Stránka 1 z 2

Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!

Napsal: 11 úno 2006 10:36
od Ritchma
Tak už zase s ní mam problém. Už sem si minule řek že jí nechám stát ale ne, půjčil sem si jí ještě jednou a dneska ráno zase nechytla. Prostě sem k ní přišel, točilo to sem tam už náznak že by to chytlo. Každym otočením klíčku to vypadalo víc a víc že už to chytne. Pak najednou rána jak když někdo kopne zespoda do kapoty. Tak sem vylez koukám a víčko červený (asi olej když to je na hlavě motoru) leželo mimo. Překvapilo mě že to nemá žádnej závit nebo nějaký uchycení toho víčka nebo má? Proč to víčko vylítlo? Nějak mi to nejde do hlavy :roll:
Asi vysaju tu plnou nádrž co sem natankoval,poleju celý auto a zapálim!!

Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!

Napsal: 11 úno 2006 12:36
od WRCteam
ne to vicko nema zadnej zavit je tam navkanuty v lehkym presahu.. ono lita tim ze tam dou pretlaky od kliky... jinak newim cim to muze betj.. muze to bejt zapalovanim vstirkovanim snimacem na setrvaku....

Napsal: 11 úno 2006 12:47
od Alfoun
Hod to ze skaly :D

Napsal: 11 úno 2006 15:49
od Ritchma
Takže můžu zkusit startovat znova jo?

Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!

Napsal: 11 úno 2006 16:47
od Bulda
jj nic se nedeje a jestli chces aby ti to vycko nevilitavalo ven tak tam kup novou gumicku do toho vicka

Napsal: 11 úno 2006 18:58
od Ritchma
No tak to ste mě potěšili 8) A že to nechytá podle příznaků by to mohly bejt svíčky a kabely? Točí točí a náznaky že to chytne tam sou ale nechytá. Už to jednou dělala, ale pak asi den potom chytla napoprvé což sem nechápal

Napsal: 11 úno 2006 19:08
od Termik
Rozdělovač, směs, svícny.... :?

Napsal: 11 úno 2006 20:50
od Ritchma
Termik píše:Rozdělovač, směs, svícny.... :?
Jaká směs? rozdělovač je takový to na co se napojujou kabely od svíček? já se v tom hovno vyznám :oops: Co stojí? Já zkusim jestli to zítra nenahodim koupit ty svíčky a kabely.

Napsal: 11 úno 2006 21:17
od YANEK
:( rozdělovač bych zkusil vyčistit to mi dělal svině první kadett nechtěl chytit vyndal sem první svíčku natočil bez ní nandal a zase chytal :lol: no a nakonec to dělal zasranej rozdělovač :oops:

Napsal: 12 úno 2006 14:03
od Ritchma
Já to auto asi vážně zapálim. Po městě s tim jezdim za dvacet (asi to moc točim jak sem zvyklej na saxo nebo co) a jinak spotřeba 8l/100km takže dobrý. Ráno to chytlo okamžitě jako by se nic nedělo, jenom to na místě trochu kope, takže asi koupim nový svíčky a kabely pro jistotu :D Hlavně že to ale jede

Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!

Napsal: 12 úno 2006 15:48
od Bulda
co v tom mas za motor 1.3 nebo 1.3MPI

Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!

Napsal: 12 úno 2006 16:40
od Ritchma
Bulda píše:co v tom mas za motor 1.3 nebo 1.3MPI
Je to 1,3 50kw r.v. 97 a MPI to neni

Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!

Napsal: 12 úno 2006 16:43
od Zemi
:smich2::smich2::smich2:

Napsal: 12 úno 2006 20:07
od Beaver
Nežere to chladící kapalinu ? Vykoplý víčko by mohlo být snad i těsnění pod hlavou. Jinak bych šel po těch kabelech, svíčkách a rozdělovači.

