Stránka 1 z 1

Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 08:59
od Idaho
pro rejpaly - vím že to znamená generální oprava :) ale práve každej si pod tím představuje něco jiného, tak chci názor nekoho fundovanějího ( mechanika se zkušenstmi...

Došlo totiž k tomu že s ena nejmenovaném jiném foru hádáme já napsal :
do 38tis se vejdu s novýma pístama ( serie ), čepama pouzdrama čepu, pístníma kroučkama, vzbrusem valcu, výbrusem kliky plus nové uložení, nová ojniční ložiska, nové olej čerpadlo, tesnění pod makovici, simeringy kliky( všechyn tři ) , ventilama ( všema sacíma i výfukovýma, vč vodítek ) guferama ventilu, sadou tesněné pod sani a výfuky.. ano není v tom repase turba , ale osobne bych to už za GO považoval.. pokud si od toho odečtu DPH dostaniu se na hranici 30tis +-2-3tis podel toho co se ješte nekde vyvrbí ( neuvažoval jsem vodní pumpu , kterou jsme zatím nikdy nemenil ale do 1500 ji mám novou..

nevím co více si představovat pod pojemem GO motoru ( mluvím o motrou ne o dalších věcěch jako je IC, hadice, turbo atd.. ) .. to musím sehnat i novej blok aby to bylo považovaný za GO ? ( samozřejem mluvím o GO motoru ve "stock" stavu se stock případne lepšími díly ( třeba nahrazení tesnení pod hlavou kokovým - 1600,- nebo použití ARP šroubu, nepočítám samozřejm použití kováků pístu, které jsou pro 75% majitelu MKIII zbytečné.. )

ofšem jistej človek mi oponuje že GO motoru pod 100tis ( bavíme se o MKIII - není GO :)

ale není mi schopen vysvětlit co tam teda ještě musím udělat... ( výbrus válce, s rovnání bloku i hlavy nepíšu do ceny to mám zadarmo )




...kurna co teda jestě s tou GO mám dělat??

Re: Co je valstb2 GO<

Napsal: 21 bře 2006 09:02
od F.l.a.n.e.l.
Fundovaný až tak nejsem... ale to co jsi napsal ty, bych považoval za 100%ní GO 8)

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 09:15
od Idaho
hmm právě :) práve že človek který míá skoro nejsilnejíš MKIII v čr tvrdí že to není GO, porotže po GO by mělo auto vadržet alespon to co v serii .. a nejsme schopen z nej dopstat co ještě.. :(

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 09:17
od F.l.a.n.e.l.
ale po GO (kterou si tady napsal) si myslím že to auto vydrží to co v serii nebo ne? :twisted:

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 09:27
od Idaho
no já právě také, oráve proto že používám seriové díly.. :(

edit : tím myslím origo, prvovýrobu :D

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 09:29
od F.l.a.n.e.l.
No nejsem přes japanese cars - ale to co si napsal ty považuju za plnohodnotnou stoprocentní go ;-)

Napsal: 21 bře 2006 12:42
od Fray
Tomu nejmenovanemu clenovi nejmenovaneho fora to servisuji asi v Toyote a tak za GO za praci zaplati 50tis + dily a sme na 100 000.

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 15:12
od Idaho
ten enjmenovaj člen fora mi tvrdíé že si v té cene to delá sám :(

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 15:18
od jaryn72
Idaho píše:ten enjmenovaj člen fora mi tvrdíé že si v té cene to delá sám :(




Třeba to ma Armani dily.Pozlacene.GO je viz prvni prispevek.Cenou se samozrejme lisit muzete,ale pokud si to za 100000 dela sam,tak pak nevim. :?

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 15:23
od Fiesta
po zkusenostech vim ze nekteri jedinci povazuji i odmasteni a umiti motoru za GO, takze to co jsi napsal ty je GO plnohodnotna...

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 21 bře 2006 17:48
od Anděl
Idaho píše:hmm právě :) práve že človek který míá skoro nejsilnejíš MKIII v čr tvrdí že to není GO, porotže po GO by mělo auto vadržet alespon to co v serii .. a nejsme schopen z nej dopstat co ještě.. :(
Tak to potom jedině výměna motoru za fungl nový. 8)

Napsal: 21 bře 2006 21:48
od kentoya
chybí tomu jen tyto maličkosti

orovnat makovici, vyůhlovat ojnice, vyvážit jako komplet

a samozřejmosti, jako nový rozvody i s kladkama, nový olej a filtr

pokud jsi něco z toho uved tak jsem blbě četl

Napsal: 22 bře 2006 08:08
od Idaho
kentoya píše:chybí tomu jen tyto maličkosti

orovnat makovici, vyůhlovat ojnice, vyvážit jako komplet

a samozřejmosti, jako nový rozvody i s kladkama, nový olej a filtr

pokud jsi něco z toho uved tak jsem blbě četl
jasně tyhle maličkosti beru jako spotřební zboží ( rozvody, kladka ) - to bych tam papk psal i novej přítlačák, spojkovou lamelu atd..

co se týče srovnání hlavy - došlo k uniku při kopírování přízpevku, v puvodním přízpevku jsem psal že výbrus válcu a srovnání bloku a hlavy mám zadarmo takže to do ceny nepočítám, - výbrus kliky jsme neuvedl schválně porotže o konkrétním motoru co jsem s ebavili je klika 1tis km po výbrusu a budu tedy dávat jen nové uložení ( pokud není poškozená ), co se týče vyvážení dělat nebudu - 6M klika je nevyvažovaná ( pouze 7M je vyvažovaná ) a ze zahraničních for vím že pokusy vyvažovat tuto kliku ( případně odlehčit setrvák a vyvážit kliku ) vedli spíše k negativním výsledkum ( ale nedokážu si vysvětlit proč :( )

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 22 bře 2006 08:09
od Idaho
aha takže výbrusy a ropvnání sem tam napsal :D

Napsal: 22 bře 2006 21:17
od kentoya
já neodpovídal ve zlým, spojka k motoru není to součástí GO,

už jsem na to přišel co tomu chybí cena 70 000 za práci a je to kompletní

Re: Co je vlastně GO ?

Napsal: 24 bře 2006 22:38
od semysak
spousta lidi by rekla i 1/5 z toho co psal idaho GO, ale mozna ten clovek myslel i nova klika, proste vsechno krome bloku nove, a samozrejme i ten sroubek vlevo od toho nalitku :- )

Napsal: 25 bře 2006 15:33
od kentoya
klika není nutná, pokud je oki tak nechat, ale ve většině případů na ni budou stopy, takže výbrus a ten patří do GO, ale když dáš novou kliku jen líp dýl to vydrží

Napsal: 25 bře 2006 20:10
od Idaho
kentoya píše:já neodpovídal ve zlým, spojka k motoru není to součástí GO,

už jsem na to přišel co tomu chybí cena 70 000 za práci a je to kompletní
fíha 70tis?? za 90-120hod práce?? Ne, já jsme vul já to nabízím v podstatě zadarmo ( tu práci ) :lol:

Suprz mám jako koníčka a každá další která přežije aby brázdila naše silnice je pro mne dostatečnou odměnou, a když mi k tomu její majitel pomuže v dílně - v tu chvíli je to pro mne zábava a ne práce..

Napsal: 25 bře 2006 21:01
od kentoya
však tak nějak jsem to myslel, že ten borec má díly za stejný prachy, ale aby si majitel myslel, že GO je kompletní tak proto 100 litrů, a za je chceš počítat, jedině za práci, protože dávat kliku co já vím za 35, pokud je stará dobrá, to je nesmysl