Stránka 1 z 1

Ford Escort - při nižší teplotě nejede

Napsal: 05 říj 2004 13:50
od Lucie
Po ránu když je v noci už trochu chladno, mi Escrot nejede.Je to 1.6, 16V, Zetec (Zmetec)r.v. 1997,tankuju natural 95 na Aralu. Už fakt nevím co s tím a ani mechanik. Do kopce vůbec netáhne a brblá jak traktor, z výfuku jde vzduch nepravidelně. Při rozjetí se do kopce na 80 km/h se začne zpomalovat, klesají otáčky, přeřadím na trojku a jde to pořád dolů. Ve finále tlačím kopec očima na dvojku při 40km/h. Když vyřadím, tak chcípne. Je vyměněná lambda sonda, veškeré vstupy a výstupy (paliv čerpadlo,vzduch váha, svíčky, kabely, apod.). V létě je vše OK, při zahřátí jede taky v poho. Sitič normálně funguje. Nevím jestli to má spojitost, ale občas mi problikne ABS když vyřadím a pustím to na neutrál.

Napsal: 05 říj 2004 14:23
od Beaver
Termostat ?

Napsal: 06 říj 2004 09:55
od Lucie
Termostat je nový. Motor byl absolutně rozebraný a jsou zkontorlovaný i vstřiky. Řídící modul taky žádnou chybu nehlásí. Olej to má originál Ford, vzduchová váha nová, palivová pumpa nová, kabely ke svíčkám nový,svíčky nový orig.Ford (mimo jiné drahý jako prase). Dnes ještě prubnu jestli není někde mikroprasklina na hadici od sání a pojedu s tím do DE do Fordu. Jsem z toho maximálně nas...., protože to vypadá na nějakou nezjistitelnou chybu už z výroby. Fakt je to zmetec a ne Zetec. To je fakt zralý na nějakou žalobu.

Napsal: 06 říj 2004 12:29
od Beaver
Nevídáno... to už asi opravdu zbývá jen omlátit jim to o hlavu.

Napsal: 06 říj 2004 13:21
od Boss
Čidlo teploty to mít nebude,řešil jsem to na Fiatech ten samej problém co popisuješ vyměnil jsem čidlo teploty a močství vtduchu a bylo to OK

Napsal: 06 říj 2004 14:06
od Lucie
Tak čidlo teploty je NOVÉ a vzduch i palivo je přiváděno v pořádku a ve správném poměru. Je tam nová i váha vzduchu. Navíc ten Zmetec má řídící jednotku postavenou tak, že do PC dá jen info o servu a ničem jiným, protože ročníky 1997 se prý takhle dělaly.
Mám prostě vyměněný veškerý vstupy i výstupy. Buď je to taková hovadina, že se nedá najít, nebo je to opravdu na hození ze skály. Navíc pro pobavení: tenhle Ford byl v autorizovaným servisu Karlovy Vary a ani tam s tím nic neudělali. Jen vyměnili palivový a vzduchový filtr,olej,zkontrolovali jehly na vstřikách, svíčky dali nový no a bylo prý opraveno.
Až prubnu tu hadici na sání, dám echo a napíšu co mi poradili naši němečtí sousedé.
Případný další nápady co by to mohlo být moc moc ocením.

Napsal: 07 říj 2004 07:32
od Boss
Zkusil bych to čidlo teploty a vzduchu postupně odpojovat a sledovat co to dělá s motorem za jízdy,v servisu ti sice řekli že je čidlo nový ,ale kdo ví kdo ho má v autě

mám to

Napsal: 22 říj 2004 10:04
od Lucie
:lol: Tak už mám opraveno a jsem maximum HAPPY. Odvezli jsme mého Zmeteca 1,6 do Fordu v DE (kousek od Markredwitzu). Byl tam jeden pán na svém místě a do jednoho dne specifikoval mému mechanikovi (který mimo jiné musí mé auto nenávidět :-)) závadu. Zaplatili jsme 15 eur za diagnostiku a radu. No super, za ty prachy už příště na český ford kašlu.
Byla to: porucha hydrauliky zdvihátek na ventilech. Závada, která se nedá zjistit přístroji, které má český ford k dispozici (mj.fakt autorizovaný servis má výbavu co má mít "ironie") a bez PCprogramu to v žádném servisu také nezjistí. Oprava trvala jeden den.

