Stránka 1 z 1

Motor se dusí netáhne:-(

Napsal: 02 říj 2005 21:45
od Lukees
Lidičky všichni co vidíte do motorů vic než já poradtě,začal mě zlobit motor při jízdě se skoro pořád dusí a vůbec nejede a nedrží volnoběh když prudce šlápnu na plyn tak se hned dusí a sem tam střelí do sání ale když sešlápnu pomalu tak má snahu se rozjet ale i tak to netáhne jak má netušíte kde by mohl být problém jde o GIII?????

Napsal: 02 říj 2005 23:16
od YANEK
:D katalyzátor možná , ale asi předstih spíš :(

Napsal: 03 říj 2005 10:39
od frost
Tak přesně ten samý problém mám já a o víkendu se to stalo i kolegovi v práci. On zajel do servisu, tam mu vymenili svíčky a je to O.K. Já jsem svíčky taky vymenil, ale furt stejný. Ještě vyměnim kabely.... to prej taky pomáhá. Ale v tvém případě to nejspíš budou ty svíčky. Popisuješ to uplně stejně jak ten kolega. Ještě bych tě poprosil jestli by jsi zkusil odpojit při zahřátém motoru volnoběžný ventil (jestli víš kde ho máš) ..... já když ho odpojim tak mi to chcípne...dřív to nedělalo.

Napsal: 03 říj 2005 11:38
od Lukees
Dneska mě napadlo když to střílí do sání tak je chudá směs tudíž nedostatek paliva ale čerpadlo dává kdyby ne,tak to vubec nenatočím takže jsem dneska koupil palivový filtr který je u čerpadla a ten vyměním doufám že to zabere :roll:

Napsal: 04 říj 2005 14:23
od Lukees
Tak jsem ho vyměnil je to mnohem lepší ale ještě to není ono,začínám sázet ne benzínové čerpadlo asi nestíhá dodávat potřebné palivo poněvadž při plynulé jízdě jede normálně když sundám nohu z plynu a pak chci znova přidat už se dusí tak nechám třeba 3vteřiny volnoběh pak přidám a zas to šlape už jsem z toho na mrtvici :( :roll: :(

Napsal: 04 říj 2005 16:09
od Návštěvník
nazdarek.....tak ja som riesil nieco podobne na honde civic asi mesiac a bol som na testoch,menil som teplotne cidlo a nic az ked mi jeden mudry pan povedal ze odpoj lamda sondu.... a auto ide to znamena ze je zla takze treba odpajat a experimentovat...v servisoch aj tak nic nevedia,. hlavne ze beru peniaze

Napsal: 04 říj 2005 17:29
od Beaver
Anonymous píše:nazdarek.....tak ja som riesil nieco podobne na honde civic asi mesiac a bol som na testoch,menil som teplotne cidlo a nic az ked mi jeden mudry pan povedal ze odpoj lamda sondu.... a auto ide to znamena ze je zla takze treba odpajat a experimentovat...v servisoch aj tak nic nevedia,. hlavne ze beru peniaze
Nic novýho, je to furt to samý :mad:

Napsal: 04 říj 2005 19:27
od Lukees
V servisu jsem byl jednou a to jsem chtěl jen vyměnit rozvodák takový banaální úkol a ještě to zmrvili nový rozvodák posunuli o zub :? to jsem opravdu nechápal...............

Napsal: 04 říj 2005 20:00
od david
Lukees píše:V servisu jsem byl jednou a to jsem chtěl jen vyměnit rozvodák takový banaální úkol a ještě to zmrvili nový rozvodák posunuli o zub :? to jsem opravdu nechápal...............
když je podle tebe výměna rozvodů tak banální záležitost tak proč si to neuděláš sám,neni to nic moc jednoduchýho,samozřejmě sou motory u kterejch je to "jednoduchý" ale taky motory u kterejch je to neskutečnej problém.

Napsal: 04 říj 2005 20:05
od yarisek
měl jsem tenhle problém a pmohlo mi restartování ŘJ (odpojením baterky na nějkou dobu, po připojení nechta běžet motor a po ohřítí to normálně projet)
, ale ještě před tím vyčisti váhu vzduchu těma tamponkama co jsou do uší :-)
Mě to hoodně pomohlo a v servisu si mě chtěli nechat týden a testovat čím to může bejt.... :?:

Napsal: 04 říj 2005 20:14
od Lukees
david píše:
Lukees píše:V servisu jsem byl jednou a to jsem chtěl jen vyměnit rozvodák takový banaální úkol a ještě to zmrvili nový rozvodák posunuli o zub :? to jsem opravdu nechápal...............
když je podle tebe výměna rozvodů tak banální záležitost tak proč si to neuděláš sám,neni to nic moc jednoduchýho,samozřejmě sou motory u kterejch je to "jednoduchý" ale taky motory u kterejch je to neskutečnej problém.

