Stránka 1 z 1
SMG automat u BMW kvalita?
Napsal: 14 srp 2007 18:21
od chico
je tato prevodovka kvalitni a bezproblemova? nebo je to jeden velky problem? kdyby nekdo mohl hodit reference....jedna se o kus v modelech e46 , e46 m3
Re: SMG automat u BMW kvalita?
Napsal: 14 srp 2007 18:51
od M3maniac
chico píše:je tato prevodovka kvalitni a bezproblemova? nebo je to jeden velky problem? kdyby nekdo mohl hodit reference....jedna se o kus v modelech e46 , e46 m3
no je určitě lepší a méně poruchová než předchozí SMG1....bohužel je to ale věc navíc která se ráda sere a když se posere

jinak je myslím i v návodu psáno,při časté sportovní jízdě a řazení ve vysokých otáčkách hrozí poškození převodovky ... že by u nás začalo jezdit druhé emko? (e46)

Napsal: 14 srp 2007 19:58
od T-O-M
myslim si, že řazení ve vysokých otáčkách by jí až tak nevadilo, ono taky málokdo bude řadit ve 3000 ot/min při nejsportovnějším režimu že
spíš kickdowny na rozjezdech a bezhlavé burnouty
jinak předpokládam, že budeš kupovat auto se servisní knížkou
Re: SMG automat u BMW kvalita?
Napsal: 14 srp 2007 22:28
od chico
ano ano ale i tak se ptam jestli se mi to nerozsype pod rukama no stejne to vidim ze asi manual je manual ze

... no vzdy m3maniac kdyz te vidim v tom tvojem tak mi to nejak leze na mozek

a par dnu neumim klidne spat tak s tim chci neco udelat no
Napsal: 15 srp 2007 04:08
od M3maniac
jinak o jedné M3 (e46) smg II vím,kdyby něco tak cinkni na 720675625 ,r.v. 2002 a najeto jen 66tkm

Re: SMG automat u BMW kvalita?
Napsal: 22 kvě 2008 03:36
od Sly
Zkusenosti? Jakekoliv. Pozitiva, negativa.
Paradoxne mi prijde hodne "antisportovni" radit padly pod volantem + absence spojky.
Je to jen o zvyku? Je jizda s SMG v E46 M opravdu vetsim a sportovnejsim pozitkem?
Re: SMG automat u BMW kvalita?
Napsal: 28 kvě 2008 10:10
od T-O-M
Sly píše:Zkusenosti? Jakekoliv. Pozitiva, negativa.
Paradoxne mi prijde hodne "antisportovni" radit padly pod volantem + absence spojky.
Je to jen o zvyku? Je jizda s SMG v E46 M opravdu vetsim a sportovnejsim pozitkem?
Moje skromná zkušenost je pouze jednodenní a to hned na okruhu.
Pocit z řazení je dobrý, na okruhu si troufám říct, že je SMG vynikající věc. Pokud není člověk v reálném čase rychlejší, tak pocitově určitě ano. Navíc když se SMG standartně dodávala do CSL, tak to má svůj důvod.
V normálním provozu bych už polemizoval. Třeba taková popojížděčka po městě bude fajn - člověk to nechá řadit automaticky a má klid, nemusí trápit spojku. Ale když si představim, že jedu někde mimo město, tak bych si asi musel dlouho zvykat na to "jaký program" vůbec zvolit. Má jich to tuším 6 v manuálním režimu, přičemž se to dá ještě kombinovat s on/off stabilizací atd. Příklad- jedu normálnim tempem, převodovka je zhruba v nějakém středním režimu a najednou narazim na kus pěkný silnice případně kopec, kterej bych si rád užil a v tomto momentu si mám začít hrát s nastavením převodovky??? V případě manuálu takové dilema odpadá. Tam je řazení stále stejně, a rychlost "ovládání" vozu je pouze a jen mě, jaké tempo zvolím. V tom největším rozmachu mi brání pouze stabilizace atd. která se dá vypnout/zapnout. Měl jsem samožřejmě možnost zkusit i manuální převodovku, opět na okruhu a nestěžoval jsem si. Oproti bežným BMW s manuálem, je řazení v BMW M mnohem tvrdší, hrubší nebo jak bych to řekl, ten pocit je zcela jiný. Tolik má odpověď, rozhodnout se už musí každý sám, co preferuje.