Stránka 1 z 1
Vyroba NSX...
Napsal: 21 zář 2005 12:47
od Zemi
Napsal: 21 zář 2005 13:04
od Bordel

tak sem si precet i ten navod....

Napsal: 21 zář 2005 13:30
od Idaho
super... ty návody - to mi připomíná tady u nás.. to samé, samé návody, nástěnky... prostě "jabka" jsou všude stejný
Napsal: 21 zář 2005 15:40
od DaveS
To je fantazie..... tam bych si chtel udelat exkurzi..... nebo bych tam sel na praxi.... ale japonsky neumim... jinak parada.
Napsal: 21 zář 2005 17:37
od Beaver
POZOR ! Bryndáky připravit, bryndáky nasadit !
Motor NSX od TODA:
Motor pro Zemiho AE86 od TODA:
Ještě jeden Honda motor:
A pak Nissana:

Napsal: 21 zář 2005 19:26
od Lobo
Napsal: 21 zář 2005 19:49
od Bordel
nadhera...
Napsal: 21 zář 2005 22:16
od Laconi
Ty frajery z horních fotek si pozvu až budu dávat do kupy Golfíka

Napsal: 23 zář 2005 20:29
od Beaver
Napsal: 26 zář 2005 16:52
od Bordel
Napsal: 26 zář 2005 16:54
od Zemi
Napsal: 27 zář 2005 08:31
od xenon04
mě se stejnak víc líbí to mrkací NSX... teď je na TipCars za 1,4 mega 300koňovej kousek r.v.92 v Zemiho červený
já bych si dal říct timhle:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JDM-EK9- ... dZViewItem
Engine: 2003 RSX-S Engine, k20a2, fully built CP k24 pistons, 87mm, sleeves bored over, 12.5:1 compression, Skunk2 head package (SS valves, titanium retainers w/keepers, dual racing springs, bronze valve guides) JDM ITR Intake Manifold Hondata Intake Manifold Gasket, Block Guard, Knife-Edged ITR crank, Spoon Sports Magnetic bolts Set JDM ITR rods, Cometic head gasket, AEM Short Ram intake, Golden eagle fuel rail, AEM fuel filter, Aeromotive fuel PSI regulator, ITR Radiator, Custom SS Fuel Lines SS Clutch Lines Mugen Radiator cap, Mugen Thermo-stat, Mugen Thermo-switch, Mugen Oil Cap, ITR Valve Cover, AEM Spark Plug cover Comptech TSX headers Comptech Lightened Flywheel ITR Clutch Hasport Mounts Hasport Axles Hasport Wiring Harness Spoon style exhaust from cat back Custom Radiator Hoses ITR Fuel Injectors K-Pro Hondata ECU Fully Programmable
a to celý zabalený do šetkový kasle

Napsal: 27 zář 2005 09:50
od Zemi
Ten K20A Civic je totalni killler!

Napsal: 27 zář 2005 10:49
od xenon04
Zemi tak já Ti ho nechám
se spokojim s tímhle
5g rulezzz
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1995-Civ ... dZViewItem
Motor:
2003 Rsx type S (6speed) less than 20,000 miles
jdm valve cover (with jdm black dipstick)
Exedy clutch
Exedy flywheel
hasport mounts
hasport axles
hybrid racing conversion harness
steel braided fuel lines (with fittings)
steel braided upper raditor hose (with custom necks on radiator and head)
XS fuel regulator with fuel pressure gauge
STR (k20 series) fuel rail
walbaro 255lph fuel pump
C&R radiator with custom neck
ARC (240) airbox ( with custom pipe)
Acura TSX upper header ( with heat wrap)
Custom downpipe
Custom shifter box ( so you can retain stock center console)
Greddy SP cat back
hybrid garage high flow cat
custom brackets around engine bay
after market steel radiator over flow tank
Honda idler pulley
RSX throttle cable
Napsal: 27 zář 2005 11:01
od Zemi
Napsal: 27 zář 2005 15:33
od Bordel
Napsal: 27 zář 2005 16:13
od Beaver
Njn, jak já bych chtěl 2JZ-GTE...

Napsal: 30 zář 2005 10:36
od street.racer
Beaver píše:
Njn, jak já bych chtěl 2JZ-GTE...

Ja zase JZA80 + 100.000czk/mes a k tomu hodinky s vodotryskem

Napsal: 30 zář 2005 10:39
od Zemi
street.racer píše:Beaver píše:
Njn, jak já bych chtěl 2JZ-GTE...

Ja zase JZA80 + 100.000czk/mes a k tomu hodinky s vodotryskem

... plus jeste naky cucaci bonbonky ne Pavliku?
Napsal: 30 zář 2005 10:43
od street.racer
Zemi píše:street.racer píše:Beaver píše:
Njn, jak já bych chtěl 2JZ-GTE...

Ja zase JZA80 + 100.000czk/mes a k tomu hodinky s vodotryskem

... plus jeste naky cucaci bonbonky ne Pavliku?
Ale na co Ty nemyslis...

Napsal: 30 zář 2005 11:03
od Zemi
Napsal: 06 říj 2005 14:52
od xenon04

1.8 DOHC VTEC
Toda Stage B & C cams (yes, one of each)
Toda Pulleys
Toda Pistons
Twin layer Metal Head Gasket
Titanium Valve Springs
Titanium Retainers
Valve job
Fully ported & polished internals
Mapped ECU to suit
Uprated fuel pump
Bronze Phosphate Valve guides
V-spec inlet manifold
V-spec Exhaust 4-1 manifiold
V-spec polished De-cat pipe
Apexi N1 exhaust
Magnecore Leads & NGK Iridium Plugs
Spoon 1.35bar Radiator cap
Mugen oil cap
Ractive Induction with CAI pipe
Samco hoses
Various Dress up parts
RC440cc Injectors
compression @ 12.9
R.I.P to B18C (cambelt snap)

B20 2.0L DOHC VTEC engine Built by V-Spec performance
Crank balanced and knife edged
Toda Stage B & C cams
Piper Pulleys
Twin layer Metal Head Gasket
Uprated Valve Springs
Titanium Retainers
Valve job
Mapped ECU to suit
V-spec inlet manifold
V-spec Exhaust 4-1 manifiold
V-spec polished high flow De-cat pipe
Apexi N1 exhaust system
Magnecore Leads & NGK Iridium Plugs
Spoon 1.35bar Radiator cap
Mugen oil cap
Ractive high Velocity Induction with CAI pipe
Samco hoses
Various Dress up parts
Mugen Low Temp Thermostat
Mugen fan switch
AP Racing Clutch kit
Skunk 2 short Shift
Napsal: 06 říj 2005 14:53
od Zemi
Hm decentni upravicky...