Stránka 1 z 1
problem motor honda
Napsal: 08 zář 2005 18:42
od Návštěvník
...kazde rano ked nastartujem a prejdem par km motor sa zahreje a nechce tocit cez 3000 ot. robi to len po zahriati potom to je ok...sviecky,filtre,olej maju najazdene 2500km.poradte prosiiiim
auto HONDA civic 1,4 is 90ps 97 rok
Napsal: 08 zář 2005 18:56
od Zemi
ECU... Ridici jednotka...
Napsal: 08 zář 2005 19:44
od Návštěvník
co je ECU...a kontrolka mot je ok,obcas blbnu ot. aj za volnobehu...
Napsal: 08 zář 2005 21:15
od Zemi
Anonymous píše:co je ECU...a kontrolka mot je ok,obcas blbnu ot. aj za volnobehu...
ECU je ridici jednotka... Zkus si od nekoho pujcit ze stejnyho typu motoru a vyzkouset... Teda jestli nekoho znas...
Napsal: 09 zář 2005 09:25
od Návštěvník
...prave ze nepoznam....motor to robi vzdy ked dlhsie stoji, ide ok do 3000 potom nechce ist,az zasa nad 4000 ot,ked ho drzim 3000-4000ot mam stalu rychlost tak tak trosku skube .....celkovo ma slabsi tah,ked bolo ok tak cez 5000ot zacal ist jak raketa ,teraz nic moc ......je normal ze tento model 1.4 is ma vzadu kotuce-je z nemecka dovoz....a ukaze nieco diagnostika...dakujem ti za radu.
Napsal: 09 zář 2005 10:18
od Zemi
Muze byt taky problem v injektorech, regulatoru anebo muze byt zasrana pumpa... Jinak to s tema kotoucema nevim... Diagnostika taky nevim zda neco ukaze... Nemam s ni praxi...
Napsal: 09 zář 2005 15:53
od Bordel
1.4iS kotouce vzadu v zakladu nema...
Napsal: 17 zář 2005 15:42
od Lexicek
jj
Napsal: 17 zář 2005 15:48
od Bulda
pocitac nic na 99% neukaze je to zbytecny se na nej divat ale mohla by to bejt i klabka nebo cidlo
Napsal: 18 zář 2005 18:00
od Návštěvník
...zistil som ze motor blbne hlavne ked sa zohrieva,nie ked je zohriaty....test na pc mi nic neukazal a saciu klapku som mal celu vonku,vycistil a nic-to iste....da sa spravit test s pc jednotlivo na cidla?...a este ked drzim motor na otackach na volnobehu tak kolisu otacky tak
Napsal: 18 zář 2005 18:40
od yarisek
Tenhle problém mám taky a dost často prej pomáhá jen vypojit baterku tak na 20 minut pak zapojit, nastartovat a nechat ohřát, potom se jet tak na 10 minut projet normálnim stylem jízdy.
já jsem to tak udělal a od tý doby je to tak o 50% lepší.
změna nenastane hned tak po 100 km.
Doufám že to pomůže
Napsal: 18 zář 2005 19:03
od Návštěvník
to je super ale problem to neriesi,to to auto radsej predam.....ja tomu dojdem na klb....potom dam vediet
rada
Napsal: 24 zář 2005 10:05
od Návštěvník
Mám dotaz proč když jedu dlouho a motor se zahřeje tak chi vypnout auto ale už to potom nechytne musím čekt max. 30 min. než to vychladne a pak zas můžu jet nevíte prosím čím to bude??
Napsal: 24 zář 2005 17:28
od Zemi
nevim...