Stránka 1 z 1
Turbo - nové čí repase
Napsal: 27 srp 2004 23:37
od ACEMajky
Cus, asi mi tezce odchazi na escortu 1,8TD turbo, zkousel jsem ho promerovat pneumerakem a rucicka se ani nehla - minimum co umi ukazat je 0,5baru - meril jsem to v miste, kde vede hadicka do toho omerovaciho (prepousteciho) ventilu a uz se tam objevuje i olej. Co by jste doporucili, nove turbo nebo ho nechat zrepasovat ci zkusit naladit turbo treba z oktavky? Co si myslite o repasi turba, nekdo rika ze repase uz neni ono, ale nikdy nenapise proc? Mate nekdo zkusenosti s repasi?
Napsal: 27 srp 2004 23:42
od eric
tak to ti neporadim

Napsal: 27 srp 2004 23:45
od TURBO_KrteK
eric píše:tak to ti neporadim

heh kdyby sem tohle napsal kazdy ....

Napsal: 28 srp 2004 00:36
od eric
TURBO_KrteK píše:eric píše:tak to ti neporadim

heh kdyby sem tohle napsal kazdy ....

šlo mi oto,že když ja něco podobnyho založim a navštíví mi to třeba 20lidí a nikdo nic nenapíše,docela mě to zamrzí.
Napsal: 28 srp 2004 01:01
od Jergi
Toť otázka, já bych v tomhle asi neexperimentoval, dojdi prostě na vrakáč a kup originál turbo, nějaký pokusy by se nemusely zas až tak vyplatit.
Napsal: 28 srp 2004 11:56
od Martyn156
Kámo urcite repasi, me se rozbilo pred dvouma tydnama, nove stoji na 156ku 52tis, repase me vysla na 27tis...

( Sice jsem mohl koupit starsi za 10-15K ale nikdy nevis puvod a muze ti odejit treba za mesic taky, na repasi ti daj 2 roky zaruku, kdykoliv (do dvou let:) cokoliv se ti na tom vysere tak ti to gratis spravi... Ta cena 27K je ruzna - u me delali komplet GO - cely streva novy, vyvazeni atd, proto to bylo tak drahe, treba ty to budes mit v poho a das za to treba 10.. Jestli chces dam ti kontakt, delaji tove Strakonicich (tam jsem si to nechal delat ja) a pak nekde v Praze a Brne...
Napsal: 28 srp 2004 20:44
od vrabi
Repase je asi to nejlepší řešení, u staršího turba nikdy nevíš co má za sebou, samozřejmě to chce nechat udělat u solidní firmy co dává záruku na práci.Aspoň budeš vědět, že to turbo je v pořádku.
Napsal: 29 srp 2004 20:58
od ACEMajky
OK, dik moc, zatim to jeste jaks taks jede, takze pockam a po zime to necham zrepasovat - snad neco nasetrim
Napsal: 29 srp 2004 21:03
od barbucha
F.N.T (Jergi) píše:Toť otázka, já bych v tomhle asi neexperimentoval, dojdi prostě na vrakáč a kup originál turbo, nějaký pokusy by se nemusely zas až tak vyplatit.
Neee, to neee. Turbo z vrakáče rozhodně ne

