Stránka 1 z 1
rozvody na filcce?
Napsal: 15 lis 2005 20:10
od Ritchma
Mění se? jak často? Já si chci půjčit tátovo auto a říkal něco že chrastěj nebo co. Filcky moc neznám tak nevim. Je to r.v. 97 je to 50kw 1,3 ale ne MPi. Má najeto asi 110tis.....
Napsal: 15 lis 2005 21:43
od Boháček
normálně se neměněj, ale jinak si koupíš sadu, je v ní řetěz a obě kola a prostě to vyměníš. není to nic složitýho, akorát se k tomu sakra blbě může.
anebo do servisu, ale k někomu, kdo to umí a udělá to opravdu pořádně...
Napsal: 15 lis 2005 21:45
od Ritchma
No a když má nalítáno 110tis tak je to ještě v pohodě? Já že táta straší a já nevim jestli s tim mam jet nebo ne

Napsal: 16 lis 2005 00:10
od Alfoun
Pri 110 bych rekl ze uz je cas na vymenu rozvodu... Ale nemyslim si ze bys mel mit strach s tim nekam vyrazit... Jinak vymena neni buhvijak slozita..Zalezi na tom jak mas vybavenou garaz...Klidne ti napisu postup jak na to,

Napsal: 16 lis 2005 00:17
od Ritchma
Ne já se do toho pouštět nebudu, moje auto to neni a ani nemáme garáž. Už je navíc domluvený že až pojedu pro svoje auto tak pojedu tou filckou, tu tam nechám a odjedu svym. Jen jak táta starší tak sem se ptal abych někde nezůstal viset
Napsal: 16 lis 2005 00:24
od Fiesta
Rozvody(retezove) se na Feline meni po 100 000 - 130 000...cili pokud chces motoru doprat opet pohodli, vymen rozv. retez a kola...Zrucny mechanik nema za hodku a pul co delat....
Napsal: 16 lis 2005 09:54
od rocco
U těhle řetězových rozvodů je spíš nepříjemný že když se vytahá řetěz a omačkaj kola, tak chrastí ale že by se třeba roztrh nebo něco podobnýho s tvýma kilometrama vůbec nehrozí a nesetkal sem se stim ani při daleko většim počtu kilometrů, takže jenom blbě chrastí a dělá si malinko vůli. Na výměnu je nejlepší odpojit převodovku a ostatní drobnosti a motor vytáhnou kus nahoru třeba kočkou. Pak to jde jak víno a ikdyž se zdá že je to zbytečně složitý tak je to jednoduší než ho nechat kde je a srát se stim půl dne, protože se ktomu může úplně na píču.
Napsal: 16 lis 2005 10:11
od Ritchma
rocco píše:U těhle řetězových rozvodů je spíš nepříjemný že když se vytahá řetěz a omačkaj kola, tak chrastí ale že by se třeba roztrh nebo něco podobnýho s tvýma kilometrama vůbec nehrozí a nesetkal sem se stim ani při daleko většim počtu kilometrů, takže jenom blbě chrastí a dělá si malinko vůli. Na výměnu je nejlepší odpojit převodovku a ostatní drobnosti a motor vytáhnou kus nahoru třeba kočkou. Pak to jde jak víno a ikdyž se zdá že je to zbytečně složitý tak je to jednoduší než ho nechat kde je a srát se stim půl dne, protože se ktomu může úplně na píču.
No to právě říkal že chrastí, ale jestli nehrozí že by se roztrh tak s tim pojedu, nějaký vůle mi nevadí, moje auto to neni a už tak je v takovym děsnym stavu že víc už ho zkazit nejde
Napsal: 16 lis 2005 17:41
od Beaver
Hlavně pokud to budeš měnit, nebo dávat vyměnit, tak je potřeba vyměnit to opravdu komplet, ne jen řetěz. On totiž novej řetěz se pak zase zničí o ty starý kola a to mnohem dřív, takže to zase začne chrastit. A ještě optimální je po výměně rozvodů zkontrolovat a seřídit ventilový vůle.
Napsal: 16 lis 2005 19:29
od Návštěvník
Beaver píše:Hlavně pokud to budeš měnit, nebo dávat vyměnit, tak je potřeba vyměnit to opravdu komplet, ne jen řetěz. On totiž novej řetěz se pak zase zničí o ty starý kola a to mnohem dřív, takže to zase začne chrastit. A ještě optimální je po výměně rozvodů zkontrolovat a seřídit ventilový vůle.
Jj, to mi taky říkal ten člověk co mi dělá auto že to vymění takhle komplet že to je jinak k ničemu. Dnešní jízdu přežila, ještě jí čekaj dvě. Ritchma
Napsal: 17 lis 2005 00:07
od Beaver
Anonymous píše:Beaver píše:Hlavně pokud to budeš měnit, nebo dávat vyměnit, tak je potřeba vyměnit to opravdu komplet, ne jen řetěz. On totiž novej řetěz se pak zase zničí o ty starý kola a to mnohem dřív, takže to zase začne chrastit. A ještě optimální je po výměně rozvodů zkontrolovat a seřídit ventilový vůle.
Jj, to mi taky říkal ten člověk co mi dělá auto že to vymění takhle komplet že to je jinak k ničemu. Dnešní jízdu přežila, ještě jí čekaj dvě. Ritchma
Mno firemní Forman jezdil asi sto tisíc kilometrů s rachtajícíma rozvodama a pak teprve když jsem si stěžoval, že to jako fakt docela hlučí se to vyměnilo. Ty rozvody kromě hluku mají jen jednu negativní vlastnost - malinko je rozhašený časování, ale to u tohohle motoru má tak malej efekt, že někteří lidi to prostě radši nechají rachotit

Že by ten řetěz prdnul je silně nepravděpodobný.
Napsal: 17 lis 2005 20:33
od Bulda
vubec to neres nic se nemuze stat ale jestli ti to vadi tak je nech vymenit ale je to nahovno prace neni to tezky ale spinava prace