Stránka 1 z 1
Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 24 kvě 2006 21:39
od LuckyR
Neví někdo jak to udělat? Napad mě stejnej princip jako má rádio, ale nějak nevim jak to provést.
Re: Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 24 kvě 2006 21:42
od BALI
dáš klíček do zapalování,otočíš....... zmáčkneš čudlík pro zapnutí světel

Re: Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 24 kvě 2006 22:03
od LuckyR
BALI píše:dáš klíček do zapalování,otočíš....... zmáčkneš čudlík pro zapnutí světel

No bomba, ale ještě bych to chtěl nějak vyřešit bez toho čudlíku

Re: Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 24 kvě 2006 22:07
od Bulda
de to prez odpory a relatko delal to znemj v praci ale uz tam neni taky bych to porteboval pro 4 car
a abych platil za 1 800 nejsem cvok
Napsal: 24 kvě 2006 22:10
od JirkaT
Zapojis civku relatka na vyvod z alternatoru na kontrolku a kostru.Jak se otaci motor,tak rele sepne,vypnes,rozepne..Jednoduche a ucelne...

Napsal: 24 kvě 2006 22:10
od LuckyR
Kurva to je celkem pálka no.. hold když to nevymyslim, tak to asi vidim na pípátko

Re: Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 24 kvě 2006 22:17
od Bulda
nejak to pude taky stim spekulujeme v praci
Napsal: 24 kvě 2006 22:23
od monty01
JirkaT píše:Zapojis civku relatka na vyvod z alternatoru na kontrolku a kostru.Jak se otaci motor,tak rele sepne,vypnes,rozepne..Jednoduche a ucelne...

ne vždy tohle jde ,radši bych použil kontrolku mazání.
Re: Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 24 kvě 2006 22:26
od Bulda
ja bych to radci udelal prez X kontakt
Re: Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 24 kvě 2006 22:40
od DaveS
hele ja sem vysral elektriku na hyundai, jeste kdyz sem v tom mel muziku.... pak kdyz sme tam vraceli stary radio tak sme to vykurvili.... malem nam to vyhorelo cely, a pri pretahovani dratu ktery byly seskvareny k sobe sme to dokurvili, ze kdyz nezapnes svetla tak nenastartujes.... navic sem mel v pytli spinaci skrinku takze startovani pres cudlik, muzu vypnout zapalovani a vytahnout klicek ze zapalovani a motor bezi, zhasne az kdyz vypnu svetla... nevim jak se nam to povedlo to takhle vykurvit, ale je to tak. Vse je plne funkcni, dalkovy, tlumeny a parkovacky sviti, radio funguje, par veci je jeste predelanejch.... ale maka to.
Napsal: 24 kvě 2006 22:55
od JirkaT
monty01 píše:JirkaT píše:Zapojis civku relatka na vyvod z alternatoru na kontrolku a kostru.Jak se otaci motor,tak rele sepne,vypnes,rozepne..Jednoduche a ucelne...

ne vždy tohle jde ,radši bych použil kontrolku mazání.
proc by to ne vzdy melo jit??v cem je rozdil se signalem mazani??
Re: Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 25 kvě 2006 00:13
od LuckyR
DaveS píše:hele ja sem vysral elektriku na hyundai, jeste kdyz sem v tom mel muziku.... pak kdyz sme tam vraceli stary radio tak sme to vykurvili.... malem nam to vyhorelo cely, a pri pretahovani dratu ktery byly seskvareny k sobe sme to dokurvili, ze kdyz nezapnes svetla tak nenastartujes.... navic sem mel v pytli spinaci skrinku takze startovani pres cudlik, muzu vypnout zapalovani a vytahnout klicek ze zapalovani a motor bezi, zhasne az kdyz vypnu svetla... nevim jak se nam to povedlo to takhle vykurvit, ale je to tak. Vse je plne funkcni, dalkovy, tlumeny a parkovacky sviti, radio funguje, par veci je jeste predelanejch.... ale maka to.
No tak takle na to určitě nezapomeneš

Napsal: 25 kvě 2006 09:36
od Krosmen
existujou na to chytřejší věcičky-samo domo to de udělat jednoduše-od dobíjení nebo mazání máš zdroj informací o tom jestli motor běží....přes relé to můžeš spínat tak že jakmile motor naskočí,rozsvítěj se ti světla......
Re: Zapnutí světel po otočení klíčkem
Napsal: 25 kvě 2006 09:38
od Kolegáček
Napsal: 25 kvě 2006 22:15
od monty01
JirkaT píše:monty01 píše:JirkaT píše:Zapojis civku relatka na vyvod z alternatoru na kontrolku a kostru.Jak se otaci motor,tak rele sepne,vypnes,rozepne..Jednoduche a ucelne...

ne vždy tohle jde ,radši bych použil kontrolku mazání.
proc by to ne vzdy melo jit??v cem je rozdil se signalem mazani??
Na mazání je jen čidlo který se ukostří tzn svítí kontrolka natlakuje se = kontrolka zhasne . Kontrolka dobíjení bývá u některých aut zapojena přímo v obvodu buzení alternátoru a pokud k ní připojíš paralelně relé ,přes cívku toho relé se to ukostří a pak nefunguje buzení .
Napsal: 25 kvě 2006 22:20
od Boháček
monty01 píše: Kontrolka dobíjení bývá u některých aut zapojena přímo v obvodu buzení alternátoru a pokud k ní připojíš paralelně relé ,přes cívku toho relé se to ukostří a pak nefunguje buzení .
velmi správně !!!
použij relé, které má ovládány 2 kontakty, jeden spínací, druhý rozpínací
na jeden připojíš zpět kontrolku mazání, na druhý světla
tedy nastartuješ, tlakové čidlo odpojí kostru, relé se rozepne, čímž odpojí kontolku mazání a zároveň druhý kontak sepne světla.
napájení od klíčku, takže když ho vypneš, zhasne všechno.