Stránka 1 z 2
Benzínové potrubí (fá,fe)
Napsal: 03 úno 2006 18:55
od New_Zulu
Dobrý den, mám dotaz, vyndaval jsem palivovou nádrž z Fáčka ven a asi jsem pravděpodobně zaměnil hadice na nádrži. Jak poznat která je která? bez rozebírání opět celé nádrže atp. Totitž v palivovém filtru v motoru mám strašně málo benzínu, měl by být plný a je skoro prázdný i při puštěneém motoru, auto cuká a nechce startovat.Mám podezření právě na to že jsem zaměnil hadice u nádrže.Potřeboval bych vědět jestli jsou to příznaky přehozené hadice nebo přisávání vzduchu (jak zjistit kde???)
Díky za každé rady
Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
Napsal: 03 úno 2006 18:57
od Bulda
sou tam jenom 2 tak je prohod
Napsal: 03 úno 2006 18:58
od Mirek999
tak rozebrat a prehodit znovu a nemas spatny kontakt na cerpadle?
Napsal: 03 úno 2006 23:24
od Beaver
Mirek999 píše:tak rozebrat a prehodit znovu a nemas spatny kontakt na cerpadle?
Ty seš fakt expert - jestli najdeš nějakej drát, kterej by u mýho Favorita vedl k čerpadlu, tak ti dám cokoliv si řekneš

Napsal: 04 úno 2006 09:58
od Mirek999
ja myslim pumpu v nadrzi
Napsal: 04 úno 2006 10:18
od Mirek999
Napsal: 04 úno 2006 10:26
od Alfoun
Neztrapnuj se tady.Radsi to dej pryc

Napsal: 04 úno 2006 10:33
od New_Zulu
to jsou jenom konntakty na plovák, a na nádrži jsou označeny stejnými barvami jako kabely takže zaměnit nejdou.A kdyby tak bi mi špatně ukazoval stav benzínu v nádrži což se neděje.Prohodit? mno jsou tam sice jenom dvě ale pěkně blbě se sundavají a nandavají

)) mno asi to zkusim. Jak se ještě dá zjistit kde mi do toho jde třeba vzduch?
Napsal: 04 úno 2006 10:53
od Mirek999
co je teda spatne rekni to
Napsal: 04 úno 2006 10:58
od Alfoun
Napsal: 04 úno 2006 11:08
od Alfoun
Neco k tematu. Nejrychlejsi zpusob jak to zjistit je,ale mozna si pekne cucnes benzinu. Zkus nasat hadici co ti vede k tomu malymu filtriku. Vis hned na cem jsi.
Napsal: 04 úno 2006 11:09
od Mirek999
a jak asi mam vedet ze je to karbec delali se i 1,4 jednobodovej vstrik rok 1994
Napsal: 04 úno 2006 11:13
od otasTM
neni ta nádrž prázdná?
zkus natankovat a pak napiš jestli to pomohlo

Napsal: 04 úno 2006 11:15
od Alfoun
O 1.4 nic nevim.Mozna jsi myslel 1.3. A to schema je na karburator.
Napsal: 04 úno 2006 11:23
od Mirek999
jo tak 1,3 ale to je jedno ja nasel jenom tohle schema tak sem to na nem ukazal ale stejnak favo je lepsi karbec ty vstriky prej nic moc
Napsal: 04 úno 2006 11:59
od New_Zulu
nádrž mám uplně plnou

tím to být nemůže. Heh co tím zjistím když si cucnu benzínu?
Napsal: 04 úno 2006 12:03
od Mirek999
no jestli ti ho privede az k motoru jak mas ve predu ten filtr tak to rozpoj a nasaj jestli to bere benzin
Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
Napsal: 04 úno 2006 13:08
od New_Zulu
benzín tam jde auto jezdí, ale když čumím do toho filtru tak je tam jenom na dně a motor cuká a tak.Nestartuje dobře, startuje hrozně dlouho než dojde k výbuchu.Svíčky a kabely k nim jsou nové.
Napsal: 04 úno 2006 13:09
od Mirek999
no a neni spatne to cerpadlo?
Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
Napsal: 04 úno 2006 14:51
od New_Zulu
bože! jaké čerpadlo??? ve favoritu je možná tak čerpadlo na ostřikování skel! jinak na motoru je benzínová pumpa

