Stránka 1 z 1
záhada na setrváku u kombinace motor favorit/prev.5spd rapid
Napsal: 18 dub 2006 22:07
od Spitfire
zdravim vsechny

narazil jsem na mensi problem u 130RS kterou vlastni muj otec. je to prestavena 110R, motor favorit, petikvalt z rapida a samotna prace je velmi ciste a profesionalne odvedena (nedelali jsme ji my ale nechali jsme si ji postavit). jak je videt na fotce nize, mezi prevodovkou a motorem vykukuje setrvak. Verim ze trochu plechu bude stacit ale vrta mi hlavou, je to normalni u vsech starsich motoru skoda (umistenych vzadu), nebo jen u kombinace favorit/5spd rapid nebo to neni normalni vubec?

Napsal: 19 dub 2006 15:48
od Mirek999
je tam takovej plech na sroubky a klic na to cje myslim osmicka nebo devitka presne nevim ale je tam ten plech
Napsal: 19 dub 2006 23:58
od Petr :-)
Souhlas, na S120 to je taky tak...plíšek a pár šroubků
Napsal: 20 dub 2006 19:12
od Beaver
U Favoucha je to tuším taky zakrytý plechem. Tady evidentně ten plech chybí.
Napsal: 21 dub 2006 13:32
od Mirek999
Vzdyt je to ten samej motor
Re: záhada na setrváku u kombinace motor favorit/prev.5spd r
Napsal: 21 dub 2006 16:21
od Bulda
na 100% tam je plech u s120 i fava a felicei 1.3
Napsal: 21 dub 2006 16:23
od Mirek999
ty motory se tam davali pres tricet let je to vsechno stejny
Napsal: 22 dub 2006 17:30
od Beaver
Mirek999 píše:ty motory se tam davali pres tricet let je to vsechno stejny
Ale taky ne všechno, nemůžeš to tak zobecnit. Favorit 135 a 136 mají jiný písty, Škoda 120 má tuším jinou hlavu, Favouchy mají oproti Škodárnám na vodní pumpě uložení motoru, převodovky jsou jiný atd. Čili stejný to všechno není.
Napsal: 22 dub 2006 17:32
od Mirek999
to ne ale proste zadnej velkej rozdil to neni treba ty novejsi maji hlinikove viko ventilu,maji jiny pritlacak a urcite se toho tam najde hafec ale je to skoro stejne nevim proc neudelali nejaky jiny motor
Napsal: 22 dub 2006 17:35
od Beaver
Mirek999 píše:to ne ale proste zadnej velkej rozdil to neni treba ty novejsi maji hlinikove viko ventilu,maji jiny pritlacak a urcite se toho tam najde hafec ale je to skoro stejne nevim proc neudelali nejaky jiny motor
Protože to vedli komunisti. A byl by skandál, kdyby byla Škodovka lepší jak Žigulík. A opravdu nemůžeš říct, že to je stejný, to by potom Škodovkáři neprohazovali celý motory.
Napsal: 22 dub 2006 17:38
od Mirek999
To je skoda ze uz driv neudelali nejakej prevrat poradnej to by byl mazec