Stránka 1 z 1
Úbytky výkonu při akceleraci
Napsal: 13 čer 2007 10:55
od fuzzyi
Seat Toledo 2,3i V5
Když jde do otáček v určitém rozmezí auto jako by ubralo v tahu a opět se rozjede. Vadí to při rychlé akceleraci kdy to takle začne škubat, hlavně u druhé, třetí rychlosti kdy je to cuknutí znatelné. Je to jakoby povolí a hned zase jde do tahu. Točí až do šesti tisíc bez dalších problémů. Chybý taková plynulost akcelerace, zrychluje dobře jen tam jsou tyhle pauzy a to u předjíždění a podobně není příjemné.
Nechal jsem vyčistiz škrtící klapku, vyměnil jsem všechny svíčky za kvalitní NGK. Váhu měnil předchozí majitel v březnu minulého roku. Nový vzduchový a palivový filtr. Palivo tankuji kvalitní.
V čem by mohl být problém?

Re: Úbytky výkonu při akceleraci
Napsal: 13 čer 2007 11:22
od Maarty
Jsem sice laik, ale mám pocit, že benzín by se neměl vyjíždět úplně až na doraz.... Potom se dostávaj do benzínu nečistoty, to platí i o kanystrech, já vždycky leju naftu nebo benzín přes punčochu.
Možná bude zadělanej palivovej filtr....
Měl jsem něco podobného u 1,9 tdi a stačilo vyměnit filtry a je to zase ok. (palivák a vzducháč)
Napsal: 13 čer 2007 11:27
od Anděl
Určitě vevyjíždět nádrž do konce.
Také bych zkusil vyměnit palivový filtr. Poté bych se podíval na kabely ke svíčkám. Může se stát, že když sešlápněš plyn pedál, motor se pohne a jeden válec nemá jiskru.
Jinak to může být plno věcí. Na diagnostice jsi byl.

Napsal: 13 čer 2007 12:08
od fuzzyi
benzín vyjíždím do rezervy, samozdřejmě ne do úplné prázdné nádrže..
Vyměněn palivový i vzduchový filtr. Na diagnostice jsem byl a nic se nenašlo. Kabely asi ne, dělá to jen u vyšších otáček a jakoby vždy ve stejném rozsahu otáček..
motor udržovaný, pravidelně používám čistič palivových systémů..
Napsal: 13 čer 2007 17:26
od Pipotuning
Podivej se na svody zda se neobjevila prasklina někde-mněl jsem uplně stejný problem!A trvalo to 2 měsice než se na to přišlo!!Projevilo se to přesně jak píšeš v TAHU!Mám taky seat toledo

Re: Úbytky výkonu při akceleraci
Napsal: 14 čer 2007 10:12
od sgames
mi to dela taky na ibe,a mam deravy lauf
uz mam novy,snad to prestane

Napsal: 14 čer 2007 16:08
od Šíša
necistoty v systemu palivovem to nebudou, bo se mu to deje jen v urcitem rozsahu otacek. kdyby to byly ony, deje se to furt a jede to na ho*no, hlavne ne az do nejakejch 6000 tocek.
Me delalo presne to same, do urcitych otacek - cca 2500 ... 3000 - to pri prudke/prudci akceleraci obcas cuklo, proste to nechtelo jet a pak to vystrelilo plynule a zbesile az treba do 6500.
Vymenil jsem cidlo teploty pro motor(ne pro budik na palubce, vetsinou jsou to dva rozdilne cudly) a lambdu a bylo po problemech
Motor 1.6CVH 105PS Ford, znamemu to delalo i na 1.6 16V ZETEC 100PS(novejsi typ)
Tak asi tak...