Stránka 1 z 1
Problémy se startováním u zahřátého motoru?
Napsal: 07 črc 2004 23:25
od stumi
Ahoj všem, mám Ibizu Cupru 2.0 -16v, 110 kw, a občas se stane, že při startování, když už je zahřátý motor,nejde nastartovat, jen s přidaným plynem...? Co vy na to ?

Napsal: 08 črc 2004 12:30
od darmon
jak se to projevuje, potrebuju vic info, chytne to treba i bez plynu ale az na treti otoceni klicku ?, nejde to nastartovat okamzite po tom co to vypnes nebo az teplej motor po deseti minutach....?
Napsal: 08 črc 2004 12:50
od i.m.a.c
Me to Favo dela oobcas taky, ze kdyz mam zahratej motor, tak pri startovani musim slapnout na plyn a pomoct mu, ale za studena i v zime chyta bez problemu

Napsal: 08 črc 2004 19:07
od vodnik
i.m.a.c píše:Me to Favo dela oobcas taky, ze kdyz mam zahratej motor, tak pri startovani musim slapnout na plyn a pomoct mu, ale za studena i v zime chyta bez problemu

U Fava se dost casto vyskytuje, ze se ti zalejva karbec benzinem, A dela to hlavne pri zahratem motoru. Teda pokud nemas strikacku, pak nevim
Napsal: 12 črc 2004 11:51
od Žížal
VW přímo doporučuje svoje stříkačky startovat za studena bez plynu, za tepla s trochou plynu a horké s plynem naplno. No a Seat je vlastně brácha takže tam to bude asi stejné a normální...
For Žížal..
Napsal: 12 črc 2004 16:42
od stumi
Díky za radu, asi na tom něco bude, že pokud je hodně zahřátý, že musíš s plynem...Tak jen jsem si to chtěl trochu ujasnit...
