Stránka 1 z 1

Pomoc!Spěcha!!!Motorový olej...

Napsal: 21 srp 2006 21:02
od G3-Lower
Takhle to začalo...
Koupil jsem golfika II. motor o objemu 1,8 a borec rikal at vymenim olej ale ze nevi jaky tam je. Dovezl to z Nemecka a udelal prestavbu ale chybi stitek s olejem. Nevite jaky tam patri?
Pripadne vypustit a proplachnout cele?

Dozvěděl jsem se ze mam dat polosyntetiku 10W40. Odvezl jsem auto borcovi a řekl co a jak. Nechal jsem se ukecat na nejaky olej Q8, ze to leje vsude a ze super. Ale co se nestalo :(

Tak mi dnes borec vymenil olej a kdyz sem prisel rikal ze to byl koupit a rekli mu ze ma dat plnou syntetiku tak to tam dal. To je asi pruser co? Mam z toho uplne spatny pocit
Co se muze stat?
A jeste to prolil nakou srackou coz sem slysel ze to je taky na h***o delat

A meril nejaky tlaky (moc tomu nerozumim, moje prvni auto) kdyz vyndal svicky a mam prvni a ctvrty valec skoro 9 a pak mam druhy a
treti kolem 7mi a pry tech sedm je spatne
Pry mam koupit naky xeramix nebo tak neco ze to zpravi a zacpe nake trhlinky nebo co, ale taky sem nekde cetl ze to neni moc dobre. Co vy na to?

Re: Pomoc!Spěcha!!!Motorový olej...

Napsal: 22 srp 2006 07:30
od Idaho
co na to ? že ten borec je kokot když s eřídí tím co mu řeknou v krámu :)

špatné tlaky - neser tam xeramix to to vyřeší jen krátkodobě - budou to pravběpodobně pístní kroužky . Bude ti to přes ne žrát olej. Plná syntetika je mnohem řidší než polo take to bude žrát ješte víc...

co se týče prolývání - výplachovej olej, delám to při každé druhé výměne oleje, takže bych se toho nebál... holt ti to bude žrát olej ješte víc, jelikož ti to uvolní karbonové usazeniny...

tlaky jsi mel měřit před koupí ne až po ní. ted vidím dve možné volby - jezdit a smířit se s tím že to bude žrát olej, hovno to pojede anerovnoměrné zatížení kliky ji možná odkurví ( u hondy by se to stalo , nevím jak u VW ) nebo proste vyndat motor a vymenit pístní kroužky...

Re: Pomoc!Spěcha!!!Motorový olej...

Napsal: 22 srp 2006 17:30
od Beaver
Idaho píše:co se týče prolývání - výplachovej olej, delám to při každé druhé výměne oleje, takže bych se toho nebál... holt ti to bude žrát olej ješte víc, jelikož ti to uvolní karbonové usazeniny...
Tak to nedelej. Pokud pouzivas opravdu olej pro vyplach, pokazdy ho tam nejaka cast zustane. A jelikoz ten vyplachovej olej stoji za houno, tak ti znehodnocuje novou kvalitni napln.

Re: Pomoc!Spěcha!!!Motorový olej...

Napsal: 23 srp 2006 09:53
od Idaho
Beaver delal jsem to na všech vozech včetne hondice co najela 450tis+.
není to řiste olej je to sračka co se leje do starého po částečném upuštení... jsem spokojen, nemohu si stěžovat.

Re: Pomoc!Spěcha!!!Motorový olej...

Napsal: 23 srp 2006 21:35
od G3-Lower
Idaho píše:co na to ? že ten borec je kokot když s eřídí tím co mu řeknou v krámu :)

špatné tlaky - neser tam xeramix to to vyřeší jen krátkodobě - budou to pravběpodobně pístní kroužky . Bude ti to přes ne žrát olej. Plná syntetika je mnohem řidší než polo take to bude žrát ješte víc...

co se týče prolývání - výplachovej olej, delám to při každé druhé výměne oleje, takže bych se toho nebál... holt ti to bude žrát olej ješte víc, jelikož ti to uvolní karbonové usazeniny...

tlaky jsi mel měřit před koupí ne až po ní. ted vidím dve možné volby - jezdit a smířit se s tím že to bude žrát olej, hovno to pojede anerovnoměrné zatížení kliky ji možná odkurví ( u hondy by se to stalo , nevím jak u VW ) nebo proste vyndat motor a vymenit pístní kroužky...

Myslis ze to jsou ty pístní kroužky jo? Nebo to muze byt i neco jineho? nevis cca cenu nebo kde ji najit na netu? + asi kotel hodin prace v servise co? Jelikoz mam to auto v dobrem stavu a nechcu ho hned hodit ze skaly bude to asi treba udelat tak zhanim co nejvice info. Asi obejdu servisy.

Re: Pomoc!Spěcha!!!Motorový olej...

Napsal: 24 srp 2006 07:45
od Idaho
kdysy mi někod radil jak s epřes měření komprese dá zjistit co to je zda gufera nebo kroužky - řešilo s eto nalitím malého množství oleje do válce a potom změřením komprese.. ale ted nevím jestli lepší komprese znamenala kroužky nebo gufera ale to by určo věděl ten co ti to měřil..

kroužky na golfa vidím max 3tis a gufera max 20kč*počet ventilu, al edo dílu na golfy nedělám takže nemám přehled..

Napsal: 24 srp 2006 22:04
od kentoya
pokud naleješ olej do válců a zvýší se komprese, je to kroužkama