Stránka 1 z 1
Vybijení atobaterie
Napsal: 27 lis 2007 00:53
od Maro
Mám problém jde o to že jak nechám auto stát delší dobu zhruba 3 dny nemám šanci nastartovat Baterii sem tedy koupil novou a myslel sem si že bude vše v poho ale po 14 dnech opět zase stejný problem jedna se o vůz Peugeot 206 Prosím poradtě co bych měl vyzkošet
Napsal: 27 lis 2007 08:37
od Mirek999
Vem si multimetr,nastav si tam mereni proudu,zapoj do serie a podivej se kolik to bere v klidovym stavu,vsechny dvere zavreny,aby nic nesvitilo,asi tam budes mit nejakej odber nekde.Ale je dost mozny,ze baterka je v haji,kde jsi ji kupoval?Mohla nekde lezet dlouho a muze bejt po ni.
Re: Vybijení atobaterie
Napsal: 27 lis 2007 13:31
od Maro
Baterkou to nebude dal sem tam i baterku od známeho a udělato mi to upe stejne dnes to proměřím dík
Re: Vybijení atobaterie
Napsal: 01 pro 2007 21:54
od Maro
takže sem zjistil v čem je problem je to v radiu žere mi v klidovém režimu 200 miliamper což je hodne:mám teda dotaz co s tím radio je v zaruce jednase o Alpinu máte taky takové problémy s značkou Alpine?
Napsal: 01 pro 2007 22:03
od Motor
no muze to byt uplna nahoda,ale ja jsem taky koupil radio(Alpine), nechal auto cca 5dni stat a bylo po baterce. zitra to promerim jestli to ma vliv na to radio. je to ve felicii,kde neni spinaci napeti z klicku,tak je porad pod proudem. jeslti to nemuze byt tim.
Re: Vybijení atobaterie
Napsal: 01 pro 2007 22:04
od Hanuš
Maro píše:takže sem zjistil v čem je problem je to v radiu žere mi v klidovém režimu 200 miliamper což je hodne:mám teda dotaz co s tím radio je v zaruce jednase o Alpinu máte taky takové problémy s značkou Alpine?
mel jsem uplne stejny problem pres tydne s radiem Alpine

Alpina zere 160mA vklidu. Jednoduche reseni, prepoj radio na spinacku. Takze radio ti bude fungovat jen po otocenim klickem ve spinacce. Nastvalo me, kdyz jsem po 2 tydnech chtel pouzit nutne auto a baterka v haji. Taky preji happy end jak u me

Re: Vybijení atobaterie
Napsal: 01 pro 2007 22:23
od Motor
Hanuš píše:Maro píše:takže sem zjistil v čem je problem je to v radiu žere mi v klidovém režimu 200 miliamper což je hodne:mám teda dotaz co s tím radio je v zaruce jednase o Alpinu máte taky takové problémy s značkou Alpine?
mel jsem uplne stejny problem pres tydne s radiem Alpine

Alpina zere 160mA vklidu. Jednoduche reseni, prepoj radio na spinacku. Takze radio ti bude fungovat jen po otocenim klickem ve spinacce. Nastvalo me, kdyz jsem po 2 tydnech chtel pouzit nutne auto a baterka v haji. Taky preji happy end jak u me

a prepojil si jenom to spinane nebo cele? "memory" mas normalne na baterku,ne?
Re: Vybijení atobaterie
Napsal: 01 pro 2007 22:35
od Hanuš
Motor píše:Hanuš píše:Maro píše:takže sem zjistil v čem je problem je to v radiu žere mi v klidovém režimu 200 miliamper což je hodne:mám teda dotaz co s tím radio je v zaruce jednase o Alpinu máte taky takové problémy s značkou Alpine?
mel jsem uplne stejny problem pres tydne s radiem Alpine

Alpina zere 160mA vklidu. Jednoduche reseni, prepoj radio na spinacku. Takze radio ti bude fungovat jen po otocenim klickem ve spinacce. Nastvalo me, kdyz jsem po 2 tydnech chtel pouzit nutne auto a baterka v haji. Taky preji happy end jak u me

a prepojil si jenom to spinane nebo cele? "memory" mas normalne na baterku,ne?
pamet je na stalych +12V, a jen samotne spousteni je na spinavych 12V.
Re: Vybijení atobaterie
Napsal: 01 pro 2007 22:43
od Motor
jj, presne to potrebuju, tahal si ho primo ze spinacky? u felicie pujde elektrika do radia jedine kdyz budou roznute kontrolky,co? tak bez motoru nehraje vubec...

napr u forda hralo radio pouze s klickem,ale kdyz byl v poloze 1, poloha 2-kontrolky, poloha 3start, to mi tu vlasne nepujde,ze?
Napsal: 01 pro 2007 22:48
od Hanuš
muzes to tahat ze spinacky.. pokud se ti s ni chce hrat, nebo pak je i spinavych 12V na pojistkach. Ja mel nastesti vyhodu a tahal jsem to uz z vyvedenych spinavych 12V.
Presne jak rikas, pouze s rozsvicenymi kontrolkami = poloha 2. Nemusis mit zapnuty motor a hrat radio bude, jen ti to bude dost zrat baterku, takze lepe uz mit nastartovano