni jen na pinech 2 a 3, ale i na dalších dvou že jo.. tak to je právě tenhle model co je na obrázcích.. někdo z dieselpoweru ho nabízel, za 1000 už sestavenej.. já bych to mojí pájecí pistolí nezvlád :D ten volnoběh je to co mě dost sere, přibrzdim si na křizovatce a motor se začne brutus klepat, musim PB bud vypnout nebo stahnout poťákem, ještě žě to mam vše v kabině, vůbec nechápu amíky který si napájej rezistor na čerpadlo, a pak s tim jezděj pořád a vyndavaj si kontrolku žhavení protože jim jinak bliká :D

hmm a ta ledka bude nejspíš asi na indikaci že je to zapnuty