Stránka 1 z 3
Nová vložka do airboxu nebo kužel? - civ 5g
Napsal: 11 bře 2005 09:02
od xenon04
Čau,
poradíte někdo co je lepší? Budu muset měnit vzduchovej filtr a váhám jestli koupit obyč původní papírák, sportovní kužel nebo vypratelnou sportovní vložku do původního airboxu...
papírák by mě vyšel do 400, kužel do 1000 a KNko vložka kolem 2000...

ještě bych rád věděl, jestli v případě kuželu bude lepší vyndat ten bazmecht v elipse a k čemu je ten nátrubek v druhý
někdo tvrdil, že je lepší ta vložka - prej to míň baští a nevznikal turbulence vzduchu v tý trubce oproti kuželu
dík za radu nebo jinej nápad
Napsal: 11 bře 2005 09:15
od Zemi
To v ty prvni elipse bude rezonator a to druhy nejspis nakej "chytac" spiny nebo sutru ja nevim...

Radim ti kuzel a oba ty sajrajty vyhodit... Nejlepsi by bylo nechat si udelat ColdAirIntake... Tzn. ta chromova (neni nutnost mit to chromovy) roura od kuzelu (ktery bdue zrejme za svetlem) k manifold (klapce)...
Napsal: 11 bře 2005 09:26
od MarauderZ28
nechceš radši celý cold air intake ? Mám jedno volný ...
vypadá to takhle akorát, filtr je Mugen ...

Napsal: 11 bře 2005 09:30
od xenon04
přesne Tebe jsem potřeboval...
viděl jsem Tvůj motůrek i ten filtr

, máš ho někde jak mám na obrázku tu druhou elipsu... nejde Ti tam teplej vzduch?
v tý spodní elipse je takovej vyndavací krám, co přivádí vzduch z díry v nárazníku pod SPZ k airboxu - nevim jestli nechat/vyhodit...
co spotřeba půjde nahoru? o kolik asi?
Napsal: 11 bře 2005 09:31
od xenon04
2MarauderZ28:
kolik by sis za to představoval?
Napsal: 11 bře 2005 09:35
od MarauderZ28
2900,- je to new .... každopádně ještě bych si z plechu udělal pak takovou přepážku co to bude stínit od motoru, spotřeba dle mě nahoru nepůjde, změní se zvuk ....
Napsal: 11 bře 2005 09:36
od Zemi
xenon04 píše:přesne Tebe jsem potřeboval...
viděl jsem Tvůj motůrek i ten filtr

, máš ho někde jak mám na obrázku tu druhou elipsu... nejde Ti tam teplej vzduch?
v tý spodní elipse je takovej vyndavací krám, co přivádí vzduch z díry v nárazníku pod SPZ k airboxu - nevim jestli nechat/vyhodit...
co spotřeba půjde nahoru? o kolik asi?
Jo ten filtr mi zrejme saje teplej vzduch, ale oproti seriovymu to bylo znat (sranda je ze jsem to tak videl u zavodnich Hond)... Ja mel totiz tehdy problem ze kdyz jsem nechal tu gumovou hadici a na to dal ten K&N kuzel tak pri plnym kotli se ta hadice smrskla a nesel do motoru poradne vzduch... Brzo budu mit hotovej Intake tak jak to ukazuje Marauder... Snad to bude krok k lepsimu... Jinak to druhy jak ti udajne privadi vzduch dej taky pryc... Je to malej prumer se mi zda tak ti to stejne moc nepomuze...
Napsal: 11 bře 2005 09:38
od MarauderZ28
tady máš to co mám já ....

