Oprava ohnutého spodního lemu/hrany prahu (falcu)
Napsal: 28 dub 2021 17:04
Ahoj,
chystal jsem se teď na autě prohodit kola na letňáky, no bohužel jsem zjistil, že mi někdo pojebal jeden práh (lem (hranu prahu - "falc") a na druhým orval lak, viz foto. Buď dealer, když tam dával zimáky (nové auto, koupené na podzim) nebo firma, co mi dělala následně nástřik spodku a dutiny; nikdo jiný se v tom nehrabal.
Jak tohle rozšklebení lemu prahu řešit? Esteticky mi je to samozřejmě jedno, nicméně se bojím, že od toho začne hnít práh. Navíc je to přesně v místě, kde se dává hever. Do určité míry by to snad šlo "secvaknout" kleštěma (svěrkou) nebo sklepat kladivem, ale pořád tam nějaká škvír(k)a bude a čím těsnější, tím lépe se tam bude držet voda a špína. Nějak mezi to stříknout nějaký dinitrol / bitumen a stisknout? Nebo to dát k nějakému autoklempířovi?
Pro ilustraci - jedno z dalších zdvihacích míst je pojebané také... ale aspoň ne rozšklebené.
chystal jsem se teď na autě prohodit kola na letňáky, no bohužel jsem zjistil, že mi někdo pojebal jeden práh (lem (hranu prahu - "falc") a na druhým orval lak, viz foto. Buď dealer, když tam dával zimáky (nové auto, koupené na podzim) nebo firma, co mi dělala následně nástřik spodku a dutiny; nikdo jiný se v tom nehrabal.
Jak tohle rozšklebení lemu prahu řešit? Esteticky mi je to samozřejmě jedno, nicméně se bojím, že od toho začne hnít práh. Navíc je to přesně v místě, kde se dává hever. Do určité míry by to snad šlo "secvaknout" kleštěma (svěrkou) nebo sklepat kladivem, ale pořád tam nějaká škvír(k)a bude a čím těsnější, tím lépe se tam bude držet voda a špína. Nějak mezi to stříknout nějaký dinitrol / bitumen a stisknout? Nebo to dát k nějakému autoklempířovi?
Pro ilustraci - jedno z dalších zdvihacích míst je pojebané také... ale aspoň ne rozšklebené.