Možná že ty pro diesely jsou odolnější, ale spíš si člověk zavaří na další problémy
Napsal: 30 srp 2004 08:07
od Martyn156
ACEMajky píše:OK, dik moc, zatim to jeste jaks taks jede, takze pockam a po zime to necham zrepasovat - snad neco nasetrim
Cim dyl s tim budes jezdit tim to vic dojebes a tim drazsi pak bude repase...
Napsal: 30 srp 2004 10:35
od ACEMajky
No vidis to, to me ubec nenapadlo.... kurna, ale kdyby clovek vedel co to bude stat i kdyz z turboservisu mi kdysi psali, ze sada na esco na repasi stoji tusim asi 5000 bez DPH
Napsal: 30 srp 2004 10:48
od Mike Mad
acemajky: nestras mne s tema cenama jooo...brzo budem nejspis bratri v TDescortu....tak na mne nedelej bubaky nebo si radsi asi koupim kolobezku na baterky a termo oblek
Re: Turbo - nové čí repase
Napsal: 30 srp 2004 10:50
od leon4x4
ACEMajky píše:Cus, asi mi tezce odchazi na escortu 1,8TD turbo, zkousel jsem ho promerovat pneumerakem a rucicka se ani nehla - minimum co umi ukazat je 0,5baru - meril jsem to v miste, kde vede hadicka do toho omerovaciho (prepousteciho) ventilu a uz se tam objevuje i olej. Co by jste doporucili, nove turbo nebo ho nechat zrepasovat ci zkusit naladit turbo treba z oktavky? Co si myslite o repasi turba, nekdo rika ze repase uz neni ono, ale nikdy nenapise proc? Mate nekdo zkusenosti s repasi?
Majky, pokud se ti nepotkaly lopatky se skříní a "jen" to netáhne tak rozhodně repase!
Je to totálně nejjednodušší a tedy nejlevnější řešení. Nic tím nezískáš ale taky neztratíš. Z tvého Eska stejně letadlo neuděláš a tak bych volil repasy. Posílal jsem minulý týden na doporučení má turba ze Supry do Prušánek a uvidíme jak dopadnou. Repase která obsahuje výměnu ložisek, přetěsnění a vyvážení + opískování, vyčištění atd... prej stojí vždy mezi 5-15tis. + DPH a dopravu...
Budu tě informovat jak to dopadlo. A pro rejpaly dodávám informaci jak je možný že mám turba v servisu a přezto jsem jezdil v Mimoni. Koupil jsem ještě dvě použitá a ty jsem poslal na repasy a tak jsem jezdil zatím na těch špatnejch a proto žádný oslnivý výsledek. Až přijdou repasnuté uděláme jen swap a je to.
LINK:
http://www.specialturbo.cz
Napsal: 30 srp 2004 11:03
od Draslik
Zkusil bych ho nechat z repasovat, ale nejdřív bych zjistil kolik to stojí a jestli je na to nějaká záruka a nebo bych koupil nějaký někde na vrakáči, ale tam bohužel člověk nemá jistotu, jestli nebude taky vadný!

Ale nový bych určitě nekupoval, protože to bude majlant!
Napsal: 30 srp 2004 11:42
od leon4x4
Draslik píše:Zkusil bych ho nechat z repasovat, ale nejdřív bych zjistil kolik to stojí a jestli je na to nějaká záruka a nebo bych koupil nějaký někde na vrakáči, ale tam bohužel člověk nemá jistotu, jestli nebude taky vadný!

Ale nový bych určitě nekupoval, protože to bude majlant!
Já jsem právě zkombinoval tvoji radu s radama jiných.
Aby mi auto nestálo koupil jsem jiná použitá turba a ty jsem dal repasnout. Kdyby to neklaplo pořád mám ještě svá...... To je sice kapku dražší ale odpadá tady jaksi "nulová" fáze x-dní bez auta a pak je tu jistota že když se repase nepovede dá se tam vrátit to původní ne?
Napsal: 30 srp 2004 12:51
od ACEMajky
Super, tak pak dej vedet, jak sji dopadl, ja zkousel napichnout merak pneu na vyvod do obtokovyho ventilu u turba (ta mrcha co vypina turbo pri urcitym tlaku) a rucicka se nai nehla (merak zacina na 0,5), ale je fakt, ze turbo slysim jak toci,a le uz asi toci malo, jelikoz tam moc velkej zatah neni, spise je ot jenom trochu zivejsi od mista kde tahne - po GO to de s turbem z kopce (jak jsme predpokladali) - jo a jeste v ty trubicce uz byl olej, takze to turbo uz asi netesni a po 9000km mi na merce oleje uz chybi asi 1-2mm oleje (predtim nic neubyvalo) - je fakt ze si motor jeste seda, po GO je na nem asi 10 000km
Napsal: 09 zář 2004 13:55
od ACEMajky
Tak jsem sehnal turbo z oktavky 66kW (bez promenlivych lopatek) za 3500,-Kc - nalitano pry 40 000km - dneska koukneme u kamose na speciala, co v nem ma taky tohle turbo i s motorem z oktavky a pokud zjistime, ze pude dat na esco (s nejakymi malymi upravani - redukcemi), tak do toho du - myslite si, z ej to realne, ze to bude fachcit? - max budu mit naprodej turbo na oktavku