Napsal: 12 úno 2006 20:56
od kentoya
1,3 50kw je mpi
jestli to kope tak předstih a vytahanej rozvodovej řetěz, a díjky velkýmu předstihu to hůř startuje (pravděpodobnost 80%)

Napsal: 12 úno 2006 21:25
od Ritchma
kentoya píše:1,3 50kw je mpi
jestli to kope tak předstih a vytahanej rozvodovej řetěz, a díjky velkýmu předstihu to hůř startuje (pravděpodobnost 80%)
Prostě MPi to neni a je to 1,3 a 50Kw! Normál 1,3 combi GLXi. Ten výkon to má i v papírech.

Napsal: 12 úno 2006 21:28
od Ritchma
Beaver píše:Nežere to chladící kapalinu ? Vykoplý víčko by mohlo být snad i těsnění pod hlavou. Jinak bych šel po těch kabelech, svíčkách a rozdělovači.
Na tu kapalinu se podívám kolik jí tam je, ale podle toho budíku teploty oleje mi to příjde že se to auto hrozně málo zahřívá, většinou to vyleze na první čárku po minimu kde je snad 70 stupňů. To je málo nebo normál u takovýho auta? Jinak mi to příjde že když to auto běží tak z výfuku dost cejtit benzín, což by asi odpovídalo svíčkám a kabelům ne?

Jo a rozvody sou dělaný nově takže vytahanej by mějt rozhodně neměl a předstih? To nevim no

Napsal: 12 úno 2006 21:33
od Neluška
Ritchma píše:
Termik píše:Rozdělovač, směs, svícny.... :?
Jaká směs? rozdělovač je takový to na co se napojujou kabely od svíček? já se v tom hovno vyznám :oops: Co stojí? Já zkusim jestli to zítra nenahodim koupit ty svíčky a kabely.
to dělaj vlhký kabely. Na fáčku mi to dělalo taky. Stačí ty kabely vzít do tepla a oni vyschnou.

Když startuješ je prima si na ten kabel šáhnout...

Nemoc škodovek

Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!

Napsal: 12 úno 2006 21:38
od Neluška
pokud to vyleze nad to přerušení na stupnici, tak je to zahřátý. Pokud ne, je problém v termostatu a pouští do velkýho okruhu moc brzo...
Rozhodně bych neřešil pokud to přes to přerušení na stupnici přeleze...

Eiffel

Napsal: 12 úno 2006 22:26
od kentoya
ještě jsem neviděl 50kw jednobod, to máš unikát a jednou bude ceněnej, anebo se někdo přepsal v techničáku, anebo je to čtyřvstřik neboli mpi, ale věřím ti že není
víčko rozdělovače, pokud bude poškrábaný, tak koupit nový, a i když nebude, je lepší nový, je to bolest skodovek, pokud máš černý svíčky jak bota a naskakuje to na dva až 3 válce, může to být lambda

Napsal: 13 úno 2006 08:34
od Ritchma
Svíčky sem vytahal a vypadaj poměrně dobře. Jestil je to blbost tak nevim, ale jak říkám je to r.v. 97 v techničáku to má 50kw a mpi to prostě neni :lol: Ale moje auto to neni a o felície se moc nezajímám, jenom říkám co vim :D

Napsal: 13 úno 2006 08:38
od Ritchma
A třeba v katalogu autokelly je felicie I 1,3 LX 1289ccm 40KW a pak
1,3 LXI 1289ccm/50KW. Nevim co znamená to I za tim LX ale to géčko před tim byla asi výbava ne? Ale je pravda že nám jeden pán taky říkal že by sme měli mít tu slabší ale v papírech v techničáku to má pade a když sme to jako nový (sme prvni majitele ještě) kupovali tak ve škodovce v papírech taky bylo pade kw. Jinak ještě jednou bych rád zmínil že moje auto je v avataru, filcka moje naštěstí neni to už bych vyměnil snad úplně všechno a už by jinak lítala

Re: Filcka podruhé - já tu svini zapálim!!

