Stránka 1 z 1
prehrivani alternatoru
Napsal: 28 bře 2006 23:24
od Roume-n
mam takovej problem, do me hondy prelude (1987) sem si dal alternator s hondy prelude 1990,alternatory na prvni pohled stejny,ale u toho novejsiho je jeden kontakt navic v zastrcce nez sem mel puvodne, tak sem na altik s novejsi hondy predelal koncovku ze staryho altiku, v pohode to tam slo, ale altik se strasne prehriva, az tak moc ze kdyz na nej kapne kapka tak s hned vypari... vadi treba ze moje honda ma 110koní a altik kterej tam ted je je na 140? ale teoreticky sem tam dal tu koncovku z puvodniho (koncovku myslim komplet i stema lajcky reseno mrizkama,no s tim zarizenim jak zpravovava asi tu energii) este je problem v tom ze mam uplne vybitou baterku, malem uz ani nepohla se starterem,ale pak to zazrakem chytlo. tak ze se treba ten altik snazi tu baterku nak dobit,nebo ze musi vydavat strasne moc energie za tu baterku? kdyz je vybita skoro? muze to bejt ono? u budiky mi sviti cervene baterka.. fakt nevim,co se tyce elektriky v aute tak su dost tupej..
Napsal: 28 bře 2006 23:39
od kentoya
já bych řekl, že to bude přepolovaný, a že už jsi něco odvařil a je to v čudu, chce to elektrikáře, jinak se ti altík může přehřát natolik, že to chytne
Napsal: 29 bře 2006 00:09
od Roume-n
hmmm, tak ja reknu strejcovi no, on je autoelektrikar tak snad bude vedet, jinak ma nakej vliv to ze ten alternator je ze silnejsiho auta? a estek tomu se strikacky, zatim co ja mam este karbec..
Re: prehrivani alternatoru
Napsal: 29 bře 2006 14:02
od Lolek
To by mít vliv nemělo
Re: prehrivani alternatoru
Napsal: 29 bře 2006 14:57
od Idaho
viv by to nemělo, spíš vidím problém v zapojení - ale podle toho co popisuješ už je pozde
btw - pokud bys němel a sháněl jinej tak se ozvi leží mi tu jeden skoro novej z Acco 86-89 ( 125PS ) a jsou shodné...
Napsal: 29 bře 2006 15:40
od Roume-n
no tak sem neska mluvil s jednim elektrikarem a rikal mi ze je mozny ze jak mam vymlacenou tu baterku tak se altik musi vic snazit, aby to vsechno utah, pozde doufam neni,zkousel sem to akorat na miste, vsechnio funngovalo, okynka, ventilator, kdyby nedobijel tak vim urcite ze by se mi treba vokno nestahovali tak rychle jak maj.spis by se vubec nestahovali,ale kdyz hodne proslapnu plyn tak mi zhasne vobcas i konntrolka baterky... zkusim tu baterku nabit, snad to pomuze, ale i tak diky za rady...
Idaho - omlouvám se omyle jsme dal opravit, místo dopovědět

Pokud ti svítí kontrolka baterky, dobíjí altík jinou hodnotou než by měl ( časteji nižší ) a pokud jak říká špři přidání otáček zhasne, znamená to že altík na volnoběh nenabíjí na tolik aby vyvinul plnou hodnotu energie co má dodat.. takže určo bude chyba v altíku, nebo jeho zapojení..
Napsal: 29 bře 2006 16:46
od kentoya
ona taky svítí i když dobíjí moc to je o diodách (nejsem elektro), ale to většinou pozáš, když pojedeš delší dobu a začnou bouchat halogeny, ale je pravděpodobnější, že dobíjí málo a nějak se to v altíku zkratuje a proto se přehřívá
re:
Napsal: 02 dub 2006 14:02
od feldino
Hlavne si pozri ci ma rovnaky vykon ako stary, ak ma mensi je pretazovany, tiez to moze robit aj kopa dalsich veci ako su kontakty. Mas vsetko dotiahnute a spravne zapojene (dobre spoje)? Vies v akom je ten alternator stave? Ci netreba uhliky vymenit, pri zlom kontakte sa spoje zohrievaju...