Stránka 1 z 1
vyfuk na 3.0l
Napsal: 05 pro 2007 22:55
od rocky123
chtel bych se zepapt ohledne vyfuku..mam 3.0l vidlicovy motor a 2 svody vyfukove.mam jen jeden tlumic koncovy,ale chci to predelat na 2 tlumice musi to byt oba na 3.0l n ebo muzu na kazdou stranu dat koncovy tlumic jako na 1.5l???ma byt koncovy tlumic na obsah motoru?diky za radu..
Napsal: 06 pro 2007 03:27
od Beaver
Mrkni na průměr potrubí co vede od spojení těch 3 válců a dodrž ho, tj. ty koncové tlumiče by měly mít vstup o stejném průměru.
Napsal: 06 pro 2007 15:07
od rocky123
jeste k tomu potrubi..od 3 valcu jde roura a od druhych taky,ale spojise jen v jednu...+katalyzator...tlumic,jak to udelat..az za katalyzatorem rozdovjit nebo az na konci...slo by nejaky navod ci schema...a jde mi o ty koncove tlumice..jaky majim objem co na obsah.diky jeste jeednou za rozepsani.
Napsal: 06 pro 2007 21:20
od Beaver
Varianta co by pro tebe nejspis byla jednodussi je nasledujici. Vyfuk rozdvojis az nekde vzadu - rozhodne az za prednim tlumicem - a na kazdou stranu das jeden koncovy tlumic. Pripadne lze jit jeste jednodussi cestou, pouzit jeden tlumic a z nej vyvest dve koncovky (jedna rovne, druha pretazena na druhou stranu auta). Vyhoda je, ze zachovas katalyzator a odpadnou problemy s vedenim sloztejsiho potrubi.
Vykonove zajimavejsi varianta by mohla byt ta, ze vzdy od tri valcu pujde jedna vetev vyfuku az dozadu auta. Nejlip bys to realizoval u motoru ulozenyho podelne. Napis co mas presne za auto.