Stránka 1 z 1

zahřátý motor zhasíná

Napsal: 12 led 2006 16:43
od kopy
Mám problém s Hondou Prelude, motor B20A3. Když nastartuji studené auto vše je v pohodě. Motor běží na cca 2000 ot./min (automatický sitič asi). Ale ve chvíli, kdy se motor zahřeje (sitič vypne asi) najednou zhasne. Potom už jde nastartovat jen s plynem, když plyn pustím okamžitě zhasne. :?

Re: zahřátý motor zhasíná

Napsal: 13 led 2006 04:17
od DaveS
no na studenej motor se ti zapne automaticky sitic.... ktery pak sam vypne. Podle me to muze bejt bud spatnej volnobeh, privod paliva, .... spatna vaha vzduchu je asi blbost. nevim nic vic me nenapada. skus
www.honda-club.cz tam ti urcite taky poradi.

Napsal: 13 led 2006 04:30
od Stanleysniper
Jaman spek to mi dělalo Fiště 1.3 benz/karburátor a byl to kondenzátor na rozdělovači,taky možná cívka :ja_nic: snad jsem pomohl

Napsal: 23 led 2006 12:25
od kentoya
nevím píšeš asi sytič tzn že máš karbec, protože vstřiky nemají sytič, vstřiky dávají více paliva, chce to upřesnit jestli máš mpi nebo karbec, mě číslo motoru hondy moc neříká,
ale v každým případě se vyplatí nový svíčky ty dělají hodně, pokud je to karbec (myslim si že není (nevím)) tak to může být ucpaná tryska volnoběhu, pokud je to mpi tak to může dělat snímač otevření vzduchové klapky (ne váha vzduchu), to je ta klapka za co jí ovládá plynové lanko, může udávat jiné údaje a tudíž je tam málo anebo moc vzduchu, a jinak příčin může být dalších 10, to chce vidět a laborovat, anebo diagnostika

Napsal: 23 led 2006 22:14
od kopy
Je to karbec, svíčky i kabely jsem měnil, ještě vyměním palivovej filtr. Zkusím tu trysku volnoběhu.

Napsal: 23 led 2006 23:25
od Beaver
Může být i zanesenej vzduchovej filtr.

Re: zahřátý motor zhasíná

Napsal: 24 led 2006 08:26
od Idaho
B20A3 karbík?? ehm no nevím, nevím :) ten typ máš v TP nebo namotoru? :) to spíš vypadá že máš n ato m hozenou hlavu z B20A2 a níže.. B20A3 by měla být katová stříkačka, ne? :)

( ehm taky mám v TP motor B20A4 a v accorvovi mi sedí blok B20A4 - kvuli evidenci - ale střeva jsou A20A4a hlava A20A3 :))

Napsal: 24 led 2006 09:17
od kopy
EX 2.0 12V
Motor vodou chlazený čtyřdobý čtyřválec rozvod SOHC
vrtání / zdvih: 81 x 95 mm
objem: 1944 cm3
kompresní poměr: 9.1 : 1

Výkon (DIN) 80 kW při 5.800 ot./min.
maximální kroutící moment 154 Nm při 4.000 ot./min.
Palivový systém dva karburátory CV (Constant Velocity)
:lol:

Re: zahřátý motor zhasíná

Napsal: 24 led 2006 09:27
od Idaho
Kopy : super. .další bod ve kterém se liší motory accorda a Preludky :) nevím jsi někdy četl moje rozborky accordu ale dlouho se vedla na hodnaclubu debata na téma čím se liší B20Ax v prelude od stejně označeného B20Axv Accordu.

nejen že všichni tvrdili že B20A2 ( příklad ) bude vždy ten samej B20A2 at je v prelude nebo accordu dost lidí si na tom i nabylo hubu :)

B20A motory v prelude mají agregáty na druhé straně oproti US B20A v accordu :) a ted jsi ty sám potvrdil další věc.. B20A3 v prelude je karbík, zatímco B20A3 v accordu zavrhnul karburátor a dal se cestou DOHC stříkačky:)

jen mne napadá to co jsi tam pastnul je popis 2.0ex.. určitě má 2.0 ex motor B20A3 ? nikde to v tom výpisu zmíněné není ..

Re: zahřátý motor zhasíná

Napsal: 24 led 2006 09:31
od Idaho
jinak koukni na http://www.pauldesign.ru/honda/about.html tam je specifikace pro accordy a již b20a2 je stříkačka jak v US tak evropské verzi ( v polovine stránky )

Napsal: 24 led 2006 17:25
od kopy
EX je jen modelove oznaceni..........EX se delal jak 12V karbec, tak 16V strikacka.