Stránka 1 z 1
1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 07:43
od STARboy
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 07:58
od honza 2.0 16v
neznám tenhle motor moc dobře, takže důvod kolísání ti neřeknu...
no a na ten výkon budeš potřebovat klasicky..jinej IC ,turbo vtřiky a trochu šáhnout do vnitřností + to završit elektronikou a lepšejším vejfukem..pokud můžu doporučit,když se v tom nevyznáš tak si nech motor postavit od profíka - já i když se v tom reltivně vyznám a nastavbu motoru bych si troufnul , ale zas profík už má kontakty ví kam a jak šáhnout bez nějakýho dlouhýho laborování..a během 1 měsíce má hotovo , za to kdybych to dělal doma tak bych to lepil jak vlaštovka hnízdo půl roku a pak bych to beztak hodil do šrotu...
no a pokud ten výkon chceš tak koukni sem:
http://www.autohificlub.cz/index.php?bo ... DA&begin=0
ale stálebudeš muset poladit ECU....
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 13:58
od z-aires
honza 2.0 16v píše:
neznám tenhle motor moc dobře, takže důvod kolísání ti neřeknu...
no a na ten výkon budeš potřebovat klasicky..jinej IC ,turbo vtřiky a trochu šáhnout do vnitřností + to završit elektronikou a lepšejším vejfukem..pokud můžu doporučit,když se v tom nevyznáš tak si nech motor postavit od profíka - já i když se v tom reltivně vyznám a nastavbu motoru bych si troufnul , ale zas profík už má kontakty ví kam a jak šáhnout bez nějakýho dlouhýho laborování..a během 1 měsíce má hotovo , za to kdybych to dělal doma tak bych to lepil jak vlaštovka hnízdo půl roku a pak bych to beztak hodil do šrotu...
no a pokud ten výkon chceš tak koukni sem:
http://www.autohificlub.cz/index.php?bo ... DA&begin=0
ale stálebudeš muset poladit ECU....
nebo si kup auto s motorem, kterej má takovej výkon v sérii

Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 14:50
od Laky
z-aires: no to neni moc good napad zejo, proto se to tu menuje Tuning forum, od slova Tune (upravit), protoze neni nic lepsiho nez nabusena oktavka, ktera si da bezproblemu audinu, to se pak malicko majitele divej a o tom to je. Upravit danej agregat na vetsi vykon a poladit ho do maxima.
Jinak 1.8T 110kW z oktavky se da poladit na 150kW chip od Sportmotoru.cz odbrzdeno na brzde. Plus napriklad nakej vejfuk od katu dal a ten ti prida co pisou 10-15%. I kdyby sme nepocital vejfuk vubec tak odbrzdenej chip 208PS uz je slusna davka poniku. Nicmene pak bacha na spojku a prevodovku musis tam ty rychosti kopat rychle a nepomahat si spojkou jinak ti brzo odejde.
Pokud mas napriklad tenhle motor tak dal bych prave sel cestou toho IC, mozna treba i nejakeho jineho turba, samozrejme vstriky, mozna by sli ze silnejsi verze co se dava do TT a cupry. Taky se v tom nevyznam ale tenhle motor ma opravdu krasnej potencial a je to jeden z nejlepsich motoru vubec mozna lepsi i nez FSI, jelikoz do nej aby to clovek vyuzil ten potencial musi lejt tak 110-115 oktanovej zavodni benzin.
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 15:04
od z-aires
[quote="Laky"]z-aires: no to neni moc good napad zejo, proto se to tu menuje Tuning forum, od slova Tune (upravit), protoze neni nic lepsiho nez nabusena oktavka, ktera si da bezproblemu audinu, to se pak malicko majitele divej a o tom to je. Upravit danej agregat na vetsi vykon a poladit ho do maxima.
jj, to máš vlastně pravdu

uvažuju moc bavoráčnicky... jen myslim, že tyhle turba odjakživa docela dost papaly... dá se to změnit tim tuningem?
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 15:45
od Beaver
z-aires píše:jj, to máš vlastně pravdu

