Příčné nerovnosti = problém
Napsal: 08 čer 2010 16:50
Naši mají jako přibližováka Fiata Punto I 1.2 44 kW r.v. 1996 naj. + - 135 000 km
Ale je s něčím problém a nevím s čím. Když s autem přejedu nějakou příčnou nerovnost, ozve se rána. Vypadá to jako třísknutí do uložení resp. kastle, spíš takový dutý zvuk. Tlumiče to určitě nejsou - jsou měněné zhruba ve 130 tis. km. Říkal jsem si, že to mohou být klouby, pružiny, uložení nebo možná silentbloky ( což je teda podle mě možná blbost, protože je to rána někde nahoře, od uložení)?
Dost pravděpodobné by mohlo být uložení, protože to jde od něj ( teda z interiéru to tak zní), protože na mrtvých tlumičích to auto jezdilo jakousi chvilku ( než jsem je vyměnil já
), tak že by uložení za tu dobu odešlo? I když na první pohled vypadá pořád jako nové, tak už fakt nevím.
Auto jsem ještě neprolézal, abych mrknul, co to mlátí, ale píšu to sem proto, abych slyšel typy, co to může být a co zkontrolovat. Díky za rady
Ale je s něčím problém a nevím s čím. Když s autem přejedu nějakou příčnou nerovnost, ozve se rána. Vypadá to jako třísknutí do uložení resp. kastle, spíš takový dutý zvuk. Tlumiče to určitě nejsou - jsou měněné zhruba ve 130 tis. km. Říkal jsem si, že to mohou být klouby, pružiny, uložení nebo možná silentbloky ( což je teda podle mě možná blbost, protože je to rána někde nahoře, od uložení)?
Dost pravděpodobné by mohlo být uložení, protože to jde od něj ( teda z interiéru to tak zní), protože na mrtvých tlumičích to auto jezdilo jakousi chvilku ( než jsem je vyměnil já

Auto jsem ještě neprolézal, abych mrknul, co to mlátí, ale píšu to sem proto, abych slyšel typy, co to může být a co zkontrolovat. Díky za rady
