Cukající motor v nízkých otáčkách

Máš nebo jsi měl problém s autem? Zde ti ho pomůžeme vyřešit :)

Moderátor: Idaho

Odpovědět
Uživatelský avatar
Wheelman
Příspěvky: 842
Registrován: 11 úno 2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Cukající motor v nízkých otáčkách

Příspěvek od Wheelman »

Je to na Toyotě Corola, je to nějaká 1,3 a když se jede v nižších otáčkách a trochu víc se přidá, začne strašně cukat a pak až se docuká k nějakejm 2500 otáčkám, tak se zase normálně rozjede, čim by to mohlo být?? Je to firemní auto, nevim jak tam bylo co měněno.
==> STREETRACING IS NOT A CRIME <==

Paolo.n
Příspěvky: 42
Registrován: 07 čer 2004 09:59
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Paolo.n »

Neni to jenom blbe serizeny? Predstih a tak? Dela to za studena nebo porad?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

To je zas furt dokola tyhle ty dotazy... :) Jedna z pravděpodobných příčin jsou probíjející kabely ke svíčkám, možná přímo u koncovek, takže to pod zátěží do těch cca 3000 otáček jede na míň válců a proto to cuká. Zkusil bych se na to zaměřit jako na první možnou příčinu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

mazda323
Příspěvky: 61
Registrován: 26 led 2005 13:35

Příspěvek od mazda323 »

Beaver píše:To je zas furt dokola tyhle ty dotazy... :) Jedna z pravděpodobných příčin jsou probíjející kabely ke svíčkám, možná přímo u koncovek, takže to pod zátěží do těch cca 3000 otáček jede na míň válců a proto to cuká. Zkusil bych se na to zaměřit jako na první možnou příčinu.

přesně tak!Taky jsem řešil tento problém a díky těmto stránkám jsem to odtranil!
Dal jsem jiné svíčky a kabely a je to v pohodě.
Teď řešim jinej problém.Viz poruchy - mazda323 - motor

Odpovědět

Zpět na „Poruchy, závady, rady, tipy“