Stránka 1 z 1

Mitsubishi EVO 9

Napsal: 23 lis 2005 21:52
od Čejda
četl jsem anglický článek o devítce a zaujala me věc jménem MIVEC.Prý je to podobný systém jako je VTEC.

Je to tzak nebo je moje anglictina opravdu tak spatná.

A Škoda že devítka je vlastne osmička s jiným znakem.

Re: Mitsubishi EVO 9

Napsal: 23 lis 2005 23:59
od Laconi
Čejda píše:A Škoda že devítka je vlastne osmička s jiným znakem.
:?

Re: Mitsubishi EVO 9

Napsal: 24 lis 2005 12:18
od Čejda
Laconi píše:
Čejda píše:A Škoda že devítka je vlastne osmička s jiným znakem.
:?
Myslel jsem to tak ze je tam napsáno IX misto VIII

Re: Mitsubishi EVO 9

Napsal: 25 lis 2005 16:52
od Bordel
s tim MIVTEC :lol: musite na Tabooa 8)

Re: Mitsubishi EVO 9

Napsal: 25 lis 2005 17:30
od Taboo
Čejda píše:četl jsem anglický článek o devítce a zaujala me věc jménem MIVEC.Prý je to podobný systém jako je VTEC.

Je to tzak nebo je moje anglictina opravdu tak spatná.

A Škoda že devítka je vlastne osmička s jiným znakem.
Ano, MVEC pouziva dva rozdilne pofily vacky stejne jako VTEC. Ten osvedceny 4G63 2.0L blok ale zustava. Evo IX je ale taky o hodne vylepseno (hlavne v oblasti kontroly jeho AWD systemu + win-scroll turba) nez ta stara VIII verze. Mitsubishi ocividne necpe jen ty same stare streva do nove krabice, ale ty streva v te krabici vylepsuje.
:wink:

Re: Mitsubishi EVO 9

Napsal: 26 lis 2005 12:52
od Čejda
Taboo píše:
Čejda píše:četl jsem anglický článek o devítce a zaujala me věc jménem MIVEC.Prý je to podobný systém jako je VTEC.

Je to tzak nebo je moje anglictina opravdu tak spatná.

A Škoda že devítka je vlastne osmička s jiným znakem.
Ano, MVEC pouziva dva rozdilne pofily vacky stejne jako VTEC. Ten osvedceny 4G63 2.0L blok ale zustava. Evo IX je ale taky o hodne vylepseno (hlavne v oblasti kontroly jeho AWD systemu + win-scroll turba) nez ta stara VIII verze. Mitsubishi ocividne necpe jen ty same stare streva do nove krabice, ale ty streva v te krabici vylepsuje.
:wink:
Díky za vysvětůení, to jsem potřebopval vědět.na francouzkých stránkách jsem našel první závodní lancer evo9 upravený do sk.N a nestacil jsem koukat, v homologaci je taky spousta carbonu jiný zadní nárazník z integrovanym carbon difzorem atd. auto jede opravdu nádherně a je znát další veliký pokrok v AYC a podvozku samotném, auto už není na suchém asfaltu tak trhavé a většinou nedotáčive, jede to opravdu nádherně.