Napsal: 09 zář 2004 14:45
od leon4x4
ACEMajky píše:Tak jsem sehnal turbo z oktavky 66kW (bez promenlivych lopatek) za 3500,-Kc - nalitano pry 40 000km - dneska koukneme u kamose na speciala, co v nem ma taky tohle turbo i s motorem z oktavky a pokud zjistime, ze pude dat na esco (s nejakymi malymi upravani - redukcemi), tak do toho du - myslite si, z ej to realne, ze to bude fachcit? - max budu mit naprodej turbo na oktavku

Ty jsi vrah Majky,
všichni ti tu radíme ať neblbneš a tobě to nedá. já bych ti bejval sehnal nový VN17 za 10-ku.
Jinak moje turba ještě nejsou, snad v pondělí, úterý.
Napsal: 10 zář 2004 16:50
od Fazeey
ACEMajky píše:Tak jsem sehnal turbo z oktavky 66kW (bez promenlivych lopatek) za 3500,-Kc - nalitano pry 40 000km - dneska koukneme u kamose na speciala, co v nem ma taky tohle turbo i s motorem z oktavky a pokud zjistime, ze pude dat na esco (s nejakymi malymi upravani - redukcemi), tak do toho du - myslite si, z ej to realne, ze to bude fachcit? - max budu mit naprodej turbo na oktavku

nejsem žádnej znalec ale známej má Golfa I a v tom 1.9TD a turbínu VNT17 takže asi nic není nemožný..
Napsal: 10 zář 2004 17:00
od leon4x4
Fazeey píše:ACEMajky píše:Tak jsem sehnal turbo z oktavky 66kW (bez promenlivych lopatek) za 3500,-Kc - nalitano pry 40 000km - dneska koukneme u kamose na speciala, co v nem ma taky tohle turbo i s motorem z oktavky a pokud zjistime, ze pude dat na esco (s nejakymi malymi upravani - redukcemi), tak do toho du - myslite si, z ej to realne, ze to bude fachcit? - max budu mit naprodej turbo na oktavku

nejsem žádnej znalec ale známej má Golfa I a v tom 1.9TD a turbínu VNT17 takže asi nic není nemožný..
Myslíš známého z Turnova ?
Jo tomu to tam funguje dobře

Napsal: 11 zář 2004 14:50
od ACEMajky
Tak zmena, nebude se tam davat turbo z 66kW oktavky - to jsme okoukli a slo by tam, jenom by vyvod vzduchu byl misto nahoru smerem dolu, na coz staci pouzit delsi hadici a je to, ted zvazujeme pouzit turbo z 81kW oktavky s promenlivimi lopatkami, prej staci nejaky ten stelovaci parchant nezapojit a obe vrtulky se toci najednou a zabira to hned od 1000ot, takze jestli tam pude (az to okoukneme), tak du do toho, muzu ho mit jete asi za 4500,- (najeto max do 50 000km)
Napsal: 12 zář 2004 16:08
od Fazeey
leon4x4: nene tohodle neznám, ale jede mu to pěkně viď

.. ale ma tam TDi pokud se nepletu, znamej tam ma porád ještě 1.9TD z GIII, teď ale zauvažoval o 81kw motoru, takže možná bude mít tenhle konkurenci...
Napsal: 19 zář 2004 20:28
od ACEMajky
Tak uz mam turbo doma, je ot z Audi A4, Passata
http://www.acemajky.com/other/escort/new_turbo
Ted uz jenom dojet na technickou, udelat priruby, koupit budik tlaku turba a sup tam s nim a pak si pohrat s regulaci