Stránka 1 z 1

Štelovaní baňky turba O1 RS

Napsal: 03 úno 2019 18:34
od angel.CZ
Ahoj, trošku mi pokulhavá auto na plný plyn, turba tahá dobře ale sem tam jak kdyby na 50% je to asi sekunda, ale jede to trošku cukaně.
Bývalý mechanik mi říkal že stačí seštelovat Banku turba a druhý mechanik že je SW v řidicí jednotce. Softwarem to není, takže jsem přišel o 1500 za hodinku času (Nějákej pan Vítek v Náchodě, takže na chip jinam ;-) ). Nevíte o někom, nejlepe servis, ať mám od toho i papír kdo tohle dělá ?? Jezdím trasy Karviná Hradec Kralové, takže to mám celkem široký, kam můžu dojet.
V autorizáku mi řekli, že na O1 nemají přislušné parametry a tabulky, jak to má být nastavené, tím pádem mi to neudělají.... Vím že to chce napíchnout na diagnostiku a točit pak nějákou matkou do správné polohy.... Za veškeré informace děkuji ;-)

Re: Štelovaní baňky turba O1 RS

Napsal: 04 úno 2019 09:34
od Gooder
Na to ani parametry neseženeš. Jak jsem Ti psal na OC, actuator se nastavuje při úpravách. Pokud už je za zenitem, mění se. Nevím o nikom, kdo by to přenastavoval.

Co vše se dělalo za servis? Za cukáním totiž většinou bývají svíčky, cívky, N75, lambda, váha, čerpadlo atd. Když naloguješ turbo, kolísá tlak?

Re: Štelovaní baňky turba O1 RS

Napsal: 04 úno 2019 10:26
od Beaver
"sem tam jak kdyby" nezní úplně jako věc k seřízení, protože blbě seřízená regulace bude mít spíš sklon kurvit to stabilně. Úplně klidně to může být mechanický problém, kdy se to zadírá a wastegate není občas pořádně dovřená, podle toho jak to zrovna vibruje, jaká je teplota a nebo postavení hvězd :lol:

Re: Štelovaní baňky turba O1 RS

Napsal: 04 úno 2019 22:06
od JRD McLAREN
..a to este moze byt chyba aj na tom druhom kurviktu ...
.. m mm m mm....

BLOW OFF ci jak sa to volaaaaaa...

(a sa teda bavime o benzinovej 1.8T)

Re: Štelovaní baňky turba O1 RS

Napsal: 05 úno 2019 10:10
od Gooder
Pokud je tam ještě původní DV, je to velice pravděpodobné. Jediný držák mezi originálními DV je revize N, ale ten v RS nebyl tak častý. Dá se laicky otestovat. Vyndej ho, zamáčkni zespodu pístek, pak na vrchu ucpi otvor pro podtlak a pístek by měl držet (lehce spadne, ale nesmí spadnout úplně).