uvažuju moc bavoráčnicky... jen myslim, že tyhle turba odjakživa docela dost papaly... dá se to změnit tim tuningem?
Větší stádo koní sežere víc sena, s tím se musíš smířit.
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 17:13
od MarAt
Za 65 tyček zařídím originál se zárukou od garret(kit obsahuje nové turbo GT28R(kuličky),přeprogramování ECU v koncernové továrně(nutno ecu zaslat,trvá až 2 týdny)a pár drobností).Výsledek bude 225psna denní ježdění(S3).
Napsal: 30 bře 2006 19:26
od T-O-M
v čem máš ten motor? 260PS je docela dost - ale jde to, jak už tady píšou.
Nebo koupit starou S4 (2,7Biturbo

)
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 21:27
od ciky
nejdřív bych vyčistil klapku.....
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 22:01
od Laky
Tak jako to S4 neni blbej napad

jako to asi bude masakr 2.7Biturbo kolik to ma v zakladu PS?
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 22:21
od GTRunner
Laky píše:Tak jako to S4 neni blbej napad

jako to asi bude masakr 2.7Biturbo kolik to ma v zakladu PS?
265 tusim...akorat pocitej s tim ze ti sezere hlavu spotreba 15-20l kdykoliv...

Re: 1.8 Turbo
Napsal: 30 bře 2006 22:30
od Hensel
hele to kolísání by mohla být klidně i váha vzduchu píchni to na diagnostiku a uvidíš
Napsal: 31 bře 2006 00:35
od kentoya
1 klapka
2 váha vzduchu
3 teplotní čidlo motoru
4 snímač otevření klapky
5 svíčky
6 lambda
nejdřív si zjisti kolik je strop toho tvýho motoru, dám příklad, nejslabší článek jsou ojnice (klika nebo cokoliv jinýho) a výkonová hranice je co vím 300ps, a na základě toho zvedej výkon a nesnaž se jít zbytečně nad 2/3 toho max snesitelného výkonu, pak ten motor dostává hodně na prdel a odchází i ostatní věci
Napsal: 31 bře 2006 08:10
od STARboy
Díky za rady asi to necham napojit na comp a ať mi vyjedou co to je.

Re: 1.8 Turbo
Napsal: 31 bře 2006 08:57
od semysak
predtim nez se budes prcat s pocitacem, koukni jestli ti za vahou nesaje falesny vzduch, to kolisani mozna dela lambda jak ladi smes, pri proslapnuti de hodne vzduchu do motoru, takze netesnost nevadi, pokud budes mit pochybnosti staci udelat jednoduchou vec, na to misto co se Ti nezda kapnout technickej benzin- meli by Ti vyjet otacky nahoru,
jinak to 1.8 turbo sem videl vnitrek a je to jako hracka pro deti, vzhledove bych rekl ze to bude mit problemy i stema 220 ps
Napsal: 31 bře 2006 09:35
od Bidrin
S volnoběhem ti moc nepomůžu, ale pár 1.8T jsem už s různými úpravami viděl.
Řádově 220 – 250 PS není problém, ale pravděpodobně by už nemuselo stačit turbo z verze 150 PS. Jeden náš zákazník má swap 1.8T ve Fábii a byla to původně 150 PS verze. Teď je tam cca 1,1 bar tlaku díky našemu MBC, FMIC, čip na původní ŘJ, větší vstřiky (kapacita by se dala zjistit), BOV MkII (nemá na výkon vliv) a musím říct, že v rychlejší 1.8T jsem zatím nejel a to můžu porovnat i s nejsilnější verzí TT a Octavií RS (cca 5 ks). Hodně slušně jela i Octávka s původně 150 PS, ale upravená od Škoda Motosport – patří dvornímu podvozkářovi od Škoda Motosport a když jsme seřizovali BOV, tak to byl taky zajímavý zážitek…
Každopádně nejvíc o tom bude vědět asi Rajdloš a nebo se mrkni třeba sem:
http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=27
Tvrdit že výkonové maximum vzhledem k velikosti a subjektivnímu dojmu z vnitřních dílů bude jenom 220 PS je docela přehnané – životnost půjde dolů určitě, tak to prostě bývá, ale nebude to nic hrozného.
Napsal: 31 bře 2006 09:52
od STARboy
O.K. díky moc

