Stránka 1 z 1
Favorit: ruční ovládání sytiče
Napsal: 17 črc 2004 15:27
od Tacmud
Mel sem sundany karbec, a ted jak sem ho nahodil nak nevim jak zapojit lanko od ovladani. Vim kde a do ceho, nicmene jen tak pri pokusech sem zjistil ze by to nemelo zadny smysl, je tam takovy zoubek a ten ma asi s necim hybat/neco blokovat, nicmene at sem nad tim faral sebevic, nak sem na to neprisel. Nevi nekdo jak to ma byt ci nema nekdo navod na zapojeni na karburator?
Napsal: 21 črc 2004 23:30
od Effa
já sem to ruční ovládání dal úpln do pryč a nechal sem tam automatický (měl sem fávo 89.rv a bylo to v pohodě a bez problémů my to chytalo i v -20 a to nekecám, ostatní se snažili a nic a mě to chytlo napoprvý. Jo ale je fakt že mi karbec dělal nějake týpek koumák, takže byl vychytanej

Napsal: 22 črc 2004 10:11
od Komár 1981
Rucni ovladani je tam spis pro zlost. Kdyz to nemas poradne serizene, dela to akorat neplechu. A kdo tvrdi, ze automaticky sytic je spatny, ze se neda vypnout, tak asi neumi jezdit ve facku, protoze se vypnout da i tak...

Napsal: 22 črc 2004 22:46
od Effa
jo jo máš recht PRYČ S RUČNÍM SYTIČEM

Napsal: 23 črc 2004 15:35
od Tacmud
no nevim, ale s tim automatem si to vic papne bych rek, volnobeh to drzi zbytecne dlouho vysoko atd, proste jak mit zaply rucni sytic po delsi dobu
Napsal: 26 črc 2004 15:34
od eric
u automatu jde v poho vypnout kdykoli chceš

Napsal: 26 črc 2004 18:43
od i.m.a.c
ja mam rucni a je to zatim v poho, je fakt ze jsem ho uz jednou utrhnul, ale jinak sem spokojen

Napsal: 13 zář 2004 23:07
od hobborg
Napsal: 14 zář 2004 13:13
od Beaver
Automatickej sytič je naprosto v pohodě. Pokud je v pořádku kabec i motor, tak šlape jako hodinky, jediný s čím si už moc neporadí je ostrá vačka 260°, to při studeným motoru volnoběh nechce moc držet a teprve tehdy bych asi už šel do ručního ovládání. Ale mezi náma - pokud někdo chce výkon, tak ho stejně časem vyhodí celej a dá tam dvojitej weber nebo solex.
Napsal: 17 zář 2004 12:20
od hobborg
Beaver píše:Automatickej sytič je naprosto v pohodě. Pokud je v pořádku kabec i motor, tak šlape jako hodinky, jediný s čím si už moc neporadí je ostrá vačka 260°, to při studeným motoru volnoběh nechce moc držet a teprve tehdy bych asi už šel do ručního ovládání. Ale mezi náma - pokud někdo chce výkon, tak ho stejně časem vyhodí celej a dá tam dvojitej weber nebo solex.
no je pravda ze si zacinam prave nejak zhanet kontakty na prekopani agregatu FA a slysel sem ze prej ty Webry nejsou dobry protoze je neumi nekdo poradne seridit...?!
a tak zerou a zerou....tudiz kdyby nahodou nekdo vedel na koho se muzu obrati s prozbou upravy motoru meho fa budu moc zavazanej..

Napsal: 17 zář 2004 12:32
od Beaver
Webery prodává
http://engitec.wz.cz, myslím že ti by dokázali poradit s jejich seřízením.
Napsal: 02 říj 2004 20:14
od Effa
no mě ten automatickej fungoval tak, že když sem vytočil motor přes 1500 otáček tak mi automaticky vypnul (myslim tim při neutrálu)
Napsal: 04 říj 2004 09:40
od Beaver
Effa píše:no mě ten automatickej fungoval tak, že když sem vytočil motor přes 1500 otáček tak mi automaticky vypnul (myslim tim při neutrálu)
No mělo by to být tak, že sytič vypne při prošlápnutí plynu.
Napsal: 04 říj 2004 13:20
od Effa
no dyk to píšu

prošlápnout a hotovo a manuální sytič do pryč .-)
Napsal: 17 říj 2004 19:26
od Scully
a to bych si i já na tavtiu mohl dát automatickej sytič (cucák)?
Napsal: 21 říj 2004 15:30
od Tacmud
no, automatycky sitic funguje podle teploty chladici kapaliny, cim je vyssi tim se sytic postupne omezuje, jenze to chvili trva, nejake proslapnuti plynu urcite kapaline teplotu neda ze
