Stránka 1 z 1

90,110 a 150 koní?

Napsal: 19 úno 2006 13:23
od kmeca
Nevíte někdo jaký jsou rozdíly u TDi motorů mezi těmito výkony-90,110 a 150 PS?.Jestli jsou to jenom pozměněny vstřiky nebo třeba jiny turbo s větším tlakem...

Re: 90,110 a 150 koní?

Napsal: 19 úno 2006 14:36
od Fazeey
90 a 110 je stejnej motor, liší se jen v tryskách, turbu a jinýmu programu řj

150 je už uplně odlišnej typ (PD)

Napsal: 19 úno 2006 14:45
od hattori_hanzo
Kmeco sorry za OT dotaz,ale ty máš Mini? :shock:

Re: 90,110 a 150 koní?

Napsal: 19 úno 2006 17:28
od kmeca
to hattori_hanzo:tak nemám ho přímo,má ho sestra ale nebyl problém si ho kdykoliv půjčit

Napsal: 19 úno 2006 17:29
od kmeca
Mě zase někdo tvrdil ze mezi 90 a 110 je rozdíl turbem a mezi 110 a 150 je akorát jiná řídící jedotka (změněný vstřiky)

Re: 90,110 a 150 koní?

Napsal: 19 úno 2006 17:34
od hattori_hanzo
kmeca píše:to hattori_hanzo:tak nemám ho přímo,má ho sestra ale nebyl problém si ho kdykoliv půjčit
A kdy si ho můžu přijet půjčit? :mrgreen:
Jestli je to ten co máš na fotce v avataru tak je to Sko co?Naprosto nepokrytě a upřímně závidím,tohle auto je můj sen...Mám v něm najeto cca. 1400km jako spolujezdec(v normálním,ne Sku)a to auto je prostě špičkový! 8) :poklona:

Napsal: 19 úno 2006 17:44
od Mekkk
Tak to máš super ségru 8) že se podělí

Napsal: 19 úno 2006 17:49
od kmeca
Je to normální Mini Coooper (něco kolem 115 PS) žádný Sko-to mě jednou předjíždělo na dálnici a hrubej mazec ale jen vzhledem výkonem žádný dělo.Těch 170 koní v kompresoru stím moc nezahýbe :cry: Má to jen o sekundu lepší stovku než ten ségřin...

Napsal: 19 úno 2006 19:24
od Žigi
:-)) No,Esko je opravdu o nečem jiným:)) 7,2 na 100, cooper má 9,1....a Mini není jen o rychlosti. Sko hrabe na trojku v zatáčce ještě pěkně....jezdí to hodně dobře, to mi veř, a je to hodně velkej rozdíl proti Cooperu...

To Hatori: moje osobní stránky : www.minicooperklub.cz , tak doraz někdy na sraz, a něčím pěkným se povozíš. Letošní sraz máme zase přislíbenou prezentaci od AuTecu BMW.

Napsal: 20 úno 2006 13:46
od kmeca
Obyč mini ma 100ku za 8.8 a Sko za 7.7 a normalní mini mi hrábne na trojec taky i kdyz zapracuje ASC :mad:

Napsal: 20 úno 2006 14:40
od kmeca
[quote="Žigi"]:-)) No,Esko je opravdu o nečem jiným:)) 7,2 na 100, cooper má 9,1....a Mini není jen o rychlosti. Sko hrabe na trojku v zatáčce ještě pěkně....jezdí to hodně dobře, to mi veř, a je to hodně velkej rozdíl proti Cooperu...

Beru zpět své tvrzení...Sko má 100ku za 7.4 a mini za 9.2 psanou ale dal jsem to za8.8 tak nevím kde je pravda :?

Napsal: 21 úno 2006 15:10
od Mekkk
kmeca píše:
Žigi píše::-)) No,Esko je opravdu o nečem jiným:)) 7,2 na 100, cooper má 9,1....a Mini není jen o rychlosti. Sko hrabe na trojku v zatáčce ještě pěkně....jezdí to hodně dobře, to mi veř, a je to hodně velkej rozdíl proti Cooperu...

Beru zpět své tvrzení...Sko má 100ku za 7.4 a mini za 9.2 psanou ale dal jsem to za8.8 tak nevím kde je pravda :?
za 8.8s tomu nevěřím co jsem četl tak nejnižší naměřená hodnota je 9,0s a to byly ještě nejideálnější podmínky.A Zigi má pravdu Es je Es kompresor zudělá svoje.To co máš na fotce má kapotu z Es?

Napsal: 21 úno 2006 15:12
od Mekkk
kmeca píše:Obyč mini ma 100ku za 8.8 a Sko za 7.7 a normalní mini mi hrábne na trojec taky i kdyz zapracuje ASC :mad:
Tak ho vypni :lol:

Napsal: 22 úno 2006 08:23
od kmeca
Já vím co sem s tím zajel a ASC je AUTOMATIC STABILITY CONTROL tudíž se nedá vypnout když je AUTOMATIC!

Napsal: 22 úno 2006 10:59
od Mekkk
kmeca píše:Já vím co sem s tím zajel a ASC je AUTOMATIC STABILITY CONTROL tudíž se nedá vypnout když je AUTOMATIC!
Jak to tak čtu tak koukám že tomu moc nerozumíš.Druhá páčka vedle okna řidiče je s nápisem ASC+T a slouží k vypnutí tohoto systému!!!!!A jak jsi měřil tu stovku??

Napsal: 22 úno 2006 11:00
od Mekkk
kmeca píše:Já vím co sem s tím zajel a ASC je AUTOMATIC STABILITY CONTROL tudíž se nedá vypnout když je AUTOMATIC!
A nemusíš mi psát co to znamená ja to vím možná líp než ty :lol:

tdi

Napsal: 22 úno 2006 11:16
od fakie vw
90 a 110 je stejný je tam jen program v řj. 150 má jiný program,vstřiky a větší turbo. 90 konovka se dá na 110 koní změnit lehce. Necháš si změnit jen program. Kámoš to dělal u Passatu

Re: 90,110 a 150 koní?

Napsal: 22 úno 2006 12:54
od Fazeey
90/110 neni jenom v programu, a porovnávat to se 150 taky nejde je to uplně jinej motor

Napsal: 24 úno 2006 13:53
od kmeca
Jak to tak čtu tak koukám že tomu moc nerozumíš.Druhá páčka vedle okna řidiče je s nápisem ASC+T a slouží k vypnutí tohoto systému!!!!!A jak jsi měřil tu stovku??[/quote]

Já tě teda nevím jestli zase ty neděláš nějak moc chytrýho,ale nehodlám se s tebou nějak přít.Prostě tam to vypne jen,že se rozsvítí kontrolka ale při prokluzu kol to opět zapracuje...

Re: 90,110 a 150 koní?

Napsal: 25 úno 2006 07:20
od BART158
vypínač kontrolky...