neaktivní pal. pumpa po nehodě
Napsal: 24 úno 2010 19:54
nemá to to klasický bouračkový čidlo s kuličkou a o žádnym jinym nevim. když by měl jít do pumpy proud (před startem), tak na zkoušečce 0.02, 0.03 a 0.01.
immobiliser by mel byt ok a jiskru to hazi.
kabelaz neni nikde viditelne prerusena.
zkousel jsem promerovat jak pripojit zkousecku na konektor, tak plus dat na plus konektoru a minus na kostru, abych vyloucil alespon preruseni kostroveho kabelu.
a ted babo rad. a co nejdriv prosim
renault safrane biturbo 94´
immobiliser by mel byt ok a jiskru to hazi.
kabelaz neni nikde viditelne prerusena.
zkousel jsem promerovat jak pripojit zkousecku na konektor, tak plus dat na plus konektoru a minus na kostru, abych vyloucil alespon preruseni kostroveho kabelu.
a ted babo rad. a co nejdriv prosim
renault safrane biturbo 94´