Stránka 1 z 1
snížení hlavy motoru
Napsal: 09 led 2005 14:09
od spodli
Kolik koní zhruba přídá snížení hlavy motoru u astry 8V 1.6 96 a zajímalo by mě kde to dělaj jestli to svedou i v běžným servisu a kolik prachů tento vylepšovák stojí
Napsal: 09 led 2005 14:14
od No_name
Už jsem tady na fóru četl něco o tenkym těsnění pod hlavu,se zkus optat,třeba se dělá i na tohle...ale stejně to na tohle auto nemá cenu

Napsal: 09 led 2005 14:19
od spodli
No to vim že mám slabej motor ale zase má najeto 70000km a táhne docela dobře:maximálka je 180 a kdybych snížil hlavu motoru a kupil laděny výfukovyý svody tak ty 200kylka by to mohlo dát
Napsal: 09 led 2005 14:21
od No_name
Tak to asi těžko

Napsal: 09 led 2005 14:22
od spodli
spodli píše:No to vim že mám slabej motor ale zase má najeto 70000km a táhne docela dobře:maximálka je 180 a kdybych snížil hlavu motoru a kupil laděny výfukovyý svody tak ty 200kylka by to mohlo dát
no i když to jsem asi s tou rychlostí trošku přehnal ale bylo by to fajn kdyby to tolik jelo

Napsal: 09 led 2005 14:32
od No_name
Pojede to tak 185Km/h
Já myslim,že snižovat hlavu samotnou je zbytečnost,dělá se to na pinďourech a jinech malejch motorech.ale u 1,6 to fakt asi nepoznáš
Napsal: 09 led 2005 14:43
od speedy_bmw
Není lepší sehnat 1,8 16V a vyměnit to? Získáš více za méně peněz, než tunigem 1,6 8V. Nebo aspoň vyměnit hlavu za 16V, jeslti to teda jde. Za ty svody a úpravu hlavy a +vačka bude stít více, než ta 1,8. Jinak pro tvou představu, když ji necháš líznout o 1mm, získáš tak 5koní, ale s tím se samo veze taky jednotka, lepší svíčky na vyšší teplotu atd. ENvím co máš za motor, OPely neznám, ale na tohle bych se vyprd. Na to, aby jsi s tím jel 200km/h budeš potřebovat cca 90kW.
Napsal: 09 led 2005 14:48
od No_name
Není 1mm hodně?

Napsal: 09 led 2005 19:52
od spodli
Na to jsem myslel taky ale nevím jestli by tam ten motor z 1.8 pasoval-jestli bych nemusel vyměnit ještě x dalších věcí jako je řídící jednotka,převodovka a tak:to už by se potom zcela určitě nevyplatilo
Napsal: 09 led 2005 19:59
od Zemi
1mm je kurva hodne... By ti to propalilo a snad zlamalo pisty + krouzky u takovyho moturku.
Napsal: 09 led 2005 20:00
od No_name
No tak ŘJ bys musel vymněnit určitě a nějakou elektriku a možná převodovku-stačilo by zjistit,jaký se montovaly a jakej vydržej točák

Napsal: 09 led 2005 21:43
od PJ
Zemi: nevim jestli je to hodně ,ale u fáva se jako limit bralo 1,5mm
Napsal: 09 led 2005 21:44
od Zemi
PJ píše:Zemi: nevim jestli je to hodně ,ale u fáva se jako limit bralo 1,5mm
Favo neni Opel...

Napsal: 09 led 2005 21:47
od PJ
Zemi píše:PJ píše:Zemi: nevim jestli je to hodně ,ale u fáva se jako limit bralo 1,5mm
Favo neni Opel...

Dyť píšu že nevim jak u opla, kolik tam je limit
Napsal: 10 led 2005 00:04
od DC
u vetsiny aut je limit do 0,5mm
u E30 se doporucuje max 0,3mm
Napsal: 20 led 2005 15:17
od Návštěvník
snižovat o milimetr... hezký... bych chtěl pak chytat ty ojnice

))
Napsal: 20 led 2005 15:35
od Beaver
Anonymous píše:snižovat o milimetr... hezký... bych chtěl pak chytat ty ojnice

))
Musíš ale udat o kterýho auta jak už bylo řečeno... já třeba hlavu sníženou mám taky o milimetr

Ale u Favorita. Kdybych to udělal u Supry, vytečou mi písty výfukem.