Napsal: 11 bře 2005 09:39
od Zemi
Jo a spotreba se nezvedne...
Napsal: 11 bře 2005 09:39
od xenon04
2MarauderZ28:
to je moooc hezký! je to přímo do civica nebo se musí ta roura doupravovat
popřemejšlim nad tím! kamarád má coupe 6g a taky by chtěl něco takovýho... dám vědet
Napsal: 11 bře 2005 09:50
od MarauderZ28
je to přímo na Civic ...
Napsal: 11 bře 2005 11:52
od Sly
Ten od Maraudera je nadherny. Nemit delany, tak po nem hned chnapnu. A cena je, myslim si, hodne dobra. Nevim, o jakou znacku jde, kazdopadne kit od Hondy se prodava kolem 6K.
sani na crx
Napsal: 13 bře 2005 02:23
od dynomax
taky je budu mit, jen ta cena je pod 2000 kc a to platim DPH i clo
filtr
Napsal: 13 bře 2005 02:40
od dynomax
samozrejme co se tyka tepleho vzduchu je to problem, pokud mas filtr kuzel s prazdnym stredem , muzes na nej vyvest hadici, kde predni dil hadice umistis, nekam dolu k narazniku kde mas nejake pruduchy, nebo se to resi tak, ze samotny filtr umistis az nekde dole az ke kolu, pak je ale dlouha hadice, ale tato varianta je lepsi s filtrem , ktery ma kruhovy tepelny kryt, ktery i vice chrani samotny filtr, a kdo chce mit naprosto studeny vzduch , muze jeste nahodit snerovacku, ktera pohlti az 98% procent tepla od motoru
filtr
Napsal: 13 bře 2005 02:42
od dynomax
samozrejme co se tyka tepleho vzduchu je to problem, pokud mas filtr kuzel s prazdnym stredem , muzes na nej vyvest hadici, kde predni dil hadice umistis, nekam dolu k narazniku kde mas nejake pruduchy, nebo se to resi tak, ze samotny filtr umistis az nekde dole az ke kolu, pak je ale dlouha hadice, ale tato varianta je lepsi s filtrem , ktery ma kruhovy tepelny kryt, ktery i vice chrani samotny filtr, a kdo chce mit naprosto studeny vzduch , muze jeste nahodit snerovacku, ktera pohlti az 98% procent tepla od motoru
Napsal: 13 bře 2005 08:43
od MarauderZ28
to je sice hezký, ale to co jsi sem prdnul se v USA prodává za 22 USD - cena = kvalita ... Stačí se pak podívat na testy co tyhle "super" filtry propouštěj za dobroty který pak sežere motor ...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=38634
Napsal: 13 bře 2005 08:43
od Wheelman
No to co tady ukazuje Marauder, tak to je ale na starší generaci, shodnou s CRXem. Já jsem jich taky pár měl a prodával jsem je okolo dvojky!
To dynomax: Kde se dá sehnat ta šněrovačka? To dělá Thermo Tec??
Napsal: 13 bře 2005 08:46
od Wheelman
Ale je pravda že to co má M28, tak to bude asi trochu kvalitnější, co se týče hlavně toho filtru. Já jsem si nechal tu trubku a filtr tam hodim nějakej jinej, asi KNko, nebo prostě něco kvalitnějšího!
Napsal: 13 bře 2005 08:59
od MarauderZ28
stačí si doma vzít kus bílýho plátna a to na chvilku vrazit mezi filtr a tu trubku ujet s tím třeba 10-20 km a vyndat to a juknout se co přez filtr lítá, na jedněch USA www tenhle test je bohužel stránky nefrčej. Nejlíp na tom bylo Apexi, pak KN myslím, nejhorší Blitz jako ze značkovejch a pak nějaký noname u některejch dokonce velikost propuštěnejch částic byla tak velká že hrozilo hodně rychlý poškození motoru ...
add šněrovačka - nevypadá zle, ale musela by pokrejt celou trubku a ne, že 25% je volnech, to bych si radši už koupil návlek co se normálně na trubku natáhne, prodávaj se určitý průměry na metráž ...
Napsal: 13 bře 2005 09:00
od Zemi
Tady jde hlavne o tu rouru... Filtr se da koupit vzdycky jinej...
Napsal: 13 bře 2005 09:05
od max.ps
2Marauder: prosim te, nevzpomnel by jsi si na vysledek z testu tech filtru na DC Sport? Dik, aspon tak obhledove, jestli byl byl mezi poslednima nebo jinde...
Napsal: 13 bře 2005 09:09
od Wheelman
2 Zemi: přesně tak, taky jsem to tak myslel a řešil.
2 Mar28: Kde se daj sehnat ty návleky a kde se dá sehnat to šněrování, je jasný že to musí bejt po celym, ale u nás jsem to snad ještě neviděl!
Napsal: 13 bře 2005 09:22
od Zemi
Chlapy moji...

Ja osobne beru inspiraci v motorsportu (ne u Formuli kde meni motor kazdy dva zavody) a zadny snerovacky tam nepozoruju...

Proste vzit rouru, vyvest ho za baterku nebo za naraznik dolu (CRXky tam maj "pripravenou" diru) a privest k nemu vzduch bud vyriznutim otvoru do narazniku nebo nakym sberacem a hotovo...

