Nepravidelny chod u Sierry DOHC + vadna tryska?
Napsal: 24 dub 2006 20:24
Panove, Sierra, rok 91, motor 2.0i DOHC 120PS +kat a posledni dobou zacala na volnobeh vynechavat - spis obcasne.
Ted jsem dal nove svicky (pravidelna vymena) Brisk Extra (puvodni Motorcraft) a jeste se to zhorsilo, po ceste domu z prace, kde jsem je vymenoval se mi parkrat stalo, ze pri razantnim zrychlovani to najednou prestalo tahnout (kolem 2 tisic otacek) a kdyz jsem doslapl plny plyn, tak to cuklo a zase se to vzpamatovalo, ale to bych prisuzoval "nezabehanosti" novych svicek, problem je v tom vynechavani na volnobeh, ktere se zhorsilo a nevim, jestli jsem si nevsiml pred tim, ale rozhodne to vynechava i na zvyseny volnobeh (cca 2500 rpm) - vynecha to jen obcas, ale pomerne velice casteji nez pred tim.
Uz dlouho mam podezreni na vadnou trysku na jednom valci (z mist pod EFi listou se ozyva pravidelne cvakani, dalo by se rict, polovicni frekvenci, nez otacky motoru - tedy neco se zapalovanim, vstrikovanim nebo ventily), napada me zkusit postupne za chodu odpojovat trysku po trysce a zjistit, jestli to jedna je , ci neni...
Nekdo mi radil, ze to vynechavani a nahle ztraceni vykonu muze byt zpusobeno vadnou lambda sondou, ale ta je relativne nova, snad jen nedavno jsem delal spojku a lambu jsem odpojoval, takze by spatny kontakt v konektoru? Uz si s tim opravdu nevim rady
Jeste me napada, ze si necham vyblikat chybove kody z ridici jednotky a podle toho treba neco poznam, ale tam koncim
Nejake napady, zkusenosti? Dik
Ted jsem dal nove svicky (pravidelna vymena) Brisk Extra (puvodni Motorcraft) a jeste se to zhorsilo, po ceste domu z prace, kde jsem je vymenoval se mi parkrat stalo, ze pri razantnim zrychlovani to najednou prestalo tahnout (kolem 2 tisic otacek) a kdyz jsem doslapl plny plyn, tak to cuklo a zase se to vzpamatovalo, ale to bych prisuzoval "nezabehanosti" novych svicek, problem je v tom vynechavani na volnobeh, ktere se zhorsilo a nevim, jestli jsem si nevsiml pred tim, ale rozhodne to vynechava i na zvyseny volnobeh (cca 2500 rpm) - vynecha to jen obcas, ale pomerne velice casteji nez pred tim.
Uz dlouho mam podezreni na vadnou trysku na jednom valci (z mist pod EFi listou se ozyva pravidelne cvakani, dalo by se rict, polovicni frekvenci, nez otacky motoru - tedy neco se zapalovanim, vstrikovanim nebo ventily), napada me zkusit postupne za chodu odpojovat trysku po trysce a zjistit, jestli to jedna je , ci neni...
Nekdo mi radil, ze to vynechavani a nahle ztraceni vykonu muze byt zpusobeno vadnou lambda sondou, ale ta je relativne nova, snad jen nedavno jsem delal spojku a lambu jsem odpojoval, takze by spatny kontakt v konektoru? Uz si s tim opravdu nevim rady
Jeste me napada, ze si necham vyblikat chybove kody z ridici jednotky a podle toho treba neco poznam, ale tam koncim
Nejake napady, zkusenosti? Dik