Re: mám to

Napsal: 22 říj 2004 11:00
od Beaver
Lucie píše::lol: Tak už mám opraveno a jsem maximum HAPPY. Odvezli jsme mého Zmeteca 1,6 do Fordu v DE (kousek od Markredwitzu). Byl tam jeden pán na svém místě a do jednoho dne specifikoval mému mechanikovi (který mimo jiné musí mé auto nenávidět :-)) závadu. Zaplatili jsme 15 eur za diagnostiku a radu. No super, za ty prachy už příště na český ford kašlu.
Byla to: porucha hydrauliky zdvihátek na ventilech. Závada, která se nedá zjistit přístroji, které má český ford k dispozici (mj.fakt autorizovaný servis má výbavu co má mít "ironie") a bez PCprogramu to v žádném servisu také nezjistí. Oprava trvala jeden den.
Aha, tak hydroštely mě nenapadly a přitom na jednom autě mi taky za studena lomozí a když se to ohřeje tak ztichnou. Ale chod motoru zřejmě v mým případě neovlivňujou.

Napsal: 22 říj 2004 13:50
od futura
Co si mam predstavit pod zavadou hydrauliky? Byly blby zdvihatka? Vsechny, nebo jen nektery? Docela by me zajimalo, jestli jsou schopny odhalit, ktery zdvihatko to je, menit vsechny by u tohodle motoru byla docela pekna palba, za jedno je to tak 400-900. To teda cloveka musi potesit, ze odhalil neco na Zmetcovi.

Napsal: 22 říj 2004 16:01
od Beaver
futura píše:Co si mam predstavit pod zavadou hydrauliky? Byly blby zdvihatka? Vsechny, nebo jen nektery? Docela by me zajimalo, jestli jsou schopny odhalit, ktery zdvihatko to je, menit vsechny by u tohodle motoru byla docela pekna palba, za jedno je to tak 400-900. To teda cloveka musi potesit, ze odhalil neco na Zmetcovi.
Nejen u Zmeteca - když otec mladé zjistil že na jeho dvacetičtyřventilovým motoru V6 kterej má hlučný hydroštely by vyšlo jedno zdvihátko na litr, tak to nechal radši hlučný. V tomhle ohledu jsem rád, že ventilový vůle se u mýho 24v štelujou malýma kovovýma podložkama 8)

Napsal: 25 říj 2004 09:52
od futura
Jojo, neco na tech podlozkach bude, dyk i fordi na ne presli u tech novejsich modelu. Jedina vada je, ze se to blbe dela doma, na druhou stranu to zase dlouho vydrzi.

Napsal: 27 říj 2004 12:42
od Lucie
Tak k tomu dotazu jestli lze odhalit, které to zdvihátko bylo v háji: NELZE V originálu by mne vyšlo 1x zdv. na 1200,-- a mám jich 16. Dost jsem se zhrozila, ale mám machra mechanika který zmáknul za 14.500,-- udělat max. a to: všechna zdvihátka (bohužel porucha měla vliv na motoričnost auta, tedy za studena nejelo), vyměnit rozvodový řemen i se všemi kladkami, olej i s filtrama (do Zmeteca dávejte radši originál, je to hajzlik rozmazlenej), + že bylo započítáno 15 eur za diagnostiku a radu co jak opravit v DE u Fordu (díky bohu pán byl ochotný, starší a zkušený, který viděl zoufalství zračící se v očích mého mechanika :-))

Napsal: 27 říj 2004 22:58
od Goldies
Konec dobry, vsechno dobre... Jinak miomochodem, nevyplatilo by se spis koupit novej motor... Vzhledem k tem sumam?