Kdo chce mit pohlcovac tepla at si intake obali alobalem a hotovo.

Napsal: 13 bře 2005 09:29
od Wheelman
Nevim čemu se teda směješ, ale pokud ta trubka je hliníková, tak dobře vodí studenej vzduch, ale do tý doby než se ohřeje, když jedeš někam dál, a trubka je zahřátá od motoru, tak můžeš mít filtr ať chceš kde chceš, teplej vzduch ti do motoru půjde!
Napsal: 13 bře 2005 09:38
od Zemi
Wheelman píše:Nevim čemu se teda směješ, ale pokud ta trubka je hliníková, tak dobře vodí studenej vzduch, ale do tý doby než se ohřeje, když jedeš někam dál, a trubka je zahřátá od motoru, tak můžeš mít filtr ať chceš kde chceš, teplej vzduch ti do motoru půjde!
Tak si to obal alobalem a mas to samy...
Doted jsem jezdil s takhle umistenym filtrem (sal teplej az to nebylo hezky):
A jelo to vic nez kdyz jsem tam mel gumovou "hadici" za lampu...

Az mi znamej dodela ten Intake tak jsem zvedavej jak se to projevi na vykonu... Kdyz jsem to mel tehda za lampu tak to tahlo v nizkejch - strednich a vejsky hovno... Takhle to tahne od 2000-3500 (pak je mezi 3500-4500 dira) a od 5000+ to tahne jako hovado... Pokud se ten hlinikovej Intake bude projevovat jako ten gumovej origo srac tak to v tu chvili vyhodim do popelnic...

Snad to tak nedopadne a pokud ano tak ho necham tak jak je ted a na kapote necham nahore udelat nakej sberac vzduchu...

Napsal: 13 bře 2005 09:49
od Zemi
max.ps píše:2Marauder: prosim te, nevzpomnel by jsi si na vysledek z testu tech filtru na DC Sport? Dik, aspon tak obhledove, jestli byl byl mezi poslednima nebo jinde...
http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest1.htm
http://www.knfilters.com/facts.htm
http://www.carcraft.com/techarticles/11 ... ndex1.html 
Napsal: 13 bře 2005 10:06
od dynomax
Maraudere ja nenakupuji na ebay, ja si tu tvoji cenu mohu dovolit i s K&N-kem, mohu to osadit jakymkoliv filtrem, ktery si kdo vybere, nakupuji filtry levne, ale je to proto, je je kupuji minimalne po 100 kusech a dopravu mam 10 x levnejsi, ale to je uplne jedno, jsou proste firmy, ktere se snazi prodat vsechno za kazdou cenu, a jsou firmy, ktere prodavaji urcity standart a nejdou pod nej a ja maly cesky clovicek jsem rad ze muzu s nima obchodovat, u nich nenakoupim treba svody za 100 usd a podobne, navic poradny znackovy intake stoji, 150- 250 usd, ale to ty urcite vis, jinak nic proti, pokud je ten filtr znackovy, tak to neni spatna cena , preju pekny zbytek dne

Napsal: 13 bře 2005 10:21
od dynomax
[quote="Wheelman"]No to co tady ukazuje Marauder, tak to je ale na starší generaci, shodnou s CRXem. Já jsem jich taky pár měl a prodával jsem je okolo dvojky!
To dynomax: Kde se dá sehnat ta šněrovačka? To dělá Thermo Tec??
Presne tak, z Ebae je nemam, Thermo Tec dela vsechno, muzes si pokryt nebo omotat polovinu veci pod kapotou
Napsal: 13 bře 2005 12:23
od MarauderZ28
for Wheelman: mám to z USA od Thermo Tec ... jinak ten obal není z hliníku, je to spešl látka která zabraňuje tepelným přenosům něco jako bandáže na svody ..
Napsal: 13 bře 2005 12:27
od MarauderZ28
for max.ps: čoveče když vydržíš zkusím to najít, někde sem ten test měl snad i staženej, kamarád to chtěl přeložit do češtiny a poslat jako článek, někam do časáku ...
for Dynomax: nevím co v tom za roli hraje ebay - tak jako se daj dobrý věci koupit v obchodě i na ebay, tak ty samý sračky co se daj koupit na ebay jsou samozřejmě v US i v normálních kamenejch obchodech ...