Stránka 1 z 1

problém motor Focus

Napsal: 17 zář 2005 17:10
od frost
Mám Focus 1.6 r.v. 00 a když jsem jel tento týden do práce tak mi zničeho nic přestal táhnout jak má a výkon o dost klesl. Mysll jsem že to jede na 3 válce díky špatným svíčkám tak jsem koupil nové NGK a furt stejný. Svíčky ale stejně chtěli už vymenit . Zvuk motoru při zatížení je takový jako když se rozjíždí nějaký 6ti litr... takové dušení... jako traktor či co. Dost pomalu to jde do otáček. Při nezatížení to slyšet neni. Přišel jsem na to že když vypojím volnoběžný ventil tak auto chcípne. Nejspíš všechen potřebný vzduch jde přes ní a při zatížení nestíhá dodávat tolik potřebného vzduchu. Jenže klapka sání se otevírá normálně...to sem kontroloval ale jak to vypadá dál v potrubí už nevim... Autum zas tolik nerozumim. Čidlo polohy klapky sání je taky v pořádku.. to jsem proměřil. Takže kde může být problém? Co reguluje přívod vzduchu do válců motoru? Já tedy doufám že je to tím. Váha vzduchu také funguje.....teda snad. Když jí odpojím tak to pomalu začne chcípat až to chcípne. Setkal se někdo s tim to problémem třeba i u jiného auta? Může být třeba ucpaný nějaký kanálek?

Napsal: 18 zář 2005 19:40
od Návštěvník
ja mam ten isty problem na Honde civic 1.4 97rok,tiez neviem co to je....clanok problem honda motor....sviecky mam ok,pal filter aj vzduch filter tiez neviem som uz zufaly, bopl som aj na pc teste a nic....ja pocitam ze to bude niake cidlo-nebude 100 percentne funkcne a potom blbne cele auto...ked dojdem na to tak dam vediet...

Napsal: 18 zář 2005 20:59
od milos
zeptej se na fordfans, tam ti spíš někdo poradí... diagnostiku jsi zkoušel? bez ní to těžko najdeš...

s timhle bych zajel do fordu...

Napsal: 18 zář 2005 22:59
od milonovo
Pokud Ti to opravdu jede na 3 tak zjisti kterej nejde a ten řeš,vtřik,kabel ke svíčce,ventily?Kterej nejde nejjednodušeji zjistíš tak že budeš po jednom odpojovat kabely od svíček a ten co nezhorší chod motoru je ten co hledáš.Pokud Ti to prostě netáhne, nebo co já vím tak diagnostika.

Napsal: 19 zář 2005 08:16
od frost
No tento týden jedu na diagnostiku tak uvidim. Jinak na 3 válce mi to nejede, jede to na všechny 4... to s tema kabelama jsem testoval. Včera jsem to zkoušel projet a zjistil jsem že když sešlápnu plyn na plný kotel tak mi auto trochu cuká jako kdyby nemělo béňo.... takže by to mohlo být palivové čerpadlo nebo filtr paliva. Neví někdo kde by ten filtr a čerpadlo mohli být umístěny?

Napsal: 19 zář 2005 08:30
od Klasik
Mám ten samej problém, stalo se mi to potom co jsem auto uvařil, ve čtvrtek jedu do servisu. Auto netáhne a hrozně škube.