Protože na to nemám odpovídajíci vybavení...u GIII to určitě těžký není

Napsal: 04 říj 2005 20:15
od Lukees
yarisek píše:měl jsem tenhle problém a pmohlo mi restartování ŘJ (odpojením baterky na nějkou dobu, po připojení nechta běžet motor a po ohřítí to normálně projet)
, ale ještě před tím vyčisti váhu vzduchu těma tamponkama co jsou do uší :-)
Mě to hoodně pomohlo a v servisu si mě chtěli nechat týden a testovat čím to může bejt.... :?:
Jo s tou váhou vzduchu to zkusím dík za tip

Napsal: 04 říj 2005 20:30
od david
Lukees píše:
david píše:
Lukees píše:V servisu jsem byl jednou a to jsem chtěl jen vyměnit rozvodák takový banaální úkol a ještě to zmrvili nový rozvodák posunuli o zub :? to jsem opravdu nechápal...............
když je podle tebe výměna rozvodů tak banální záležitost tak proč si to neuděláš sám,neni to nic moc jednoduchýho,samozřejmě sou motory u kterejch je to "jednoduchý" ale taky motory u kterejch je to neskutečnej problém.

Protože na to nemám odpovídajíci vybavení...u GIII to určitě těžký není
No pokud tam máš nějakou 1,4 tak to tak těžký neni,ale jestli tam máš třeba 1,8 16V,2,0 16V nebo snad VR6 tak tam to neni jednoduchý.
Samozřejmě souhlasim že mechanik udělal chybu ale nemám rád když někdo mluví o něčem o čem toho moc neví.

Napsal: 04 říj 2005 22:23
od Lukees
No tak mám 1.8 8V je fakt že mechanik nejsem ale lecos si dokážu udělat na autě sám,když ale svěříš své auto do servisu s perfektním doporučením a spoléháš se že auto je v dobrých rukách a pak si pro něho přijdeš a startuješ na 3 válce a on ti řekne že to bylo v pořádku tak co si pak máš myslet....

Napsal: 05 říj 2005 09:20
od Klasik
Zkus ty kabely ke svíčkám, měl jsem stejnej problém.

Napsal: 05 říj 2005 09:40
od Lukees
Klasik píše:Zkus ty kabely ke svíčkám, měl jsem stejnej problém.

O.k. taky zkusím jsem rád za každý tip dík

Napsal: 05 říj 2005 13:55
od frost
Řekl bych že to jsou to na 90% kabely nebo svíčky. Jestli to zmákneš tak vyšroubuj svíčku a koukni na odtrh.....

Napsal: 13 říj 2005 15:24
od OndrejGTi
No mne presne toto robila Lada a stacilo dat do servisu nastavit karburator + predstih...... ale tebe to vsetko riadi RJ, je tak?

Napsal: 13 říj 2005 16:41
od Lukees
Svíčky jsou o.k. kabely jsem vyměnil a dělá to pořád prostě chvilku to jede normálně a pak to začne blbnout :roll:

Napsal: 13 říj 2005 16:54
od Alfoun
Chtelo by to vic info. Zacalo ti to delat kdy?? S autem se nic nedelalo? Nemyl jsi motor?Takhle tezko radit. Na vw mi nefungovali 4bodovy svicky.

Napsal: 13 říj 2005 17:03
od Návštěvník
Zkusil bych se jeste mrknout na rozdelovac, jestli treba neni vypalenej palec ;)

Napsal: 14 říj 2005 10:19
od frost
Já to samé.... svíčky new....kabely new....a furt blbne. Dnes jedu pro cívku co dává proud do svíček a jestli to nebude ono tak už pude do servisu....

Ještě jeden poznatek.... když odpojim u cívky kabel vedoucí ke svíčkám tak se každý válec projeví jinak. Když odpojim 4. válec tak to téměř vůbec necvaká a nehází jiskru..jen malounkou... a když odpojim 2. válec tak to hází jiskru 10cm od cívky (mám od toho pořádně pošlehanou ruku) takže se mi zdá že by to mělo všude házet pořádnou jiskru... a ne jako u toho 4. kde to hodí jiskru až když je kabel těsně u vývodu cívky. Uvidim až se vrátim s novou cívkou....

Napsal: 14 říj 2005 19:58
od frost
Takže problém u mě vyřešen!!! Zajel jsem na vrakáč a koupil cívku... nahodil ji... a motor šlape super jako dřív. Nejspíš byl přepálený jeden okruh cívky a na tom místě přeskakovala jiskra a tudíž už se nedostávalo na jiskru svíčky. Nová cívka neorigo stojí 3500Kč.... já ji koupil za 500,-. Miluju Ford ceny :)