Stránka 1 z 1

modrej kouř....

Napsal: 10 říj 2005 16:11
od Krosmen
Čim by to mohlo bejt,když brzdim motorem,začne po cca deseti vteřinách jít modrej dým z vejfuku.....Že by turbo out...nebo kroužky???

Napsal: 10 říj 2005 20:09
od Klasik
Už sis v podstatě odpověděl, žere ti to olej - to musíš poznat sám a záleží na tom kudy ti ho to žere, buď pístní kroužky nebo turbo. Nevim, jestli to může brát olej něčim jinym, ale asi těžko. :ja_nic:

Napsal: 10 říj 2005 23:39
od Boháček
může jít kolem ventilů, vadná gufera na dřících
to je nejlevnější řešení, jinak zbývají ty kroužky a turbo....
ale turbo by při brždění motorem moc turbit nemělo, když se tam nevalí horké plyny

Napsal: 11 říj 2005 07:30
od Idaho
boháček - přesně, při brždění motorem bych to viděl spíš na kroužky, nebo ventily...

Napsal: 11 říj 2005 14:44
od Krosmen
Tak budou to teda ty kroužky nebo ventily.....Jestli se dobře domnívám měl bych přesnou závafu odhalit pomocí kompres metru a to jestli bude komprese malá tak pude tlak do háje a bude nízká a pokud tam bude ok tak to sou ventily...Teda aspoň se domnívám.......

Napsal: 11 říj 2005 15:05
od Idaho
Krosmen píše:Tak budou to teda ty kroužky nebo ventily.....Jestli se dobře domnívám měl bych přesnou závafu odhalit pomocí kompres metru a to jestli bude komprese malá tak pude tlak do háje a bude nízká a pokud tam bude ok tak to sou ventily...Teda aspoň se domnívám.......
osobně si mylsím že komprese bude špatná i v případě ventilů - nebo s epletu? každopádně pokud bude pšatná a cakneš tam trošku oleje a zlepší se, jsou to kroužky..... někdo mi to tu už radil a musím pochválit - potvrzeno..

Napsal: 11 říj 2005 20:38
od semysak
me auto chvilku -sekundu- kouri bile kdyz stoji hodne z kopce, treba 2 dny - jedna rada valcu se plni olejem asi nebo co kdyz je cumakem z kopce jsou valce hodne na lezato, spis bych ale myslel ze by to mohli byt ty gufera na ventilech, pokud to teda necmoudi v zaberu ale treba pri podrazeni jenom kdyz se meni tlaky, noa co treba ucpany odvetravani klikovych vik atd? jenom hadam

Napsal: 11 říj 2005 21:38
od Boháček
spíš bych zkusil tu Idahovu metodu :wink:
ventily nepoznáš, protože, když je zavřenej, tak kolem něj nic neteče nebo nemělo by, ( jestli teče, tak to je na delší povídání :cry: )

ale protože motor při brždění není plněn turbem, znamená to, že do značné míry saje sám, tedy chová se jako bez turba a sání jde kudy ?
kolem ventilů....

ty kroužky bys poznal i na výkonu, teda jestli tam nemáš 200k, pak těch pár koníků dolů nepoznáš :wink:

Napsal: 12 říj 2005 00:42
od Beaver
semysak píše:me auto chvilku -sekundu- kouri bile kdyz stoji hodne z kopce, treba 2 dny - jedna rada valcu se plni olejem asi nebo co kdyz je cumakem z kopce jsou valce hodne na lezato, spis bych ale myslel ze by to mohli byt ty gufera na ventilech, pokud to teda necmoudi v zaberu ale treba pri podrazeni jenom kdyz se meni tlaky, noa co treba ucpany odvetravani klikovych vik atd? jenom hadam
Uniká mi souvislost bílého kouře a oleje. Pokud ti to kouří bíle, pak to je voda a pokud to je když stojíš z kopce delší dobu, tak je to proto, že ti ve výfuku kondenzuje voda v podobě rosy, ta potom steče směrem k motoru a vytvoří se ji v laufu zásobička, která se potom chvilku odpařuje a vyrábí ten bílej kouř. Olej by čmoudil modře. Jediná rada - parkuj čumákem nahoru :D

Napsal: 12 říj 2005 07:58
od Krosmen
Pokud brzdim motorem,tak se motor chová jako kompresor kterej se snaží nasát někudy vzduch když je zavřená klapka sání.....U přeplňovanýho motoru se těžko podle projevu pozná jestli je malá komprese,turbo to vždycky dotlačí do nějaký míry za provozu.Subjektivní názor je naopak takovej,že to teď jede líp...Ale teď mám najeto prvních 5000 po kompletaci motoru.....Podle mě to budou kroužky,asi to nevydrželi,ventily by zakouřily,když auto po ránu nastartuju vlivem prosáknutí oleje nad ventil a následnýho nasátí.Kroužkama to nasaje když je velkej podtlak při zavřený klapce....To jest zatim moje dedukce.....

Napsal: 12 říj 2005 08:35
od semysak
Beaver no jo o tom sem nejak neuvazoval, kazdopadne to tedka tolik nedela, nebot mi prasknul pan vlnovec ve vejfuku, voda si odtece tamtudy... : - )




..taky řešení :)

Napsal: 12 říj 2005 15:19
od Beaver
semysak píše:Beaver no jo o tom sem nejak neuvazoval, kazdopadne to tedka tolik nedela, nebot mi prasknul pan vlnovec ve vejfuku, voda si odtece tamtudy... : - )
:D 8)

Napsal: 16 říj 2005 00:02
od Krosmen
zvláštní je,že volej se mi nestrácí vůbec....na 99% de motor ven a bude se komplet celej dělat.....