Stránka 1 z 1
Podtlak v nádrži
Napsal: 11 črc 2004 23:38
od Lubos2
Hledám někoho kdo se setkal s problémem podtlaku v nádrži u eskaTD a popřípadě jak ho řešil. Vyřazením "zp.ventilu" pod blatníkem, který slouží proti vytečení paliva v nádrži při havárii, nebo dírou do víčka nádrže??????????? Když to smažím tak po necelé stovcce km začíná motor haprovat a při ubrání plynu zdechne, po otevření víčka nádrže nastáne ohromný nácuc vzduchu, padne rafika palivoměru a jede se dál. Dost mě to se..vadí zvlášť na dálnici je to docela votrava.
Napsal: 11 črc 2004 23:48
od Fiesta
Boze chlape nic nevrtej ani nic nevyrazuj

...hold to chce opravu.Mrkni na palivovy cerpadlo,melo by bejt v nadrzi,ale ted presne nevim jak to tam je.No taky muze bejt zadrenej nebo nejak jinak poskozenej zpetnej ventyl.Tak to rozeber a mrkni se.Setkal jsem se stim u me Fiesty,byl to prave ten ventyl...No a ted to slape
Napsal: 11 črc 2004 23:55
od YANEK

no takhle sem u avie zmuchlal nádrž normálně se vcucla

Napsal: 12 črc 2004 00:02
od eric
YANEK píše:
no takhle sem u avie zmuchlal nádrž normálně se vcucla

a šla do motoru

Napsal: 12 črc 2004 00:05
od YANEK

ne ale zmenšila obsah asi o 20 lirů

Napsal: 12 črc 2004 01:55
od eric
YANEK píše:
ne ale zmenšila obsah asi o 20 lirů

no ale to je docela drsný

Podtlak v nádrži
Napsal: 13 črc 2004 22:10
od Lubos2
4 Rada: Počkej, počkej je to nafťák co by dělalo čerpadlo v nádrži?
Napsal: 14 črc 2004 22:04
od vrabi
Odvzdušnění nádrže by mělo být dimenzované dostatečně na to, aby se stačil vzduch přisávat i po brutálních úpravách motoru

. Tudíž hledej závadu buď ve vedení k odvzdušnění (skříplá nebo ucpaná hadička) a nebo v tom ventilu. Každopádně bych nikdy nic neprovrtával. Až jednou převrátíš auto tak by ses mohl divit jak je nafta vznětlivá

.On tam ten ventil není pro legraci.Zkus napřed demontovat ventil a profouknout vedení a pak zkus profouknout samotný ventil.
Napsal: 16 črc 2004 07:57
od Boss
Je to Diesel ,takže pod víčkem do nádrže v podběhu musí být odvzdušnění z nádrže měl jsem to u Peugeota odvzdušňovací hadička byla(od výčka do podběhu) zanešená bahnem a to dost hustě.Další variantou je že odvzdušŇuje výčko nádrže a je v kelu .Každopádně bych to hledal taněkde tady
Podtlak v nádrži
Napsal: 09 srp 2004 20:43
od Lubos2
Problém vyřešen. Demontoval jsem zp. ventil v pz. podběhu, pokoušel se ho profukovat, ze začátku se mu moc nechtělo, ale pak si dal po poklepávání říct. Koncovou hadičku přivzdušnění, co končí až za z. nápravou jsem se pokusil profouknout taky a málem jsem se posral, tak jsem ji protáhl svař. drátem, propral tech. benálem, hodil jsem to do kupy a je pokoj. Závěrečná diagnoza: Konec hadičky je opatřen malým trychtýřkem zřejmně aby na konci nezamrzla kapka vody, zhruba po dvou cm se hadička stáčí do pravýho vinglu a v tom místě byla zabordelená, trychtýřek asi taky funguje jako lapač prachu no a pak se asi sekl i ten zp. ventil když neměl pohyb.
Napsal: 11 srp 2004 06:26
od Draslik
[quote="Fiesta"]Mrkni na palivovy cerpadlo,melo by bejt v nadrzi!
Ty toho asi moc o nafťákách nevíš, jak tak koukám!!!
4draslík
Napsal: 17 srp 2004 22:21
od Lubos2
Napsal: 18 srp 2004 08:14
od ACEMajky
Ja mam opacny problem, kdyz jedu tankovat, tak otevru vysko a auto si z nadrze brutalne odfoukne - ale to bude asi tim teplem, ale i tak, je mozny ze ten ventil dopusti, aby v nadrzi byl pretlak? taky mam esco TD
ACEM
Napsal: 20 srp 2004 21:30
od Lubos2
Ten ventil, právě přetlak dopustí svojí konstrukcí. Foukal jsem do něj z obou stran.