Stránka 1 z 1

Vyroba NSX...

Napsal: 21 zář 2005 12:47
od Zemi
To je proste SUPERSPORT! 8)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 21 zář 2005 13:04
od Bordel
8) tak sem si precet i ten navod.... :lol:

Napsal: 21 zář 2005 13:30
od Idaho
super... ty návody - to mi připomíná tady u nás.. to samé, samé návody, nástěnky... prostě "jabka" jsou všude stejný

Napsal: 21 zář 2005 15:40
od DaveS
To je fantazie..... tam bych si chtel udelat exkurzi..... nebo bych tam sel na praxi.... ale japonsky neumim... jinak parada.

Napsal: 21 zář 2005 17:37
od Beaver
POZOR ! Bryndáky připravit, bryndáky nasadit !

Motor NSX od TODA:
Obrázek

Motor pro Zemiho AE86 od TODA:
Obrázek

Ještě jeden Honda motor:
Obrázek

A pak Nissana:
Obrázek

Napsal: 21 zář 2005 17:50
od Zemi
TODA MUGEN Formula 3 Engine

Obrázek

TODA MUGEN Formula 4 B18C Engine

Obrázek

TODA HONDA B18C Engine

Obrázek

TODA FERRARI MODENA F360GT Engine

Obrázek

TODA NISSAN SR20 N2 Race Spec

Obrázek

TODA NISSAN SR20DET GT300 Engine

Obrázek

TODA MIATA BP 1.9 Liter Engine

Obrázek

TODA TOYOTA Altezza 3SG Engine

Obrázek

TODA TOYOTA 4AG Engine

Obrázek

TODA HONDA NSX GT300 Engine

Obrázek




:lol:

Napsal: 21 zář 2005 19:26
od Lobo
no do pici :slina: :slina: :slina:

Napsal: 21 zář 2005 19:49
od Bordel
nadhera...

Napsal: 21 zář 2005 22:16
od Laconi
Ty frajery z horních fotek si pozvu až budu dávat do kupy Golfíka :D

Napsal: 23 zář 2005 20:29
od Beaver
Laconi píše:Ty frajery z horních fotek si pozvu až budu dávat do kupy Golfíka :D
Akorát se potom ale nediv, že až pojedeš zase na garančku do VW, tak budou hrozně udivení, že tam máš Honda motor, komplet elektroniku Denso a že to umí jet, zatáčet i brzdit, na což nejsou zvyklí :lol: :lol: :lol:

Nemohl jsem si to odpustit :D

Napsal: 26 zář 2005 16:52
od Bordel
:lol:

Napsal: 26 zář 2005 16:54
od Zemi
tojebordel píše::lol:
:lol: :lol:

Napsal: 26 zář 2005 22:08
od DrGis
Zemi píše:
tojebordel píše::lol:
:lol: :lol:
:lol: :fuck: :lol:

Napsal: 27 zář 2005 08:31
od xenon04
:lol:
mě se stejnak víc líbí to mrkací NSX... teď je na TipCars za 1,4 mega 300koňovej kousek r.v.92 v Zemiho červený :lol:

já bych si dal říct timhle:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-EK9- ... dZViewItem
:?:
Engine: 2003 RSX-S Engine, k20a2, fully built CP k24 pistons, 87mm, sleeves bored over, 12.5:1 compression, Skunk2 head package (SS valves, titanium retainers w/keepers, dual racing springs, bronze valve guides) JDM ITR Intake Manifold Hondata Intake Manifold Gasket, Block Guard, Knife-Edged ITR crank, Spoon Sports Magnetic bolts Set JDM ITR rods, Cometic head gasket, AEM Short Ram intake, Golden eagle fuel rail, AEM fuel filter, Aeromotive fuel PSI regulator, ITR Radiator, Custom SS Fuel Lines SS Clutch Lines Mugen Radiator cap, Mugen Thermo-stat, Mugen Thermo-switch, Mugen Oil Cap, ITR Valve Cover, AEM Spark Plug cover Comptech TSX headers Comptech Lightened Flywheel ITR Clutch Hasport Mounts Hasport Axles Hasport Wiring Harness Spoon style exhaust from cat back Custom Radiator Hoses ITR Fuel Injectors K-Pro Hondata ECU Fully Programmable
a to celý zabalený do šetkový kasle 8)

Napsal: 27 zář 2005 09:50
od Zemi
Ten K20A Civic je totalni killler! :slina:

