Stránka 1 z 1
Croma problem
Napsal: 26 říj 2007 22:24
od kuci
Zdravím. Mužete se mrknout na tohle video?
http://www.youtube.com/watch?v=U4mGcg0_9wk a podle poslechu odhadnout co by to mohl
být za problém? Auto jezdí jen za studena (ujede cca. 7-10 km). Jakmile se zahřeje tak se na mě rozsvítí kontrolka oleje, chcípne to a prostě nejede. Dík za odpovědi
Napsal: 26 říj 2007 22:29
od Anděl
Napsal: 26 říj 2007 22:35
od kuci
To máš vidět když s tím jedu po městě. Za tím se otočí i 100letá babka
Jinak za studena bych neřekl 100pro. Radši to moc netočím, tak 3tis. max a na plyn zlehka. Kdybych to vytočil do maxima tak ten motor asi vyskočí ...
Napsal: 27 říj 2007 21:05
od Beaver
Ložiska ?

Napsal: 28 říj 2007 12:04
od Mirek999
Vypada to na loziska na klice.
Re: Croma problem
Napsal: 28 říj 2007 12:21
od Idaho
kuci píše:Zdravím. Mužete se mrknout na tohle video?
http://www.youtube.com/watch?v=U4mGcg0_9wk a podle poslechu odhadnout co by to mohl
být za problém? Auto jezdí jen za studena (ujede cca. 7-10 km). Jakmile se zahřeje tak se na mě rozsvítí kontrolka oleje, chcípne to a prostě nejede. Dík za odpovědi
trosku uvažuj a odpovíš si sám..
první příznak - za tepla se zosvítí kontrolka mazání : čím je olej teplejší, tím je řidší, řidší olej s ehuře čerpá takže to vypadá na závadu v olejovém vedení ( špatné čerpadlo nebo jiné komponenty podporující prozudení oleje )
druhý příznakl - za tepla se motor zastaví - teplná rozatžnost materálu zpusobí že komponenty když jsou špatně mazané se zadírají...
takže možnosti co to zpusobilo jsou dve : moc "lehkoběžný " olejjehož hustota byla moc nízká nebo špatné olejové čerpadlo
a dusledek : pravdepodone přidřená klika - "tesná" ložiska na klice pomáhají udržet také tlak oleje - čím je vetší vule mezi nimi ( nebo skrábance n aklice ) tím tlak oleje klesá.
Vysvetlil jsme to asi moc laicky, tak s eomluvám za nepřesnosti.. ale jednoznačne bych to videl na kombinaci olej čerpadlo + klika..