) ne ta špatná neni protože to jezdí
Napsal: 05 úno 2006 03:24
od Beaver
Mirek999 píše:jo tak 1,3 ale to je jedno ja nasel jenom tohle schema tak sem to na nem ukazal ale stejnak favo je lepsi karbec ty vstriky prej nic moc
Nechci být rejpavej, ale mám dojem, že tys nikdy motor Favorita na vlastní oči neviděl. Jak už ti tu vysvětlili, tak na tom schématu jsou jen dráty co vedou ke snímači stavu paliva. Čerpadlo je mechanický a je u až motoru. A "vstřiky" u Favorita taky nenajdeš, dokonce ani ve verzi se vstřikováním, protože tam je pouze jednobod Bosch.
New_Zulu: Zkus se podívat jak je na tom plováková komora karburátoru, jestli se správně plní (může se i přeplňovat, to taky není dobrý). Samotný čerpadlo zkusit můžeš tak, že odpojíš výstupní hadici a necháš někoho aby ti protočil startérem motor a mrkneš, jestli z hadičky jde trvalej a dostatečnej proud benzínu (nejlíp do nějaké nádobky

). A úplně nejdřív bys mohl zkusit vyndat takovou tu průhlednou baňku, ve které je filtřík - bývá v něm spousta bordelu, někdy je až neprůchodnej. Zkus ho pořádně proprat benzínem, tu baňku vypláchni taky a namontuj zpátky.
Napsal: 06 úno 2006 07:32
od Mirda
Já si taky rejpnu...
Sací hadice z nádrže by měla mít průměr 8mm a vracečka na přebytkový palivo 6mm.
Stačí vyhodit sedačku ... povolit matici ... a mrknout kterej ksindl kam patří ... je to práce na max. 20 minut

Napsal: 06 úno 2006 17:41
od New_Zulu
Beaver píše:Mirek999 píše:jo tak 1,3 ale to je jedno ja nasel jenom tohle schema tak sem to na nem ukazal ale stejnak favo je lepsi karbec ty vstriky prej nic moc
Nechci být rejpavej, ale mám dojem, že tys nikdy motor Favorita na vlastní oči neviděl. Jak už ti tu vysvětlili, tak na tom schématu jsou jen dráty co vedou ke snímači stavu paliva. Čerpadlo je mechanický a je u až motoru. A "vstřiky" u Favorita taky nenajdeš, dokonce ani ve verzi se vstřikováním, protože tam je pouze jednobod Bosch.
New_Zulu: Zkus se podívat jak je na tom plováková komora karburátoru, jestli se správně plní (může se i přeplňovat, to taky není dobrý). Samotný čerpadlo zkusit můžeš tak, že odpojíš výstupní hadici a necháš někoho aby ti protočil startérem motor a mrkneš, jestli z hadičky jde trvalej a dostatečnej proud benzínu (nejlíp do nějaké nádobky

). A úplně nejdřív bys mohl zkusit vyndat takovou tu průhlednou baňku, ve které je filtřík - bývá v něm spousta bordelu, někdy je až neprůchodnej. Zkus ho pořádně proprat benzínem, tu baňku vypláchni taky a namontuj zpátky.
Ty myslíš normální palivovej filtr před benzínovou pumpou? tu jsem měl novou,funglovku.Ten plovák nevím.Teď řeším jinou věc, auto je nepojízdé úplně, dnes odpoledne dojezdilo,nejde nastartovat jako kdyby nebyla jiskra nebo benzín.Nevím co s tím, strejda říkal že se na to podívá tak uvidíme co řekne.Jinak jsem koukal do rozdělovače a viděl jsem tam jemný pilinky (ale palec nemá vůle) Tak nevim,když to chodilo tak na 2válce nešlo se rozjet (svíčky i kabely nové !)
Napsal: 07 úno 2006 01:11
od Beaver
New_Zulu píše:Beaver píše:Mirek999 píše:jo tak 1,3 ale to je jedno ja nasel jenom tohle schema tak sem to na nem ukazal ale stejnak favo je lepsi karbec ty vstriky prej nic moc
Nechci být rejpavej, ale mám dojem, že tys nikdy motor Favorita na vlastní oči neviděl. Jak už ti tu vysvětlili, tak na tom schématu jsou jen dráty co vedou ke snímači stavu paliva. Čerpadlo je mechanický a je u až motoru. A "vstřiky" u Favorita taky nenajdeš, dokonce ani ve verzi se vstřikováním, protože tam je pouze jednobod Bosch.
New_Zulu: Zkus se podívat jak je na tom plováková komora karburátoru, jestli se správně plní (může se i přeplňovat, to taky není dobrý). Samotný čerpadlo zkusit můžeš tak, že odpojíš výstupní hadici a necháš někoho aby ti protočil startérem motor a mrkneš, jestli z hadičky jde trvalej a dostatečnej proud benzínu (nejlíp do nějaké nádobky

