Stránka 1 z 1
montaz rozperna tyc
Napsal: 16 srp 2005 21:47
od blah
zvladnu to sam ?
nakej postup pls .) navod u toho neni

Napsal: 16 srp 2005 22:46
od Ritchma
Máš nastavitelnou nebo ne? Nevidim v tom nic těžkýho. Prostě si stoupneš s autem. Otevřeš kapotu, odšroubuješ stávající šrouby, vrazíš rozpěru (nastavitelnou ještě upravíš délkově aby sedla) a pak zase přišroubuješ (ne zběsile utahovat ) a toť vše
Napsal: 16 srp 2005 22:54
od blah
ok thx

nakej sroub uprostred mam

Napsal: 17 srp 2005 00:23
od Návštěvník
co presne ma vubec rozperna tyc za vyznam ??
Napsal: 17 srp 2005 00:36
od Georgerob
hlavně proti kroucení karoserie, mám ji i ve formanovi
druhá věc je, že když dostaneš větší ránu z boku do předku, tak to jede i na druhou stranu...
Napsal: 17 srp 2005 00:37
od Ritchma
Uprostřed? Já nevim jak u tebe ale já mam třeba na každý straně tři........
Napsal: 17 srp 2005 00:59
od i.m.a.c
Ritchma píše:Uprostřed? Já nevim jak u tebe ale já mam třeba na každý straně tři........
to ne ten uprostred nech bej, rozperka se dava na ty postranach ja mam dva...
Napsal: 17 srp 2005 01:04
od Ritchma
No je tam přece vidět na tý rozpěrný tyči který šrouby se musej sundat aby šla nasadit. Je to naprosto jednoduchý. Jen mě třeba neseděla (nešla s ní zavřít kapota).......
Napsal: 17 srp 2005 18:06
od Beaver
Tím šroubem uprostřed myslí ten štelovací na rozpěře. Vy ste teda experti

Napsal: 17 srp 2005 18:12
od Ritchma
Beaver píše:Tím šroubem uprostřed myslí ten štelovací na rozpěře. Vy ste teda experti

No mě napadlo že by moh myslet kapánek jinej šroub

ten štelovací na rozpěře většinou uprostřed nebývá ne?
Napsal: 17 srp 2005 18:16
od Beaver
Ritchma píše:Beaver píše:Tím šroubem uprostřed myslí ten štelovací na rozpěře. Vy ste teda experti

No mě napadlo že by moh myslet kapánek jinej šroub

ten štelovací na rozpěře většinou uprostřed nebývá ne?
No pokud myslel horní šroub uložení tlumiče, tak pak je magor, to ano

Ten štelovací bývá jednou na boku, jednou ve dvou třetinách, jindy uprostřed, záleží na konstrukci rozpěry. Jednodušší je napsat "šroub uprostřed" než "šroub co je 238,5 mm zleva"

Napsal: 17 srp 2005 18:21
od blah
jako sem se na to dival a zadny srouby ktery bych mel odsroubovat tam nejsou

jako na aute u tlumicu
Napsal: 17 srp 2005 21:03
od Ritchma
Vyfoť to kolem tlumičů a tu rozpěru a je to
Napsal: 17 srp 2005 21:12
od Laconi
No jestli nemáš na tom lůžku tlumiče žádný šrouby, třeba Golf II je tam nemá tak to potom samořezy nebo navařit napevno

Napsal: 17 srp 2005 21:12
od blah
okay zitra
Napsal: 21 srp 2005 16:47
od blah
Napsal: 21 srp 2005 19:35
od Laconi
Vidim to na samořezný šrouby

Napsal: 22 srp 2005 15:00
od PJ
Kurva drát u VW řádil Alzheimr a zampoměl na šroubky

no buď samořezy nebo vyvrtat díru a projet jí zavitníkem a normální šroubky.
Napsal: 22 srp 2005 18:28
od blah
hm

tak to mi ted rovnou poradte kde mi to v Praze namontujou :\
Napsal: 26 srp 2005 22:23
od Ray
to je hustý. No já bych na tak choulostivé místo nevrtal. Fakt je to na toto auto?
Napsal: 26 srp 2005 22:30
od Ray
blah píše:hm

tak to mi ted rovnou poradte kde mi to v Praze namontujou :\
Jestli chceš tak ti to mohu namontovat

Chce to opravdu dobrý nářadí. A hlavně vědět pod jakým úhlem vrtnout. Stejně se mi ta tyč zdá nějaká příliš hubená. Nafotím svojí rozpěrku a pak sem dám fotky

to pak uvídíš jak má vypadat rozpěrka.
Napsal: 27 srp 2005 11:04
od i.m.a.c
moje rozperka.
ted uz je teda striknuta do stejne cervene jako viko ventilu

Napsal: 27 srp 2005 12:23
od blah
Ray píše:to je hustý. No já bych na tak choulostivé místo nevrtal. Fakt je to na toto auto?
ano presne na moje

Napsal: 27 srp 2005 13:16
od Beaver
Místo vrtání bych možná navrhnul alternativu - navařit na ty konzole tlumičů krátký štefty, na který by se osadila a chytla maticema.
Napsal: 27 srp 2005 14:19
od PJ
Beaver: to bude lepší no