Re: 1.8 Turbo
Napsal: 31 bře 2006 10:21
od semysak
Bidrin: nic netvrdim, psal sem ze mi to tak pride, kazdopadne urco se stim da pohrat, nebot je to dostupnej motor, takze kdyz neco nevyjde tak se da jednoduse a asi i levne sehnat
Napsal: 01 dub 2006 17:12
od Rajdlos
to co pise semysak je samozrejme blbost, nikdo nemuze rict vseobecne o motoru, ze je to hracka pro deti, kdyz se dela v nekolika ruznych verzi s jinymi vstriky, turbem, vnitrsnotmi, prevodovkou, kompresi atd. ten motor ma velky potencial a da se hezky za "par korun" odladit
pokud mas 150PS tak problem je, ze tahle verze jestli je to treba AGU ma vse podimenzovane, tj, vstriky, male turbo, kratkou prevodovku, strop u tohohle motoru s obyc K03 dosazene chipem je 195PS vic proste to turbo "nenafouka", u K03S je hranice 210-215PS, to josu 180PS motory napr. z RS, K04 ktera je ve 210 a 225PS verzich maji limit 260-280PS, zalezi na verzi turba, nejsilnejsi je z nich K04-023 ta dosahuje nejvetsiho plnici tlaku
sam ted na tom delam, auto uz startuje ale chybi dodelat vyfuk, neni ted momentalne cas, mel bych se priblizit k 300PS, jedinne ceho se bojim jsou pisty, pokud to nekdo spatne odladi a samozrejme spojka
http://www.autohifi.cz/club_page.php3?a_id=191
pokud by nekdo chtel mam na prodej kit s turbem T04, obsahuje to, prodam i jednotlive:
- turbo T04H T25/T28 hybrid
- svody XS POWER
- hadice na olej s prirubami
- sportovni filtr PIPPERCROSS
- racingove vstrikovace FORD BOSCH RACING 440cc s kitem na 1.8T
- regulator talku paliva (FMU)
- sekvencni BOV
- nerzove trubky a kolena na IC 60mm
- SAMCO hadice 60mm (delka 50cm)
- podtlakove hadice SAMCO
- sponky
Napsal: 03 dub 2006 07:45
od STARboy
Mam Audi A3 1.8T - 150 PS ( r.v.1998 ) takže slabé turbo a na kolik by mě to cca vyšlo? Alespoň těch 220 PS
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 03 dub 2006 08:39
od Rajdlos
vymenit turbo, jina moznost neni
Napsal: 03 dub 2006 08:40
od STARboy
A nakolik to tak vyjde i s namontováním?
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 03 dub 2006 08:45
od Rajdlos
zalezi jaky turbo a co vse budes jeste menit, turbo NOVE - 10-20t. Kc, vstriky - 5-10t.Kc
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 03 dub 2006 08:47
od Rajdlos
idealni by bylo kdybys sehnal tu K03S, nebudes mit starosti s upravami hadic a trubek, je to stejne a vstrikovace treba z RS Oktavky, ta maji 316cc propustnost, ty mas jen kolem 240cc
Napsal: 03 dub 2006 09:41
od STARboy
A kdybych měnil turbo a vstřiky tak musi ještě něco měnit nebo ne?
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 03 dub 2006 10:03
od Rajdlos
ne nemusi, jen upravit mapy=chip
mas SZ
Napsal: 03 dub 2006 10:16
od STARboy
chip na to bych měl známýho s motorem neni dělany ještě vůbec nic ( ale SZ ani nevim co to je ???

)
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 03 dub 2006 10:22
od Rajdlos
soukroma zprava, tak si ji precti
Napsal: 03 dub 2006 10:29
od STARboy
Aha a ten regulator je lepši když tam je nebo je tam zbytečný a ty by jsi nevěděl o nějakym tom turbu?
Re: 1.8 Turbo
Napsal: 03 dub 2006 23:04
od Rajdlos
turbo neni problem sehnat, jete do cca 6t. nove cca do 13