Stránka 1 z 1
Help s kolisanim otacek na neutral Diky
Napsal: 24 zář 2007 16:24
od MaxPayne
Cau lidi mam problem mam Golfa III 1.4 rok 96 a na neutral kolisaji otacky nekdy docela dost kdyz prijizdim ke krizovatce tak auto i chcipne .... poradne co s tim diky

Napsal: 24 zář 2007 16:26
od patt-
nastavit otacky na karburatore zrejme...nejsom odbornik ale mal som podobny problem

Napsal: 24 zář 2007 16:27
od Pustil
Nejsem si jistej, ale zkus se podivat na hadici přívodu podtlaku k posilovači brzd. Je možný, že by byla prasklá a auto bude nasávat falešnej vzduch. Kámoš má to samý na Favoritu.
Napsal: 24 zář 2007 16:29
od homer01
vyčistit sací klapku, měl sem to samý na motoru 1,6
Napsal: 24 zář 2007 16:31
od patt-
Pustil píše:Nejsem si jistej, ale zkus se podivat na hadici přívodu podtlaku k posilovači brzd. Je možný, že by byla prasklá a auto bude nasávat falešnej vzduch. Kámoš má to samý na Favoritu.
lenze vtedy by mu to strasne zralo benzin... ja som mal tiez hadicu na favorite odpojenu vim o com hovorim

Napsal: 24 zář 2007 16:32
od biohazard
tohle mi dělala váha vzduchu a při řazení se mi nezavírala klapka ... následně to chcípalo.Prostě to co řiká Houmer ... defakto

Re: Help s kolisanim otacek na neutral Diky
Napsal: 24 zář 2007 16:35
od kujon
u peugeota mi to taky dělalo, vyčistil sem volnoběžnej ventil, vyměnil váhu vzduchu a bylo po problému.
Napsal: 24 zář 2007 16:55
od Leňulka
zalezi na tom jestli ti to dela pri studenem motoru nebo pri zahratem, me to delalo jen pri studenem az se to zahralo, prestalo to delat, u me to byla lambda sonda

ta ma velky vliv na volnobezne otacky, pak bych taky mrkla na regulator paliva, cidlo teploty nasavaneho vzduchu a nebo nektere s cidel palivove soustavy

ale vsazim na lambdu!
Napsal: 24 zář 2007 17:32
od MaxPayne
kluci diky moc co nejdriv se na to podivam ... jinak to dela jak pri studenem tak pri zahratem motoru .... prijde mi ze pri zahratem to kolisa vic ... diky vsem

Napsal: 24 zář 2007 17:35
od homer01
kdyby to byla lambda, tak by stoupla spotřeba. Vsadím na tu klapku, já sem kvůli tomu měnil i váhu vzduchu ale dělal to pořád, takže bych nejdřív vyčistil tu klapku a uvidíš že to pak bude v pohodě, vsázím na to 99%
je to rychlovka, jen povolíš tři nebo čtyři šrouby, sundáš ten plastovej kryt, vezmeš třeba starej kartáček na zuby, technickej benzín a bude to ok je to záležitost na 10minut
Napsal: 24 zář 2007 17:38
od Leňulka
tak s tou spotrebou je to pekna ptakovina, pac jezdim za 6,2 l, ja nemyslela ze bude lambda uplne KO, funguje jako katalyzator, postupne odchazi a jeji ucinky a funkce se snizuji, takze muze davat jen zpomalene informace, tzn, ze info da, ale pozdej nez ma, diky tomu se opozdi dodavka paliva a tim padem to zakolisa, normalni a jednoduche, pokud to ale dela pri zahratem motoru, tak to lambda nejspis nebude, ikdyz nic neni nemozne

Napsal: 24 zář 2007 17:45
od MaxPayne
jasny diky

i kdyz spotreba u ty moji 1.4 se mi zda docela dost kolem 7 mozna 8 litru sice tam mam ladak ale to prece nemuze zrat tolik

) zkusim tu klapku zatim dik

Re: Help s kolisanim otacek na neutral Diky
Napsal: 24 zář 2007 18:46
od kubi
kujon píše:u peugeota mi to taky dělalo, vyčistil sem volnoběžnej ventil, vyměnil váhu vzduchu a bylo po problému.

jj taky s tím mám problém, u Opla tomu taky říkají krokový motorek volnoběhu.zasviní se sviňa výpary a olejem a pak se kousne a nehýbe se..... můj už je KO takže musim kupit novej

Napsal: 24 zář 2007 19:18
od Hanuš
me zdechavala tak obdobne moje felda. Za studena nic a po zahrati pri neutralu otacky skakaly a az zdechlo auto. Po napojeni na VAG se zjistilo, ze Lambda je porad v "zakladnim nastaveni" vubec nereaguje na X dalsich zmen = vadna! Koupil jsem novou lambdu a pohoda.Auto jezdi jako zamlada.A s tou spotrebou.Vubec se mi nezdalo ze by to papalo vic, spise naopak. Tot me postrehy

Napsal: 24 zář 2007 19:33
od patt-
kolko ta vysla lambda?
Napsal: 24 zář 2007 19:44
od Hanuš
patt- píše:kolko ta vysla lambda?
cena v odkazu
http://www.skoda-dily.cz/index.php?acti ... 6U0906265C
jinak Bosch lambda u autorizovaneho dealera Škoda stoji 2600-3300 Kč

Napsal: 24 zář 2007 21:15
od Leňulka
zalezi na jake auto je, tak bych se divala po znacce lambdy, NENI to totiz jedno, japonci napr. nesnesou univerzalni a nebo bosh, snesou napr. Magneti Marelli, ktere doporucuje hodne lidi, cenove jsou priznive. Dulezite je vybrat spravnou, zjistit jaka na kterem aute je, jsou "jednoocase" az "ctyrocase" tzn. jednoocasa je bez predehrevu s jednim dratem, 4ocasa je ctyrdratova s predehrevem, pak se to dal deli lambdy na zirkoniove nebo titaniove, pokud je na lambde sedy cerny bily nebo fialovy drat je to zirkoniova lambda, pokud je tam cerveny tak titaniova, atd.
Napsal: 24 zář 2007 21:20
od Leňulka
Re: Help s kolisanim otacek na neutral Diky
Napsal: 24 zář 2007 21:38
od milosh
// presunuto