Stránka 1 z 1
svíčky
Napsal: 15 pro 2007 16:06
od Stano
podle emisí mám vyměnit svíčky
jaké sou podle vás nejlepší pro seat ibiza 6l 1,4 r.v. 2003:
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0

Re: svíčky
Napsal: 15 pro 2007 20:03
od Mirda
To slyším poprvý, že emisím nevyhovují svíčky

, tam hlavně jde o zdravej vejfuk aby ty svinstva šla až na konec auta a neutíkalo to někde na začátku, to pak máš lepší emise než nový auto
Zkus nějaký poznatky od lidí na Seat klubu

Re: svíčky
Napsal: 15 pro 2007 20:21
od Stano
Mirda píše:
To slyším poprvý, že emisím nevyhovují svíčky

, tam hlavně jde o zdravej vejfuk aby ty svinstva šla až na konec auta a neutíkalo to někde na začátku, to pak máš lepší emise než nový auto
Zkus nějaký poznatky od lidí na Seat klubu

do seat klubu sem také napsal
řekl my to při měření emisí. poznal to podle nějakích ůdaju na disleji (bylo tam zkoro jenou tolik než má prej bejt a prej to dělají svíčky) ale pustil mě dál jen my to doporučil
Napsal: 15 pro 2007 21:02
od Sova
Já třeba na autě měl Denso Iridium..všichni je chválej jak jsou špičkový, dýl vydrží auto líp jede a kdesi cosi...a hlavně jsou pěkně drahý...
Výsledek byl takový, že mi auto nechtělo absolutně startovat za tepla, kolikrát sem si připadal jak blbec

Ony jsou totiž studené a podle mně pro běžné ježdění uplně na hovno...ale je to typ od typu...některá auta tyto supr háj spark plugs prostě nemají rády
Vyvrcholilo to tím, že sem jednu odpálil asi po sedmi tisících kilometrech
A René mi pálil jen tři válce...
Ještě že sem je měl "jen" za 360,- kus
Od té doby si dám do auta, jen svíčky které doporučuje výrobce
Ted tam mám NGK Platinum a se startováním není problém...
Napsal: 17 pro 2007 20:33
od Stano
nikdo další

Napsal: 17 pro 2007 20:39
od Hasis
no nerekli ti to na emisi jen protoze si myslej, ze ty svicky uz tam mas strasne dlouho nemenene?
btw: kdys je menil naposled?
Napsal: 17 pro 2007 20:45
od Stano
Hasis píše:no nerekli ti to na emisi jen protoze si myslej, ze ty svicky uz tam mas strasne dlouho nemenene?
btw: kdys je menil naposled?
sou to původní a auto má najeto něco přes 45 500 km
Napsal: 17 pro 2007 20:49
od Mirek999
Kolik kw ma tvuj seat?Dam to do takoveho chytreho programu a on mi rekne jaky svicky tam maj bejt,vzdycky to chce davat podle vyrobce svicky,pokavad mas seriovej motor.On je nepredepisuje pro srandu kralikum.

Napsal: 17 pro 2007 20:54
od Stano
Mirek999 píše:Kolik kw ma tvuj seat?Dam to do takoveho chytreho programu a on mi rekne jaky svicky tam maj bejt,vzdycky to chce davat podle vyrobce svicky,pokavad mas seriovej motor.On je nepredepisuje pro srandu kralikum.

SEAT IBIZA IV (6L1), 1.4 16V
Rok výroby: 2003 , kw/HP: 55/75, Obsah: 1390
Napsal: 17 pro 2007 21:04
od Mirek999
Audi/VW 101 000 033 AA NGK BKUR 6ET-10,takze bych zasel s timhle oznacenim nekam kde prodavaj NGK a koupil tyto,udava je jako vyrobce predepsane.
Napsal: 17 pro 2007 21:38
od Stano
Mirek999 píše:Audi/VW 101 000 033 AA NGK BKUR 6ET-10,takze bych zasel s timhle oznacenim nekam kde prodavaj NGK a koupil tyto,udava je jako vyrobce predepsane.
dekuji ti, jde my také ale o to zda sou i nějaké lepší než standartně dodávané seatem
Napsal: 17 pro 2007 21:55
od Mirek999
Nevim,co tam na tom vylepsis,vis co tak vyskoky vykon tam nemas kde vznika detonacni spaovani,takze ti budou stacit origo.Tohle jsou veci na kterejch u tohohle motoru nepoznas rozdil.Ale zalezi to na tobe,jak chces moc utracet,ale podle me zbytecne.
Napsal: 17 pro 2007 22:09
od Stano
Mirek999 píše:Nevim,co tam na tom vylepsis,vis co tak vyskoky vykon tam nemas kde vznika detonacni spaovani,takze ti budou stacit origo.Tohle jsou veci na kterejch u tohohle motoru nepoznas rozdil.Ale zalezi to na tobe,jak chces moc utracet,ale podle me zbytecne.
pokavaď se to neviplatí tak tam dám normální, chci jen to nejlepší spalování
ale dekuji za radu

Napsal: 18 pro 2007 12:42
od AntonioGT
No ale iridiové zase mají delší intervaly výmněny.Takže úplně obyč svíčky na 10tisíc kiláků bych tam taky nerval.Když si potom spočítáš podle intervalů výmněny tak vyjdou líp ta iridiové protože tam vydrží déle.