Stránka 1 z 1

Napsal: 10 čer 2007 21:45
od Larry
ale na upravy svýho motoru ted musim chvíli počkat, budu shánět asi nový alternátor a nevim jestli je to tím dobíjením ,ale po nastartování mi vypne posilovač a nijak mi nikdo nedokáže poradit

Napsal: 10 čer 2007 21:47
od Beaver
Larry píše:po nastartování mi vypne posilovač a nijak mi nikdo nedokáže poradit
A pred nastartovanim jako funguje ? :lol:

Napsal: 10 čer 2007 21:48
od Larry
Beaver píše:
Larry píše:po nastartování mi vypne posilovač a nijak mi nikdo nedokáže poradit
A pred nastartovanim jako funguje ? :lol:
no jasně že ne :D ,ale jako že nastartuješ,když máš dobitou baterku ,nejde dobíjení a po pár sekundách už vypne posilovač. nevim jestli to má souvislost,hlavně nevim jestli to dobíjení nejde jen kvůli alternátoru

Napsal: 10 čer 2007 21:51
od Beaver
Larry píše:
Beaver píše:
Larry píše:po nastartování mi vypne posilovač a nijak mi nikdo nedokáže poradit
A pred nastartovanim jako funguje ? :lol:
no jasně že ne :D ,ale jako že nastartuješ,když máš dobitou baterku ,nejde dobíjení a po pár sekundách už vypne posilovač. nevim jestli to má souvislost,hlavně nevim jestli to dobíjení nejde jen kvůli alternátoru
No nevim jestli nemas nejakej exotickej posilovac, ale jak v Mazde, tak v Toyote je mam hnany remenem a elektrika se jim obloukem vyhyba...

Napsal: 10 čer 2007 21:57
od Larry
Beaver píše:
Larry píše:
Beaver píše: A pred nastartovanim jako funguje ? :lol:
no jasně že ne :D ,ale jako že nastartuješ,když máš dobitou baterku ,nejde dobíjení a po pár sekundách už vypne posilovač. nevim jestli to má souvislost,hlavně nevim jestli to dobíjení nejde jen kvůli alternátoru
No nevim jestli nemas nejakej exotickej posilovac, ale jak v Mazde, tak v Toyote je mam hnany remenem a elektrika se jim obloukem vyhyba...
jo právě tak to všude je a netušim jestli je to stejný i u tohohle Clia,přijde mi divný že by měl něco společného s elektrikou. Ale taky mi přijde divný že by se tyhle dvě závady oběvily najednou, prostě jedu najedou z ničeho nic mi začne svítit dobíjení a po chviličce jsem skoro nezatočil ,docela nebezpečný. Tak jsem kontroloval baterku kvůli tomu dobíjení ,kabely k alternátoru a řemen,jestli není třeba povolený a všechno v pohodě, ale za boha nedává těch 14Voltů co má. POslední možnost co mě napadla že řpestřihnu kabel k buzení jestli do něj jde budící proud a pokud by šel tak je v hajzlu. Ale to pak nechápu tu spojitost s tim posilovačem. takovouhle kravinu jsem ještě na žádnym autě nezažil , navíc nikdo nemá zkušenosti s takovýmhle Cliem to je pech.

Napsal: 11 čer 2007 09:38
od milonovo
Pokud se to objevuje oboje současně,vypadá to na řemen.Zkušenosti s Cliem má myslím Rudi,ale spíš v tom směru co se tam dá nalejt :D