Napsal: 27 zář 2005 10:49
od xenon04
Zemi tak já Ti ho nechám :wink:

se spokojim s tímhle :lol:
5g rulezzz :lol:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1995-Civ ... dZViewItem

Motor:

2003 Rsx type S (6speed) less than 20,000 miles
jdm valve cover (with jdm black dipstick)
Exedy clutch
Exedy flywheel
hasport mounts
hasport axles
hybrid racing conversion harness
steel braided fuel lines (with fittings)
steel braided upper raditor hose (with custom necks on radiator and head)
XS fuel regulator with fuel pressure gauge
STR (k20 series) fuel rail
walbaro 255lph fuel pump
C&R radiator with custom neck
ARC (240) airbox ( with custom pipe)
Acura TSX upper header ( with heat wrap)
Custom downpipe
Custom shifter box ( so you can retain stock center console)
Greddy SP cat back
hybrid garage high flow cat
custom brackets around engine bay
after market steel radiator over flow tank
Honda idler pulley
RSX throttle cable

Napsal: 27 zář 2005 11:01
od Zemi
:cry: :cry: :cry:

Jak ja bych chtel K20A...

:cry: :cry: :cry:

Napsal: 27 zář 2005 15:33
od Bordel
:wc:

Napsal: 27 zář 2005 16:13
od Beaver
Zemi píše::cry: :cry: :cry:

Jak ja bych chtel K20A...

:cry: :cry: :cry:
Njn, jak já bych chtěl 2JZ-GTE... :cry:

Napsal: 30 zář 2005 10:36
od street.racer
Beaver píše:
Zemi píše::cry: :cry: :cry:

Jak ja bych chtel K20A...

:cry: :cry: :cry:
Njn, jak já bych chtěl 2JZ-GTE... :cry:
Ja zase JZA80 + 100.000czk/mes a k tomu hodinky s vodotryskem :lol:

Napsal: 30 zář 2005 10:39
od Zemi
street.racer píše:
Beaver píše:
Zemi píše::cry: :cry: :cry:

Jak ja bych chtel K20A...

:cry: :cry: :cry:
Njn, jak já bych chtěl 2JZ-GTE... :cry:
Ja zase JZA80 + 100.000czk/mes a k tomu hodinky s vodotryskem :lol:
... plus jeste naky cucaci bonbonky ne Pavliku?

Napsal: 30 zář 2005 10:43
od street.racer
Zemi píše:
street.racer píše:
Beaver píše: Njn, jak já bych chtěl 2JZ-GTE... :cry:
Ja zase JZA80 + 100.000czk/mes a k tomu hodinky s vodotryskem :lol:
... plus jeste naky cucaci bonbonky ne Pavliku?
Ale na co Ty nemyslis... Obrázek

Napsal: 30 zář 2005 11:03
od Zemi
:smich2:

Napsal: 06 říj 2005 14:52
od xenon04
Obrázek
1.8 DOHC VTEC
Toda Stage B & C cams (yes, one of each)
Toda Pulleys
Toda Pistons
Twin layer Metal Head Gasket
Titanium Valve Springs
Titanium Retainers
Valve job
Fully ported & polished internals
Mapped ECU to suit
Uprated fuel pump
Bronze Phosphate Valve guides
V-spec inlet manifold
V-spec Exhaust 4-1 manifiold
V-spec polished De-cat pipe
Apexi N1 exhaust
Magnecore Leads & NGK Iridium Plugs
Spoon 1.35bar Radiator cap
Mugen oil cap
Ractive Induction with CAI pipe
Samco hoses
Various Dress up parts
RC440cc Injectors

compression @ 12.9

R.I.P to B18C (cambelt snap)

8) B20 2.0L DOHC VTEC engine Built by V-Spec performance
Crank balanced and knife edged
Toda Stage B & C cams
Piper Pulleys
Twin layer Metal Head Gasket
Uprated Valve Springs
Titanium Retainers
Valve job
Mapped ECU to suit
V-spec inlet manifold
V-spec Exhaust 4-1 manifiold
V-spec polished high flow De-cat pipe
Apexi N1 exhaust system
Magnecore Leads & NGK Iridium Plugs
Spoon 1.35bar Radiator cap
Mugen oil cap
Ractive high Velocity Induction with CAI pipe
Samco hoses
Various Dress up parts
Mugen Low Temp Thermostat
Mugen fan switch
AP Racing Clutch kit
Skunk 2 short Shift

Napsal: 06 říj 2005 14:53
od Zemi
Hm decentni upravicky...