). A úplně nejdřív bys mohl zkusit vyndat takovou tu průhlednou baňku, ve které je filtřík - bývá v něm spousta bordelu, někdy je až neprůchodnej. Zkus ho pořádně proprat benzínem, tu baňku vypláchni taky a namontuj zpátky.
Ty myslíš normální palivovej filtr před benzínovou pumpou? tu jsem měl novou,funglovku.Ten plovák nevím.Teď řeším jinou věc, auto je nepojízdé úplně, dnes odpoledne dojezdilo,nejde nastartovat jako kdyby nebyla jiskra nebo benzín.Nevím co s tím, strejda říkal že se na to podívá tak uvidíme co řekne.Jinak jsem koukal do rozdělovače a viděl jsem tam jemný pilinky (ale palec nemá vůle) Tak nevim,když to chodilo tak na 2válce nešlo se rozjet (svíčky i kabely nové !)
Můžeš zkusit odpojit všechny kablíky z cívky a mrknout jestli nejsou špatný kontakty. Jsou tam mimo jiný takový malý šroubky nebo minimálně jeden určitě, občas to má tendenci se povolit a auto se tváří že zapalování nefunguje. Ještě je na pravým blatníku řídící jednotka zapalování - taková víc nebo míň orezlá krabička s gumovou krytkou několika dalších kabelů, u kterých taky může zlobit kontakt.
Napsal: 07 úno 2006 09:54
od Alfoun
New Zulu Jinak jsem koukal do rozdělovače a viděl jsem tam jemný pilinky (ale palec nemá vůle) Tak nevim,když to chodilo tak na 2válce nešlo se rozjet (svíčky i kabely nové !)[/quote]
To je spatny.Pokud mas piliny v rozdelovaci tak ti to poradne nepojede. Musis dat jinej rozdelovac. Pak to bude ok

Napsal: 07 úno 2006 11:36
od kentoya
tak tak novej rozdělovač a popř i tu krabičku co k ní vedou ty dva dráty z rozdělovače a budeš mít na 98% klid
Napsal: 07 úno 2006 20:38
od monty01
jestli máš ty hadice přehozený a měls plnou nádrž,tak ti to chvíli jezdit mohlo -sálo to jen to,co se při zhoupnutí auto nasálo do tý vratný hadice.když ti klesl benzín už to nezvládá nasát nic.Zkus jestli ti to hází jiskru-přiblížením kabelu ke kostře -zastartovat pokud bude přeskakovat ,je předpoklad že je to tím benzínem.
Napsal: 07 úno 2006 21:04
od New_Zulu
jenže jestli jsem přehodil hadice.. LOL pokud je skutečne jedna 8mička a druhá 6tka tak to zaměnit nemohlo jít skoro... obě hadice jsem tam naspátek sotva dostal.... Nyní se řeší spíš pojízdnost auta.... Stojí chudák na parkovišti u práce.Nic moc nemít auto

Už nevím jak dál jsem v bludném kruhu.Nejsou a nebudou prachy na pořádnej servis a stryc taky nezvlane všechno.Mno snad na to přijdeme

Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
Napsal: 09 úno 2006 11:44
od Favo RS
Nazdar chlape ,přečetl jsem si obě strany této problematiky,to se člověk u některých příspěvků i zasměje.Pokud bereme v potaz ty hadice tak Mirda ma 100% pravdu s těma hadicema,ještě pro upřesnění pokud vlezeš do fava pravýma zadníma dveřama k plováku,tak trubka blýž k tobě je vracečka no a ta dál je směr čerpadlo.No a pokud vyloučíme tento problem a ty píšeš že svíčky a kabely jsou nový a budu předpokládat že skříňka el. zapalování je taky v pořádku,tak podle všeho je to cívka v rozdělovači.Vede k ní ten bílý kabel z té ETZ skříňky.Pokud ale stojí to auto někde na parkáči te je jednodušší vymněnit celej rozdělovač a pokud píšeš že maš v něm pilinky tak si kup rovnou novej a je v něm i ta cívka.Tak hodně štěstí.Snad to nepíšu pozdě

Dej vědět čím to bylo
Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
Napsal: 09 úno 2006 17:00
od New_Zulu
tak mám odpovědi

) Auto už konečně jezdí, bylo to karburátorem, pouštěl paliva až až..prej bylo celý sání i s filtrem v benzínu

) mno tak to jsem rád že to mám za sebou

Jinak děkuji za rady!