Stránka 1 z 1
Problém
Napsal: 01 srp 2007 16:59
od Marian
Zdarec lidi. Mám takovej problémek. Mám felicii, a když jedu nad sto tak se mi celkem hodně třese volant. Čím to je??? Geometrie, kulové čepy nebo co???? Jo a ještě nesvítí mi půlka tacháku. Jak je tam řešený podsvícení budíků??? Budu muset vyměnít celý budíky, nebo jen nějákou žárovku?? Dík za odpověd.
Zdarec
Re: Problém
Napsal: 01 srp 2007 17:03
od Termik
Marian píše:Zdarec lidi. Mám takovej problémek. Mám felicii, a když jedu nad sto tak se mi celkem hodně třese volant. Čím to je??? Geometrie, kulové čepy nebo co???? Jo a ještě nesvítí mi půlka tacháku. Jak je tam řešený podsvícení budíků??? Budu muset vyměnít celý budíky, nebo jen nějákou žárovku?? Dík za odpověd.
Zdarec
Čus, především bych nechal vyvážit přední kola

(nebo rovnou všechny).... Co se týče podsvícení tak stačí trochu rozebrat, vyměnit žárovky a bude to ok

Re: Problém
Napsal: 01 srp 2007 17:04
od sotomaior
sou tam zarovicky...a s tim trepanim,nejdriv omrni spravne dotazeni sroubu a vyvazeni kol...pokud mas nejake home-made podlozky tak to muzr byt nima...
Re: Problém
Napsal: 01 srp 2007 17:37
od Marian
sotomaior píše:sou tam zarovicky...a s tim trepanim,nejdriv omrni spravne dotazeni sroubu a vyvazeni kol...pokud mas nejake home-made podlozky tak to muzr byt nima...
Ne ne žádný podložky nic!!! Nejsem toho moc zastánce. A nemůžou to býr vymlácený čepy???
Napsal: 02 srp 2007 14:18
od Matias
Čepy to můžou být také, ale to zjistíš jednoduše. Vytočíš kolo a vezmeš za tyč řízení v místě, kde je čep a když bude držet jako přibitej, tak by měl být v pohodě. Jinak ještě zvedni předek heverem a ať ti někdo šlápne na brzdu a vezmi za kolo nahoře a dole a z kus s ním zavrklat a když bude držet. Tak bych jako první nechal vyvážit kola. Ale taky to může být pneumatikama, jestli máš nějaký protektory, nebo nějaký šitky, kde není rovnoměrně nanesená guma, tak to budou házet gumy a moc dobře je nevyvážíš.

( A v poslední fázi bych šel na geometrii.
Napsal: 02 srp 2007 16:52
od Marian
Matias píše:Čepy to můžou být také, ale to zjistíš jednoduše. Vytočíš kolo a vezmeš za tyč řízení v místě, kde je čep a když bude držet jako přibitej, tak by měl být v pohodě. Jinak ještě zvedni předek heverem a ať ti někdo šlápne na brzdu a vezmi za kolo nahoře a dole a z kus s ním zavrklat a když bude držet. Tak bych jako první nechal vyvážit kola. Ale taky to může být pneumatikama, jestli máš nějaký protektory, nebo nějaký šitky, kde není rovnoměrně nanesená guma, tak to budou házet gumy a moc dobře je nevyvážíš.

( A v poslední fázi bych šel na geometrii.
No mám barumky brilantis, tak těma to snad nebude. Ale zkusím všechno. Díkec za rady.