Výměna sání
Napsal: 17 úno 2005 10:50
ehm mám možná takový lame dotaz ale nedá mi to..
Mám dva motory F22B5 a A20A4
jeden je 22 16v s tříkačka a druhý je 2.0 12V PGMFI - tedy takí stříkačka, oba i ted leží na ponku a zjistil jsme že A2O má prasklé sání..
jak tak špekuluju co s tím tak jsme skusil proměřit sání z F22 a ejhle ono je témeř stejné a pásne na štefty. jediný háček je v tom , sání je cca o 1,5mm širší otvor než na protikusu na A20.. co s tím a má to cenu něco dělat?
uvažoval jsem
a) nechat hrany na A20 profíkem sfrézovat a konce mírně rozšířit aby sedli na sání z F22, + vyleštit + slícovat kanály
b) profrézovat A20 na šířku sání F22 - to mi nepřipadá dobré...
c) nechat to tak jak to je - to jsme zavrhnul, portože v přechodu ze sání by byl ostrý schod což je podle mého názoru špatně.
d) nechat hrany na A20 profíkem sfrézovat a konce mírně rozšířit aby sedli na sání z F22, a osadit celou sostavou z A22 - sání vstřiky atd..
kterou z variant byste mi doporučili a jak se to projeví ve finále ??
tím ymslím pokud zvolím variantu A, co se stane, a vyplatí se to vůbec nákladově ( profrézování a další práce cca 1500 - uprofíka ) vzhledem k další funkčnosti motoru, nebo je pro mne lepší jít na vrakáč a koupit sání jiné ? ( cca 1500,- )
Mám dva motory F22B5 a A20A4
jeden je 22 16v s tříkačka a druhý je 2.0 12V PGMFI - tedy takí stříkačka, oba i ted leží na ponku a zjistil jsme že A2O má prasklé sání..
jak tak špekuluju co s tím tak jsme skusil proměřit sání z F22 a ejhle ono je témeř stejné a pásne na štefty. jediný háček je v tom , sání je cca o 1,5mm širší otvor než na protikusu na A20.. co s tím a má to cenu něco dělat?
uvažoval jsem
a) nechat hrany na A20 profíkem sfrézovat a konce mírně rozšířit aby sedli na sání z F22, + vyleštit + slícovat kanály
b) profrézovat A20 na šířku sání F22 - to mi nepřipadá dobré...
c) nechat to tak jak to je - to jsme zavrhnul, portože v přechodu ze sání by byl ostrý schod což je podle mého názoru špatně.
d) nechat hrany na A20 profíkem sfrézovat a konce mírně rozšířit aby sedli na sání z F22, a osadit celou sostavou z A22 - sání vstřiky atd..
kterou z variant byste mi doporučili a jak se to projeví ve finále ??
tím ymslím pokud zvolím variantu A, co se stane, a vyplatí se to vůbec nákladově ( profrézování a další práce cca 1500 - uprofíka ) vzhledem k další funkčnosti motoru, nebo je pro mne lepší jít na vrakáč a koupit sání jiné ? ( cca 1500,- )