Stránka 1 z 1

Rada-porucha ach jo

Napsal: 28 pro 2007 01:10
od Starlet
Potřebuju poradit, toyotka se mi začla dusit, na volnoběh do pár vteřin chcípne,když se přitáhne plyn tak jde normálně. Dá se s tim jet ale v hodně vysokejch otáčkách, vyberte čím začít: čerpadlo, krokovej motorek u klapky, vstřiky? Už by chtěly vyměnit i svíčky, ale těma to asi nebude. Palivovej filtr je novej. Mohl by to dělat nekvalitní benzín, předtim jsem nabral skoro do prázdný novej...Ach jo, zrovna na vánoce.
Známej mechanik říkal že to samý nedávno řešily u Peugeota a byl to ten krokovej motorek. tak co vy na to? V tomhle se fakt nevyznám

Napsal: 28 pro 2007 12:06
od GReddy
Me neco podobnyho delala u toyoty lambda v kombinaci se vstrikama ale taky sem mel zvysenou spotrebu, ale vstriky cvakaly a hlavne auto slo neochotne za plynem

Re: Rada-porucha ach jo

Napsal: 28 pro 2007 12:53
od milosh
// presunuto

Napsal: 20 led 2008 12:45
od feluxis
zkus vymenit krokovej motorek a vycistit klapku vzduchu..
bracha to mel na toyote,dusilo se to,zralo to aj travu kolem cesty a spatne starty..

Re: Rada-porucha ach jo

Napsal: 26 led 2008 11:20
od kubi
Sakriš to je nějaké divné klima poslední dobou všem blbne volnoběh. Já bych se přidal taky ke kolegovi nade mnou - Krokový motorek volnoběhu - pěkný hajzl. Při jízdě mi to nic nedělalo a na křižovatce bylo auto jako robertek. Klepalo se chcípalo... :-(

Napsal: 27 led 2008 03:27
od AntonioGT
Teda nevím čemu říkáte krokovej motorek volnoběhu.Nic takovýho neznám.Mně osobně to dělalo taky a bylo to váhou vzduchu.Ta váha když zůstane zaseklá v pootevřeným stavu,tak to dává signál do řídící jednotky že saje dost vzduchu a tak dá i více paliva.A proto se motor dusí (moc bohatá směs).Ale přitom lambda mu ukáže bohatou smněs,tak se zase snaží ubrat.A udělá ti to kompromis,který je stejně i tak moc bohatý.Váhu vzduchu doporučuju rozdělat a vyčistit tak jak jsem to udělal já zde: http://toyoty.nolimit.cz/

Napsal: 04 úno 2008 16:34
od kubi
AntonioGT píše:Teda nevím čemu říkáte krokovej motorek volnoběhu.Nic takovýho neznám.Mně osobně to dělalo taky a bylo to váhou vzduchu.Ta váha když zůstane zaseklá v pootevřeným stavu,tak to dává signál do řídící jednotky že saje dost vzduchu a tak dá i více paliva.A proto se motor dusí (moc bohatá směs).Ale přitom lambda mu ukáže bohatou smněs,tak se zase snaží ubrat.A udělá ti to kompromis,který je stejně i tak moc bohatý.Váhu vzduchu doporučuju rozdělat a vyčistit tak jak jsem to udělal já zde: http://toyoty.nolimit.cz/
Nevím jak je to u Toyot. Ale u Opla je to svinstvo první Á kategorie
http://www.kadett.cz/technika/k_motorek.htm