Stránka 1 z 1

Synchronna brzda?

Napsal: 30 zář 2005 13:38
od Rasto
All:potrebujem radu.Seat Leon 1.4 16v.Pri jazde z kopca som vyradil rychlost.Isiel som cca 70km/h.Chcel som tam zaradit trojku a ono mi to chytlo zuby.Najazdene mam 67tis.Pri normalnej jazde sa to neprejavuje.Iba obcasne ked zaradujem z neutralu na trojku pri vyssich otackach.Ked to pred tym roztocim na stvorke tak to zlupne trojku aj pri 80tke bez problemov.Myslite ze je synchron v pecku?Neleze mi do hlavy ze tak skoro.Ledva som doriesil lambda sondu :cry:

Napsal: 01 říj 2005 09:55
od semysak
nevim co te vede k vyrazovani rychlosti z kopce, kdyz nevyradis auto si do urcitych otacek vyssich nez je volnobeh vypne vstrikovani a zere 0, kdyz vyradis tak ti zere jako na volnobeh, tkaze tohle opatreni asi nema moc smysl

Napsal: 02 říj 2005 16:38
od Boháček
auto sice žere 0, ale zas brzdí motorem, takže se třeba v půlce kopce zastaví :wink:
kdežto na neutrál žere těch 1,3 - 1,5ltr/hod, a dojede až pod kopec...

synchron 2 a 3 je nejnamáhanější, protože na nich většinou řadíš z vysokých otáček, ale ty km nenasvedčují tomu, že by měl být K.O.

ale nic není nemožné....

Napsal: 03 říj 2005 07:39
od semysak
jeste jsem nevidel auto co se v pulce kopce zastavi - zalezi taky hodne na rychlosti co tam zaradis, pokud zacnes jednickou je to Tvoje volba

Napsal: 03 říj 2005 09:41
od Návštěvník
Boháček píše:auto sice žere 0, ale zas brzdí motorem, takže se třeba v půlce kopce zastaví :wink:
kdežto na neutrál žere těch 1,3 - 1,5ltr/hod, a dojede až pod kopec...

synchron 2 a 3 je nejnamáhanější, protože na nich většinou řadíš z vysokých otáček, ale ty km nenasvedčují tomu, že by měl být K.O.

ale nic není nemožné....
maš pravdu


Co je lepší, brzdit motorem a dole zase šlápnout na plyn, nebo vyřadit a dojet 2x dál?? 8)

Napsal: 03 říj 2005 21:13
od Boháček
Thanx to anonym 8)

Napsal: 03 říj 2005 21:22
od Návštěvník
semysak píše:jeste jsem nevidel auto co se v pulce kopce zastavi - zalezi taky hodne na rychlosti co tam zaradis, pokud zacnes jednickou je to Tvoje volba
Asi máš kapku delší vedení. :lol:
Já si vyřadím, udržím rychlost auta, pak tam klepnu 4 nebo 5, zkrátka podle rychlosti.
Když brzíš motorem, tak tě sice spadne ukazatel na nulu, ale o to víc paliva tam nacpeš při další akceleraci.

A ty synchrony je možný, že jsou vadný. Jsou auta, kde při prasáckým zacházení některý víc namáhaný odejdou dřív.

Napsal: 06 říj 2005 09:25
od Návštěvník
Som druhy majitel takze mozne to je.Nejde o to ci usetrim alebo nie.Proste som vyradil a myslim si ze by to synchron ma zvladnut.Pri felke ktoru som jazdil len ja sa mi to nikdy pri rovnakej jazde nestalo.A to som na nej nabehal cez 140tis.Neplati to len v kopci.Stalo sa mi to aj na rovine pri veradeni a naslednom zaradeni trojky pri rychlosti cca 70km/h mi to skrtlo.Ked preradim trojku zo 4ky do 3ky pri 70 aj 80km/h tak v pohode

Napsal: 06 říj 2005 10:48
od rocco
Ono taky kde bereš tu jistotu že máš najeto 67tkm, když seš druhej majitel.

Napsal: 06 říj 2005 11:18
od Návštěvník
Kupoval som od kolegu co sedi oproti mne.Predpokladam ze by si nedal tu namahu a auto som ako tak poznal.Preto som do toh isiel.Zlata felka.Olej a benzin