Napsal: 13 úno 2006 12:05
od rocco
50Kw se dělal i Favorit aten určitě MPi nebyl. Já měl Fávo 50Kw a byl to dokonce karburátor, jeden s posledních (93)

Napsal: 13 úno 2006 22:28
od Boháček
i je právě těch 50kW
G je slupeň výbavy, na export sly i Felicie SLX ( SLXi )

kolega měl Felicii GLXi vyrobenou 1995 a určitě to nebylo MPI

Napsal: 14 úno 2006 00:41
od kentoya
ano to i je 50kw, zkráceně to I = MPI, asi chyba v techničáku, ale od 97 se začínali dávat mpi, takže prostě vzali jinej techničák a nabastlili to

ano fáčko se dělalo 50kw, byl to karbec, s mpi to nemělo nic společného a vačka tam byla 248/248 a mám ji doma nepoužitou

Napsal: 14 úno 2006 02:13
od Beaver
Ritchma píše:Svíčky sem vytahal a vypadaj poměrně dobře. Jestil je to blbost tak nevim, ale jak říkám je to r.v. 97 v techničáku to má 50kw a mpi to prostě neni :lol: Ale moje auto to neni a o felície se moc nezajímám, jenom říkám co vim :D
Mě u Favorita svíčky taky vypadaly "poměrně dobře" a když jsem je vzal ocelovým kartáčem, tak auto začalo chvilku startovat trochu líp, takže bych na to úplně nespolehnul a pokud nevíš jak dlouho tam jsou a jestli jsou OK, tak se sadou nových chybu neuděláš. Optimálně je koupit i s tou sadou zapalovacích kabelů a víčkem rozdělovače, u tady těch aut to není tak drahá záležitost a vyplatí se to.

Těch 50 kW je určitě v pořádku, je to de facto Favo motor, hlava má ale myslím větší sací kanály a je tam ostřejší vačka, na tom celým je naroubovanej jednobod a celý se to vznešeně menuje Felicie, aby to vypadalo jako novější auto :D

Napsal: 14 úno 2006 11:44
od Ritchma
Tak sem z toho jelen, ale na tom motoru MPi je to napsáno ne? Na tomhle to napsaný rozhodně neni. Koukal sem na chladící kapalinu bylo jí tam hodně hodně pod minimum tak sem dolil a budu pozorovat. Jak se ještě dá poznat že fouká těsnění pod hlavou? Jinak zase startuje okamžitě napoprvé takže si to auto ze mě prostě dělá srandu. A dělá si ze mě prdel i palubní počítač. Potom co mi ukázal ve městě průměrnou 19,95l sem mu vyndal a vyrazil na cestu 110km. Po cestě klesla spotřeba na 9l což už sem považoval za normální. Jenže po cestě zpět zase 110km to rapidně začlo slejzat. Původně jezdila většinou vždycky za 6,6l a a teď co sem dorazil sem na 3,9l :smich:

Jo a ještě něco nikdy sem si nešim že by to dělal. Když je auto studený a řadim z jedna na dva tak to jakoby vrzne někde od převodovky jako by se hejbla a cukne to. Když se to pak nějak zahřeje tak dobrý. Co to zase je?

Jo a teplotu mi to ukazuje pořád asi dva mm nad tu první čárku za minimem -
Obrázek
(ilustrační obrázek)

Napsal: 14 úno 2006 11:46
od Ritchma
Jo a už radši rapidně omezim používání filcky a urychleně se pokusim rozchodit saxíka protože ta filcka mě už leze na nervy. nemůžu se dočkat až šlápnu na plyn a bude tam do kopce víc než zvládá filcka z kopce :lol:

Napsal: 14 úno 2006 16:28
od Beaver
Ritchma píše:Jo a už radši rapidně omezim používání filcky a urychleně se pokusim rozchodit saxíka protože ta filcka mě už leze na nervy. nemůžu se dočkat až šlápnu na plyn a bude tam do kopce víc než zvládá filcka z kopce :lol:
Máš recht, to auto prodejte, to bude nejlepší :lol:

Napsal: 14 úno 2006 17:10
od Mirek999
tak jestli takhle resisn vsechny zavady tak jsi peknej debil to kdyz pichnes tak to radsi prodas aby jsi si nezamazal ruce pri vymene za rezervu?