Stránka 1 z 1

Auto nestartuje

Napsal: 06 črc 2007 09:38
od Jirka___
Čau chlapi potřebuju poradit mám kadetta 1.4i motor C14NZ. A včera jsme měnili těsnění pod hlavou. Všechno šlo v pohodě a bylo v pořádku ale jak jsme to složili a chtěli poprvé nastartovat tak to nešlo... Startuje to jakoby na prázdno... Všechno se točí ale připadá mi to jakoby tam nebyl žádný kompres a nebo se nehýbou písty doufám že mi rozumíte jak to myslím... Prostě to vydává pořád stejný zvuk a ani to neškitne prostě nic... Nevíte co by to mohlo být???

Napsal: 06 črc 2007 12:01
od Libas
že se nehýbou písty?? co to je za blbost?? tak snad poznáte zda se otáčí kliková hřídel či ne..........no pokud se netočí motor, tak bude asi závada na startéru ne?? že v tom jen cvakne a nic, potom je špatná cívka ve startéru......ale jako z toho popisu jsem teda jelen, prvně jako že to nemá kompresi a pak dokonce, že se nehýbou písty
Sorry, ale je to k smíchu

Napsal: 06 črc 2007 12:05
od Jirka___
Asi jsem to hodně blbě vysvětlil ale nevím jak to přesně popsat... Písty se určitě hýbou rozvoďák se normálně při startováni točí... Ale nechytá...

Napsal: 06 črc 2007 12:48
od Beaver
Nastaveni predstihu je OK ? Nerozdrbali jste rozdelovac ? Vsechno zapojeny zpatky spravne ? :wink:

Napsal: 06 črc 2007 14:42
od Jirka___
Rozdělovač jsme nerozebírali takže předstih je ok... Elektrika všechna zapojena.... Akorát si už nesjem úplně jist jestli jsou dobře nastavene rozvody... Ryska na ozubeným kolečku vačkové hřídele musí být zároveň s ryskou na krytu... A teď nevím jestli musí být ještě zároveň s ryskou na krytu řemenice a nebo rozvodové kolečko které je pod řemenici??? Teda jestli tam nějaká ryska je.... Podle knížky jak na to Kadett jsem našel že podle rysky na řemenici... Ale někdo mi říkal že podle rysky na rozvodovém kolečku. že mám sundat řemenici a tam bude ryska... Tak já už nevím co je správně... Můžete mi poradit???

Napsal: 06 črc 2007 16:04
od Beaver
Ryska na rozvodech se musí krýt s ryskou na krytu. Nicméně když to nasazuješ, musí být první válec v horní úvrati, tj. je potřeba otočit i klikovkou - ryska by tam měla nějaká být taky. Pokud to nastavíš mimořádně blbě a máš tu smůlu, že máš motor co není schopnej ustát horní úvrať současně s plným otevřením ventilu, tak se ti to potká a rozmlátíš ventily, písty a možná i hlavu.

Napsal: 06 črc 2007 22:03
od Jirka___
Vyřešeno.Byly špatně nastavene rozvody. Pořadně jsem si to nastudoval a podruhé jsem to už udělal pořádně a potom chytl napoprvé.

Napsal: 06 črc 2007 22:09
od Anděl
Jirka___ píše:Vyřešeno.Byly špatně nastavene rozvody. Pořadně jsem si to nastudoval a podruhé jsem to už udělal pořádně a potom chytl napoprvé.
Tak to při tobě stáli všichni svatí a i já. :D (Že se to nepotkalo)